Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 27.

fredag, 12. maj 2017, 23:46

Forfatter: albertsen33

Computeren fryser under gaming

D Citeret fra "Devilcricket" Nu er dine temps ikke for høje vel? Det tror jeg ikke, den virker kølig. Kan du anbefale et program til at overvåge temp?

fredag, 12. maj 2017, 19:50

Citeret fra "ShoutingSeeker" Du skulle ikke tilfældigvis have skiftet grafikkort, efter du har lavet en frisk installation af OS? Hvis du har, er det sandsynligvis derfor, der er noget af den gamle driver tilbage. Du kan prøve at finde et værktøj der sletter ubrugte indgange i reg. databassen. Personligt havde jeg dog nok bidt i det sure æble og lavet en frisk installation af OS. Jeg har købt alle delene på en gang, og samlet samt installeret windåse. Så tror desværre ikke det er tilfældet. Ny ...

fredag, 12. maj 2017, 01:32

Hey Jeg håber i kan hjælpe mig. Min computer fryser når jeg gamer, dog har jeg kun oplevet det når jeg spiller multiplayer spil fx R6 Siege og PUBG. Jeg bliver nød til at ctrl +alt + del og logge af. Ofte så fryser den ikke igen, men på det seneste er den begyndt på det et par gange :/ Jeg burde gerne have de nyeste drivers, jeg har Win 10 Michael

mandag, 21. november 2016, 12:35

Skærmen går i sort.

Aloha. Når jeg spiller R6 Siege oplever jeg at skærmen bliver sort i... 4-5 sekunder engang i mellem. Jeg kan høre hvad der forgår, men billedet forsvinder. Jeg downloaded driver igår fra MSI's hjemmeside til GFX, og min gpu har idag under spil ligget på ca 55c. Nogle forslag, jeg syntes ikke at google har kunne komme med noget brugbart. :/

fredag, 7. oktober 2016, 22:36

Mafia 3 i low

Det er et gtx 1070 8 gb jeg har, har skrevet forkert oops, men har downloaded driver i håb om det virkere..

fredag, 7. oktober 2016, 21:15

Mafia 3 i low

Driver til?

fredag, 7. oktober 2016, 20:09

Mafia 3 i low

Hej Tweak Jeg har lige købt Mafia 3, og jeg har glædet mig som et lille barn. Det blev endelig installeret, og grafikken blev smækket helt op. Til STOR skuffelse, den kunne slet slet ikke følge med, når jeg rykkede på musen reageret den 1-2 sekunder efter, og det blev i en meget sløret og hakkende bevægelse.! Suk, jeg prøvede at sætte grafikken ned på medium, intet hjalp det, jeg smækkede alt ned i low og off og så kan det til nød spillet, ud over grafikken ikke er køn, så hakker det stadigvæk! ...

fredag, 30. september 2016, 14:37

Opdatering af mig selv, samt brugt PC

Hele Setup'et hedder: Corsair CX 750W Coolermaster BeQuite Dark Rock Pro 3 Kingston 8 GB DDR4 2133 Intel i5-6600K 3.5GHz MSI z170 m7 MsI GeForce GTX 1080 8gb PNY SSD 480gb Fractal Design Define R5 i hvid BenQ24" XI2411Z

torsdag, 29. september 2016, 15:16

Køb af spil

Jesus, jeg var lige ved at købe BF1 på Origin igår

onsdag, 28. september 2016, 18:55

Det lykkedes, den er samlet og jeg er stolt som en 14 årig der har åbent en BH med en hånd!! Forhelvede det bliver godt.

onsdag, 28. september 2016, 18:54

Køb af spil

Citeret fra "HerrMansen" Lige den sædvanlige advarsel. Sider som G2A, Kinguin og lign. er eBay sider. Du handler sjældent aldrig med selve butikken, men private som sælger deres overskydende nøgler fra f.eks. bundles og promo kampagner. Det er sjældent du får problemer, men der ER en risiko for at du mister dine penge uden at kunne få noget tilbage. Har selv handlet inde på G2A til venner og familie i et par år, og er kun blevet snydt en gang. Du kan tilkøbe forsikring på G2A hvor de dækker et ...

onsdag, 28. september 2016, 11:15

Køb af spil

Citeret fra "kaizer" Hvis ikke lige du ved det : www.g2play.net oftest billigere end Steam/Origin osv. Det vidste jeg ikke Thx

onsdag, 28. september 2016, 10:28

Køb af spil

Citeret fra "HerrMansen" Steam er klart den største platform - Og typisk også der hvor du finder de bedste rabatter når der kører sommer/vinterudsalg. Du slipper dog ikke for at hente uPlay / Origin hvis du vil spille spil som Ubisoft eller EA laver. De er låst til deres egne platforme. Ja selvfølgelig.. Det er vel ligesom Streamings tjenesterne, man bliver nød til at have 3-4 stykker :/ Men tak

onsdag, 28. september 2016, 09:21

Jeg endte med at købe en ny pc, eller delene som kommer idag. Jeg er virkelig spændt på om jeg stadig kan samle en computer, eller om jeg skal ringe efter en ven Det endte med en: i5 6500 3.5 16GB DDR2 GeForce 1070 Og en Be quiet dark rock pro 3 Særligt CPU køleren er jeg MEGET nervøs over at skulle installere :/

onsdag, 28. september 2016, 09:14

Køb af spil

Hej tweaks Jeg har nu fået bestilt mig en pc og skal hente delene idag Mht spil, hvor er smartest at downloade dem? Steam ? Andre? Jeg vil have dem liggende digitalt, og helst gerne samlet

søndag, 25. september 2016, 13:58

Citeret fra "p3t3r" Citeret fra "albertsen33" Er det realistisk at lave en gaming computer, med skærm, mus og tastatur for 10.000,-.. stadig med henblik på den skal opgraderes? Det kan sagtens lade sig gøre. Jeg har lige købt ny PC, det løb op i 8200,- det er så uden skærm mus og tastatur. Men jeg kunne sagtens have sparet penge på følgende: Billigere bundkort (hvor det ikke er z170 chipset, der gør man kan overclocke) måske omkrig 400-500 sparetMindre og langsommere SSD - Omkring 500 at spareK...

lørdag, 24. september 2016, 12:42

Er det realistisk at lave en gaming computer, med skærm, mus og tastatur for 10.000,-.. stadig med henblik på den skal opgraderes?

tirsdag, 20. september 2016, 11:06

Citeret fra "SenZer" https://www.youtube.com/watch?v=QoSuk6CPEl0 Det er Star citizen. Du finder ikke noget mere gemmen tænkt spil De har rykket grænserne på hvad man kan. De er så også gået i samearbejde med Intel. spillet køre på cryengine 4 som er forbedret vildt meget. Cpu kommer til at betyde alt. og her gælder det nemlig om at have så mange kerner som mulig Det ser imponerende ud, og jeg vil da ikke udelukke det... Men en smule for "star wars" til mig.

tirsdag, 20. september 2016, 10:58

Gamer PC

Citeret fra "Ronin2300" Citeret fra "albertsen33" Citeret fra "DaveP" Hej greylock Er der hardware du har tænkt dig at genbruge fra tidligere, eller skal du have ALT ? Hvis du/i IKKE tænker på at overclocke pc'en så se bort fra CPU'er der slutter på K ! Hvorfor? Hvis man ikke har planer om at skulle overclocke så er det vel stort set at kaste penge ud af vinduet hvis man køber en K CPU og betaler mere netop for at få en unlocked CPU med features man ikke skal bruge til noget? Så jeg går ud fra ...

mandag, 19. september 2016, 20:23

Gamer PC

Citeret fra "DaveP" Hej greylock Er der hardware du har tænkt dig at genbruge fra tidligere, eller skal du have ALT ? Hvis du/i IKKE tænker på at overclocke pc'en så se bort fra CPU'er der slutter på K ! Hvorfor?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.