Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 23. juni 2014, 10:24

Forfatter: simonwh

S: 2x Sapphire 290X + Seasonic X-1250 + CM HAF XB + ASRock 970 Extreme4

Hej alle, Jeg har ikke været aktiv herinde MEGET længe, men kom pludselig i tanke om jer :-) For et halvt år siden gjorde jeg et forsøg på at samle en coin miner/gaming pc, men den fik kun minet en lille smule og jeg fik aldrig opgraderet CPU og RAM for at game rigtigt på den. Jeg kom aldrig rigtig igang med mining, og nu har den bare stået slukket i lang tid. Så det er på tide at andre kan få glæde at de fantastiske komponenter ;-) Til hverdag bruger jeg mac, så jeg har ikke meget nytte af det....

onsdag, 5. marts 2008, 22:49

Erhvervs-netværksswitch. 1000-2000 kr.

Så konklusionen er at en HP ProCurve vil være det optimale, det er der i hvert fald ikke nogen der har haft dårlige erfaringer med. Noget lignende denne måske? http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=404257 Men overvejer stadig om det ikke vil være en idé med PoE-understøttelse.. hmm...

onsdag, 5. marts 2008, 14:19

Tak for alle de gode råd. Jeg overvejer hvad man får ud af at bruge måske 1000 kroner ekstra på switchen? Og hvad vil i anbefale, hvis vi siger maks 3k? Har kigget på denne model: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=393128

tirsdag, 4. marts 2008, 18:48

Citeret Oprindeligt indlæg af jst http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=49085 Jeg har selv dens lillebror (12 ports, og dog med Webview). Har vel kørt i 1 års tid nu, og aldrig gået kold eller været genstartet. Den switch har faktisk set på. Det ser ikke helt dumt ud. Nu sidder jeg bare og overvejer om det er nødvendigt med en switch med power over ethernet, bare for at være fremtidssikret?

tirsdag, 4. marts 2008, 17:33

Hej alle sammen, Jeg skal have anskaffet mig en switch til kontoret. Derfor skal den selvfølgelig være ultra stabil. Det ville være lækkert hvis den kunne passe ind i et 19" rackskab. Antal porter snakker vi 24, da 12 bliver lige i underkanten. Gigabit er sådan set ligemeget, da vores nye Dell Vostro ikke har gigabit netkort. Uplink-port(e) er velkommne, men heller ikke nødvendigt. Budget'et hedder et sted mellem 1.000 og 2.000 kroner. Jeg vil have noget der virker, er stabilt og ikke brænder sa...

mandag, 3. marts 2008, 22:31

Skab/kabinet til netværksudstyr?

Det ser ikke helt dumt ud. Sådan et skab kunne måske ikke være helt dumt. Men så vidt jeg kan se koster de op imod 10k? Det er da alligevel en del penge for et skab Men mange tak for de to links til DiscoWorld også, jeg havde ikke lige overvejet et musikindustrien brugte samme standard også. De ser også ganske fine ud. Hvis du har flere idéer, så fyr bare løs ;P

mandag, 3. marts 2008, 22:08

En rack ville være udemærket, men et helt skab (fra gulv til loft) vil helt sikkert være. Vi har da et par servere der skal stå, men de står i almindelige kabinetter og kan ikke ummidbart indsættes i et rack. Så måske noget rack mini-skab?

mandag, 3. marts 2008, 21:38

Hej Alle, Jeg arbejder i en mindre forretning hvor vi gerne vil have samlet routere, switches osv. i et skab for nemheden og ordenens skyld. Jeg synes dog det er svært at finde nogle der forhandler skabe eller kabinetter lavet til dette formål? Er det bare mig? Er der nogle der kender nogle forhandlere? På forhånd tak, Simon

tirsdag, 19. februar 2008, 10:42

K: S939 MB med PCI-Express

Come on, der må da være nogen der ligger inde med et gammelt brug s939

fredag, 15. februar 2008, 15:09

Jeg er ikke interesseret i at betale mere end et par hundrede kroner, så helst brugt og billigt Er der nogle der har noget på lager?

fredag, 15. februar 2008, 00:41

Som topic siger, jeg søger et mobo til min gamle AMD64 3200+ så jeg kan få noget server, eventuelt mediacenter, op at køre. Det skal være med PCI-express. Go for it ;P!

mandag, 20. august 2007, 17:32

Bundkort med E6750 understøttelse "out of the box"

Altså, som sagt tidligere klarer MSI P35 Platinum E6750 out of the box. Og ja, jeg er helt sikker. Kører selv med disse to komponenter sammen, og det virkede bare.

søndag, 19. august 2007, 16:14

Projekt: NLM. FÆRDIG!!!! 11.08.07

KÆFT DET ER FRÆKT O.O

torsdag, 2. august 2007, 02:34

WoW og Vista

omkring 500 her, loadet med en masse addons

torsdag, 2. august 2007, 02:25

healers i instance?

Shaman shaman shaman! Chainheal roxor dig i kanal 2. www.prettymaids.eu

onsdag, 1. august 2007, 15:38

Forskel i målingsprogrammer. CPU-Z og MSI Dual Core Center

Sad og legede lidt med MSI's Dual Core Center, og åbnede så CPU-Z helt tilfældigt for at kigge. Hvordan kan det være der er forskel på cpu-hastigheden, men bus-hastigheden er den samme?

tirsdag, 31. juli 2007, 13:46

Strøm til E6750 cpu. Min PSU har ikke et 8pin stik?

Tak igen for jeres svar, og I fik mig overtalt til at købe en Corsair HX520W. Det skulle være mere end rigeligt til mig, regner ikke med at kører SLI/Crossfire nogensinde. Igen tak, og nu kan jeg bare se frem til i morgen hvor den flotte sag ankommer.

tirsdag, 31. juli 2007, 13:06

Citeret Originally posted by Spyro Citeret Originally posted by simonwh Mange tak for svarene. Har fået den til at køre med 4pin nu, men vil gerne have en ny psu da min gamle ikke er alt for god. Kan I anbefale en de har på lager hos compumail? Det ville gøre mig vældig glad, skal nemlig købe noget andet hos dem i dag. En sælger anbefalede http://www.compumail.dk/vare-oversigt.ph…&type=hardware, vil den understøtte mit bundkort? Tusind tak igen! Kan personligt give Corsair HX620W de varm...

tirsdag, 31. juli 2007, 12:49

Mange tak for svarene. Har fået den til at køre med 4pin nu, men vil gerne have en ny psu da min gamle ikke er alt for god. Kan I anbefale en de har på lager hos compumail? Det ville gøre mig vældig glad, skal nemlig købe noget andet hos dem i dag. En sælger anbefalede http://www.compumail.dk/vare-oversigt.ph…&type=hardware, vil den understøtte mit bundkort? Tusind tak igen!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.