Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 48.

lørdag, 10. december 2016, 15:01

Forfatter: Administrator

Ny harddisk melder fejl ved opstart

Citeret fra "Hymn" Prøv at starte diskhåndteringen Kontrolpanel / System og sikkerhed / Opret og formater harddiskpartitioner og se om harddisken er formateret - ellers gør det! :-) Er enig med Hymn

fredag, 6. marts 2015, 18:33

Hjælp til køb af nyt grafikkort

Ja! @Devilcricket har nok fundet det bedste til dig lige der

søndag, 1. juni 2014, 19:31

Hjælp Cs.go Config

er der noget galt i dette? Unknown command "cl_pred_optimize" Unknown command "cl_crosshair_outline" Unknown command "cl_crosshair_outline_draw" Can't use cheat cvar cl_bob_version in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar cl_bobup in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. --- Missing Vgui material vgui/..\vgui\maps\menu_thumb_default

torsdag, 24. april 2014, 09:47

Gaming Computer HJÆLP

Har det her i hovedet Kabinet: corsair 750d psu: cosair ax860i ssd x 2 samsung evo 500gb cpu: intel 4770k board: asus vi formula cpu køler: cosair H100i ram: cosair dominator 1866 16gb gpu: msi 780 lightning men kan det køre sammen (min første) og er det godt nok i et stygge tid? men vis i har nogen forslag til en 15-19 af de lange HJÆLP på forhånd Tak

onsdag, 21. september 2011, 13:09

Forfatter: AdminiStraTor

LG Storage

Hej alle tweaker Jeg har her en LG network storage n2b1/n2r1 Og jeg her smidt disken vær er der en hjemmeside hvor jeg kan hente sftwareen så jeg kan komme igangværende med at install den Mvh adminstrator på forhånd tak for hjælpen

lørdag, 10. september 2011, 20:02

iphone

tak bubbi

onsdag, 7. september 2011, 20:16

iphone

hej tweak jeg sidder og ser apple events med ios5 men kan ikke så hvornår man kan få en opdater iphonen med ios5 hvornår er iso 5 releasedato ?? Mvh Administrator

lørdag, 18. juni 2011, 13:22

klistermærker

Hey TWEAK klistermærker til stationær computer gerne så jeg kan laver det selv med tekst hen over fronten og nogen fede klistermærker til siderne ;D Mvh Administrator

mandag, 6. juni 2011, 16:55

ulemper cube kabinet?

et kabinet er som det er om det bliver varmer nej eller jo det kommer an på hvad for nogen køler og blæser du har jeg syntes at du skal købe den Mit råd er bare smid de standard blæser ud der føler med kabinettet ud og køb nogen NOCTUA blæser Mvh Administrator

mandag, 6. juni 2011, 16:47

3 pin eller 4 pin

Hej alle på TWEAK jeg vil købe en Cooler Master V8 CPU Cooler. der står det er en Connector 4-pin er 4 pin beder end 3 pin skal jeg overhovet sette den i motherboardet. skal den bare i et 4 molex eller hvad ???. nummer2 er et 3 pin beder en et 4 pin

søndag, 5. juni 2011, 14:17

GPU Køler

kort er ati 5450 og heatsiken ved jeg ikke men den passer på vil på høre on heatsinken er beder

søndag, 5. juni 2011, 14:05

GPU Køler

en asus heatsink. men jeg vil godt skift min ati blæser på mit grafikkort ud med en asus heatsink det er bare en heatsink der snor sig udenom koret og sedder på toppen af det MvH Administrator

søndag, 5. juni 2011, 13:43

GPU Køler

hej tweak er en asus heatsink på Grafikkortet beder en den ati blæser der er på

fredag, 27. maj 2011, 15:28

Strømforsyning

hvor kan jeg se hvor maget watt min Strømforsyning tag min pc info : ----- Windown-udgave: Windows 7 Home Premium Copyright 2009 Microsoft Corporation Alle rettigheder forbeholdes. Server Pack 1 (af win7 serverPack) ----- System: Producent: Dell Model: Studio XPS 8100 Klassifikation: 5,1 Processor: Intel(R) Core(TM) i5 CPU &50 @3.20GHz 3.20 GHz Installeret hukommelse 6,00 (RAM): Systemtype 62-bit operativsystem Mvh Administrator

fredag, 27. maj 2011, 15:23

Ny studiebærbar til max 9000,-

vis der skal være en studiebærbar skal der være en macbook eller macbook Pro eller macnotebook. det er der beste til studie. har selv en også til studie og den er bare det beste til det der studie pis man skal igennem Mvh Administrator

tirsdag, 24. maj 2011, 21:06

mit bundkort

og passer den i dette kabinet

tirsdag, 24. maj 2011, 21:05

mit bundkort

ja der står H57 men hvordan ved du der er en 1156

tirsdag, 24. maj 2011, 20:45

mit bundkort

der står min model er 0T568R men kan det passe dette kabinet???

tirsdag, 24. maj 2011, 20:44

hvad er en Adaptor (U.L.N.A.) og en Adaptor (L.N.A.)

ikke på den måde jeg kan bare ikke høre mine blæser særlige godt (og det er jo godt)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.