Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

fredag, 8. november 2013, 18:27

Forfatter: Try-this

V/S: SOLGT! Socket 1366 setup (i7 920,P6T SE, 6gb, 4890)

Jeg overvejer at bygge mig et mindre setup og fokusere på noget støjsvagt. Derfor er jeg interesseret i at vide nogenlunde hvad mit nuværende setup kan indbringe. Det drejer sig om følgende: Intel Core i7 920 2.66 ny pris var ~1900kr ASUS P6T SE (socket 1366) nypris var ~1200 kr Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 6GB CL9 Kit w/3x 2GB XMS3 modules, CL9-9-9-24 nypris var ~1000 kr ASUS Radeon HD 4890 1GB GDDR5 nypris var ~1200 kr 750 Watt Corsair TX750W (ikke modulær) nypris var ~750 kr Delene er fra septem...

torsdag, 1. august 2013, 22:16

Dummet mig - har købt PCI Adapter, der ikke passer.

Citeret fra "Krs" Citeret fra "Try-this" Er det helt udelukket med USB baseret løsning? Altså en wireless adapter i størrelsen af noget man normalt forbinder med en USB pen, evt. med et kabel og en lille stander den kan stå i. Nej - det kan jo ende med USB. Mit indtryk er blot, at PCI-løsningerne har større rækkevidde som følge af større antenner. Tja, det er jo lidt både-og.. PCI løsningen har ganske vist antenner, men de er gemt nede bag dit kabinet. Køber man en lille usb dongle med tilhøren...

torsdag, 1. august 2013, 20:36

Dummet mig - har købt PCI Adapter, der ikke passer.

Er det helt udelukket med USB baseret løsning? Altså en wireless adapter i størrelsen af noget man normalt forbinder med en USB pen, evt. med et kabel og en lille stander den kan stå i.

torsdag, 25. juli 2013, 20:50

SATA DVD drev boot

Som sagt, uforudset problem! Derfor jeg søger lidt indsigt i præcis hvad et bundkort skal have for at understøtte boot fra et SATA DVD drev

torsdag, 25. juli 2013, 19:51

SATA DVD drev boot

http://www.asrock.com/mb/NVIDIA/N68-VS3%20FX/

torsdag, 25. juli 2013, 19:36

SATA DVD drev boot

Har været ude af gamet i lang tid efterhånden og jeg ramte nogle uforudsete problemer den anden dag da jeg hjalp en bekendt med at installere windows 7 på en ny computer. Den kunne ikke boote via det SATA DVD drev jeg havde sat i den, så var nødt til at benytte et gammelt IDE drev midlertidigt. Så vidt jeg kunne søge mig frem til handler det om at bundkortet ikke understøtter boot via SATA DVD drev, men hvordan kan man vide det på forhånd? Hvad hedder den feature som bundkortet skal have?

torsdag, 18. juli 2013, 23:00

Solgt

Håber det er ok jeg hiver op i den "gamle" tråd igen Byder 100 incl porto for: ATEN Petite CS62UZ 2 Port Switch USB

torsdag, 18. august 2011, 11:17

Hvad ville du gøre ved patentloven, hvis det stod til dig?

Citeret Oprindeligt indlæg af HuleFanden Spændende diskussion. Jeg mener generelt - hvilket jeg også oplever i mit arbejde - at immaterialretten i al almindelighed kunne trænge til nogle ændringer. Når det er sagt, så er det et utroligt svært område at regulere. Hvad angår patenter, så tror jeg ikke at en total afskaffelse ville fremme udviklingen - tværtimod. Og jeg tror at en periode på 6 måneder vil hæmme forholdsmæssigt mere end den gavner. Hvis vi antager følgende; Virksomhederne søger at ...

onsdag, 17. august 2011, 09:18

K: AMD 4800+ s.939

Citeret Oprindeligt indlæg af rasm401i har en ældre AM2 duel core med motherbord og 3 gb ram, ved ikke om den virker men jeg kan da finde ud af det hvis det er noget... Hvad ligger prisen på? Er muligvis interesseret hvis det ellers virker Her du lidt mere info på delene forresten?

tirsdag, 16. august 2011, 20:51

SV: K: AMD 4800+ s.939

bump.. 4400+/4600+ kan også have interesse hvis det hjælper på det

søndag, 14. august 2011, 09:33

K: AMD 4800+ s.939

Hey Forsøger at holde liv i en gammel computer lidt endnu, og en dual core cpu ville være et fornuftigt upgrade. Så hvis nogle har en AMD Athlon 64 X2 4800+ liggende som trænger til at blive solgt må i meget gerne skrive

fredag, 5. august 2011, 18:14

Danske raid guides

Så er alysrazor hc også kommet op

tirsdag, 26. juli 2011, 20:59

Danske raid guides

Citeret Oprindeligt indlæg af Bone Da vi tog den på Normal 10 mands på vores alts, regnede vi nemlig med 30% hehe, men rart at vide det er 25 Det er da også mig der har siddet og bildt dig noget helt forkert ind. Det er ganske korrekt at det er 30% hp der udløser enrage på hundene i både 10 og 25 mands normal. Jeg ved ikke lige hvorfor jeg havde låst mig fast på de 25% i første omgang - my bad

mandag, 25. juli 2011, 10:56

Danske raid guides

Citeret Oprindeligt indlæg af Bone Hey igen, Den første del var jeg skam klar over, har taget for noget tid siden Spørgsmålet var egentlig kun om hundene går enrage på 25% og ikke 30% på 10 mands normal, for så har jeg da vist været blind de gange vi har taget den på vores alts hehe. Vi var sikker på det også var 30% på 10 mands normal. Min post var lidt forvirrende, da det egentlig kun omhandlende ovenstående, da hundene selvfølgelig ikke går enrage på hverken 10 eller 25 mands heroic. Sorry f...

søndag, 24. juli 2011, 16:59

Danske raid guides

Citeret Oprindeligt indlæg af Bone Hey Try-this, Har lige et spørgsmål til dine fine guides Nu raider vi jo 25 mands Heroic i The Great Danes, men bare af ren nysgerrighed. I Shannox videoen nævner de at hundene på Heroic ikke går enrage når Shannox rammer 25%. På 25 mands er det 30% ligesom på 25 og 10 mands Normal. Men er den rent faktisk 25% på 10 mands Heroic? Vi skal lege lidt med 10 mands HC på vores alts, så ville faktisk være rart at vide På forhånd tak og flot du/i gider lave guides. -...

søndag, 24. juli 2011, 13:05

Danske raid guides

Har opdateret første post, så der nu er tilføjet vores 2 første HC kills i Firelands (shannox og rhyolith). Enjoy

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.