Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 327.

søndag, 12. februar 2012, 18:18

Forfatter: Isse

S: Cerwin Vega CLSC12 Inkl NAD forstærker.

op .. slet ikke nogen der er intra?

fredag, 10. februar 2012, 19:37

S: Cerwin Vega CLSC12 Inkl NAD forstærker.

CERWIN VEGA CLSC 12" 2 * Cervin Vega Clsc 12" sælges! 100% perfekt stand og spiller perfekt! Ekstremt højlydte og med en bas der kan slå småbørn omkuld! INKL. FORSTÆRKER: NAD STEREO AMPLIFIER 320BEE. Forstærkeren er fuldstændig fejlfri. (Forstærkeren og højtalerne er købt samlet og det spiller bare!). Specifikationer 1" horndiskant # 6 ½" hornladet mellemtone # 12" baselement med støpt aluminiumchassis # Frekvensgang: 28-20.000 Hz (+/- 3dB) # Følsomhed: 92 dB # Impedans: 8 ohm # Størrelse: 94x36...

onsdag, 3. november 2010, 16:49

Ny bærbar - Din mening

Hej Tweak. Jeg ville egentlig bare lige hører jeres mening denne bærbar som jeg har fået tilbudt helt ny. Skærmstørrelse: 17,3” Full High Definition Ultra BrightView Infinity Processor: Intel® Core™ i7-720QM RAM: 8 GB DDR3 Harddisk: 2 x 500 GB SATA (7200 o./min.) Grafikkort: ATI Mobility Radeon™ HD 5850 med 1 GB dedikeret Optisk drev: Blu-ray rom med SuperMulti dvd±r/rw med double layer Webcam: Ja Trådløst netværk: 802.11 a/b/g/n Bluetooth: Ja Farve: Carbon Relic - børstet aluminium Styresystem:...

søndag, 5. september 2010, 13:15

Hvor er den kære Burger dog?? :)

Tweak Still going strong!

tirsdag, 2. juni 2009, 22:04

Mistet mit PAS (skal bruge det)

Jeg prøver Mnage tak begge to!

tirsdag, 2. juni 2009, 21:49

SV: SV: Mistet mit PAS (skal bruge det)

Citeret Oprindeligt indlæg af nitan Ja oprettet et midlertidigt pas ved Borger Service.. Jeg gjorde det samme sidste år, kostede mig vidste 650kr, men fik så også et nyt et oven i Et nyt pas koster også 650kr. Tak forsvar, men kan ejg få det samme dag, altså det midlertidige? Skal jo som sagt til Polen torsdag morgen.

tirsdag, 2. juni 2009, 21:29

Mistet mit PAS (skal bruge det)

Hej Tweakere, Jeg står i en uheldig situation. Har på en eller anden måde mistet PAS - KAN BARE IKKE FINDE DET! Problemet er at jeg på Torsdag skal på et Seminar i Polen... Er der noget jeg kan gøre? På forhånd tak

fredag, 24. april 2009, 15:29

Gamle dance numre

Floorfilla - Sistergolden hair Lance inc - Cold as ice Dj Yanny - Wont forget these days Sven Rg vs Bass-T - The Sign Tune up - Bas-test + ravers fantasy master Blaster - Hyptonic dancer Scooter - The night lige et par stykker jeg kunne komme i tanke om :-)

tirsdag, 7. april 2009, 14:14

Hawx

Blev mega skuffet over spillet.. Det føles som at spillet bare skulle ud i handelen så hurtigt som muligt. Det er ligesom at spille et flash spil på gratis-ting.dk. ...

tirsdag, 24. marts 2009, 15:56

OnLive - Spil crysis på din EEE!!

Ja ja, for at det skal kunne virke man skal bo "på" centralen også mindst have en 20/20 forbindelse (hvis det kan gøre det). Det lyder fuldstændigt urealistisk i mine øre. hvis det dog virker, skal vi aldrig opgradere eller købe ny comp igen!

torsdag, 19. marts 2009, 12:25

Steam friends

Min Steam acc er: Chrisegernsund

onsdag, 18. marts 2009, 12:10

Årsopgørelsen

677 kr tilbage her Min søster skal betale 677 kr. (lidt sjovt)

torsdag, 12. marts 2009, 21:18

Maj 2009

Citeret Oprindeligt indlæg af Sensation Citeret Oprindeligt indlæg af DXC Er det ikke også noget med at Transformers 2 og den nyeste af fast and furious filmene kommer snart? Fast and furious kommer i April Mvh Madsen Og Tranformers: Revenge of the fallen har premiere engang i Juni.

mandag, 9. marts 2009, 15:34

Maj 2009

Det bliver fantastisk

onsdag, 18. februar 2009, 21:51

Inglorious Basterds

Den bliver fantastisk!! Men det gør Transformers: Revenge of the fallen os!!

torsdag, 5. februar 2009, 18:03

Tysk rytmisk musik fra 80'erne

Münchner Freiheit

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.