Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

lørdag, 14. februar 2009, 10:13

Forfatter: John H

Xbox 360 Controller til PC ? (GTA IV)

Citeret Oprindeligt indlæg af butji jeg har kigget hist og her på det der internet og har fundet ud af at alle steder siger de at man IKKE kan spille med sin trådløse xbox controller gennem strøm usb kablet, bæsexly fordi microsoft er nogle tards som ikke gidder at gøre deres arbejde færdigt Nej det virker ikke, lidt dumt, men denne adapter kan du sætte til din pc, så kan du bruge din trådløse controller http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbo…gamingreceiver/

lørdag, 14. februar 2009, 10:05

SV: Optag fra Playstation / TV ?

Citeret Oprindeligt indlæg af Razer5000 Hey... Hvis jeg nu sidder og gamer Grand Turismo 4 på min gamle Playstation 2 og gerne vil have det rippet ned i en Video-Fil på min Pc'er, Hvad skal jeg så bruge og hvad kræver det ? Og hvordan skal PC osv været forbundet ? Mange tak på Forhånd... Det letteste vil nok være med et tv-kort på din pc, giver ikke optimalt billede, men kan bruges og koster ikke mange penge. Den bedste løsning vil være et grabberkort, men de koster en del mere , giver dog et n...

tirsdag, 22. januar 2008, 16:25

Messenger problem efter skift til AMD x2

Citeret Oprindeligt indlæg af Brumbassen Hejsa tror ikke det er cpus skyld så prøv at fjerne msn helt og hent den på ny og installere den igen. det msn skrammel laver tit balade efter hånden syntes jeg, men prøv om ikke det virker. Hej og tak for svaret. Ja, det gik også ned engang imellem før, jeg har prøvet at slette og geninstallere, den vil slet ikke starte, det mærkelige er at hvis jeg installerer den udgave før, så kan den godt starte, men den kan ikke logge på fordi den er for gammel

tirsdag, 22. januar 2008, 14:31

Messenger problem efter skift til AMD x2

Har lige skiftet min singlecore AMD 64 ud med en AMD 64 x2 dualcore, men nu har jeg problemer med at starte msn messenger. Det starter ikke op, men jeg kan se at programmet ligger i joblisten ?? Er der noget jeg skal gøre, optimering efter jeg har smidt dualcore cpu'en i, synes faktisk heller ikke at jeg har fået noget som helst hastighedsboost ud af den ? Min pc: Asus A8R-MVP AMD 64 X2 Dual Core Processor 4200+ 4 x 512 mb ram Windows XP sp2

tirsdag, 27. november 2007, 22:13

SV: SV: SV: SV: SV: K: S939 bundkort

Citeret Oprindeligt indlæg af Seganer ok, men hvordan vil du helst have at jeg betaler?/hvordan gør vi med betalingen mvh Seganer Har sendt dig en PM

tirsdag, 27. november 2007, 13:19

SV: SV: SV: K: S939 bundkort

Citeret Oprindeligt indlæg af Seganer hvad vil du have for det? mvh Seganer Sorry , havde helt glemt at jeg havde skrevet her, du kan få det for 150,- pp, det er lidt støvet men fejler ellers ikke noget, der er alle papirer og drivere med + en del kabler.

fredag, 23. november 2007, 18:01

SV: K: S939 bundkort

Citeret Oprindeligt indlæg af Seganer hej gutter Jeg står og skal bruge et s939 bundkort, som bare skal være så bilig så mulig og så skal den have agp-port, men det er ikke så vigtigt mvh Seganer Hej, jeg har et MSI K8N NEO2 Platinum nVidia nForce3 Ultra liggende, det er s939 og har AGP port. John.

lørdag, 17. november 2007, 16:37

S: Kingston 4 GB SDHC memory kort

Sælges: Kingston 4 GB SDHC memory kort, classe 6. http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=312077 Kræver at dit kamera, videokamera, multimediaafspiller m.m. er mærket SDHC kompatibel. Sælges på grund af fejlkøb (jeg tjekkede ikke inden jeg købte det ) 200,- pp

lørdag, 11. august 2007, 13:54

HAHAHA sådan drengerøve..! se det

Der er sgu da ikk noget sjov i det, håber der er en af de piger som nakker ham/dem en dag... tosser!

tirsdag, 7. august 2007, 07:10

Trackmania United

Hvis du ikke har prøvet Trackmania Nations, som er et gratis spil, så prøv det først, for jeg synes umiddelbart at det er bedre end TMU. TMU har alt for mange forskellige baner, biler og miljøer, især hvis man spiller online kan det skifte fra det ene til det andet, lidt svært at vænne sig til, synes jeg. Så synes jeg det er sjovere at holde sig til det ene miljø der i Nations, som der stadig kommer nye baner til , også gratis.

onsdag, 20. juni 2007, 00:43

YouTube-film kan lænse din konto! VIGTIGT!

Man får ikke virus'en af at se film på Youtube, men ved at åbne en fil og se filmen på sin pc.... Læs f.eks. her: http://www.mingler.dk/group/avisklubben/forum/thread/1929046

tirsdag, 19. juni 2007, 20:13

RE: Gamer Bærbar

slettet

torsdag, 29. marts 2007, 21:38

4 minutter ingame video fra Crysis.

Det spil bliver bare flottere og flottere for hver gang man ser nyt fra det.... :hb: http://www.bitbunnys.de/?q=news/2007/03/…en-ingame-video

lørdag, 17. februar 2007, 23:49

Verdens mest eksklusive bil

Citeret Originally posted by solmusen Så simpelt er det jo heller ikke. For det første har bilen intet med en S-klasse at gøre (måske bortset fra et par enkelte kontakter..). For det andet: når man køber en Maybach, Stiller Mercedes en concierge til rådighed - 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen. man kan bare ringe til ham og han sørger for at bilen bliver vasket, serviceret, han bestiller koncertbilletter osv - det er sådanne "småting" der gør en Maybach til noget andet end bare en "pimpet" udga...

søndag, 4. februar 2007, 22:42

Lydisolering af værelse.

Surround hovedtelefoner, virker fint her , både billigere og lettere end at støjisolere.

onsdag, 17. januar 2007, 08:33

Urmager skød to røvere i København

Citeret Originally posted by Dare_Devil Jeg syntes det er i orden, at urmageren forsvarer sig. Når man går ind for at stjæle fra urmageren er det naturligt, at han gør alt, hvad der står i hans magt for at forsvare sig. At han så ligger inde med en pistol kan godt være lidt skræmmende, men når man tager i betragntning, hvor mange gange han er blevet røvet, er det meget naturligt, at at tager "alternative" metoder i brug. Dvs du synes det er iorden den butik din kæreste/kone/søster står i, kan b...

søndag, 14. januar 2007, 17:47

pda software

Citeret Originally posted by ratdog er der ikke nogen der kender andre gode sider Hvis du nu tog dig tid til at kigge på det link jeg gav dig i toppen, så kunne du bl.a. finde det her : http://www.pocketpcfreewares.com/

søndag, 14. januar 2007, 12:29

RE: Genvej til Google i quicklaunch?

Citeret Originally posted by Humpeligimp Jeg vil gerne have en genvej til google i min Quicklaunch bar. Det var en smal sag at trække genvejen fra "favorites" ned på linien. Og når jeg klikker på den åbner den ganske rigtigt et IE vindue med Google. Men hvis jeg allerede har et IE vindue åbent, og klikker på min genvej, så bruger genvejen det eksisterende vindue til google= jeg kommer væk fra den side jeg var på. Er der nogen der ved hvordan man kan ændre i genvejen så den åbner Google i et nyt...

lørdag, 13. januar 2007, 21:27

RE: pda software

Prøv at kigge her : http://forum.pocketfreak.dk/

søndag, 7. januar 2007, 20:49

erstatning til AVG free edition efter 15.jan

AVAST er også en mulighed, og gratis!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.