Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I dag, 10:03

Forfatter: HerrMansen

s: In-Win S-Frame Black/Gold - perfekt stand

Tror som minimum du bliver nødt til at smide nogle billeder op af dyret. Det er mange penge at smide efter et kabinet.

fredag, 12. januar 2018, 20:07

Arbejdsbærbar

Ud fra dine krav kunne det godt lyde som om at vi er ude i noget ala. Lenovo's Thinkpad serie. De er robuste som bare fa..., og de har vistnok alle mulighed for docking enheder. Hvad angår dine spørgsmål vil jeg mene at 1080P er alt rigeligt, hvis ikke du arbejder med billed eller video. Kontorprogrammer får ikke meget ud af at celler og tekst står i en højere opløsning. Hvad angår i5 vs. i7, så kan det slet ikke mærkes i kontorprogrammer.

fredag, 12. januar 2018, 16:13

Skal man købe en ps4?

Et alternativ (hvis du allerede har en PC til gaming) kunne være en caster - En lille PC der bringer PC ind i din stue vha. dit netværk. Dine controllers er koblet til i stuen, men du styrer PC'en. Ved at både Valve (Steam) og nVidia sælger disse, og de skulle være ganske gode. Det kunne være en billigere investering end en konsol og at skulle købe spil (forfra) til den.

tirsdag, 9. januar 2018, 14:32

Mini ITX gamer maskine

mITX behøver slet ikke være så svært. Det bedste du kan gøre er at måle teoretisk for at undgå helt forkerte dele - så købe kabinet og bundkort og måle igen for at være sikker på der ikke er sære clearance problemer. Har selv været igang med et mITX projekt her på Tweak, men det er blevet syltet på ubestemt tid, da fruen ikke fik brug for den helt endnu, og nogle af delene er sendt videre i systemet. Jeg valgte følgende dele. - Bitfenix Portal - ASRock Fatality AB350 mITX - Ryzen 1500X - Corsair...

mandag, 8. januar 2018, 20:04

Kan ikke se grafikkort

Nu siger du "kan ikke se den", men hvad mener du helt præcist? Kortet dukker simpelthen ikke op i Windows når det er monteret? Dukker det op på nogen måde i Enhedshåndtering? Hvad sker der hvis du henter SPECCY og kigger på de informationer den hiver ud af maskinen? Har du koblet skærmkabler i grafikkortet i stedet for bundkortet længere oppe på kabinettet? For så får du intet ud af grafikkortet ift. til ydelse.

mandag, 8. januar 2018, 20:01

S/B: Mac Pro 4.1 (den klasiske Workstation Mac

Citeret fra "skovie" hejsa... har du fået den solgt I og med at tråden er oprettet i midt 2015, må man næsten forvente den er kommet videre siden. Vi lukker her for denne gang.

mandag, 8. januar 2018, 20:00

Custom water cooling vs AIO

Lad mig sige på denne her måde. Har flere gange været i gang med at køre Prime i over et døgn på en X62 og en overclocket i7 (Dog Kaby, men så stor er forskellen heller ikke) uden de mindste temperaturproblemer. Det handler ikke om væskemængden men at en 280mm radiator sagtens kan bløde varmen af stabilt. De popups lyder ærlig talt som om at de er inficeret med Mining scripts - De har huseret på internettet de sidste par måneder, og kræver enten et Anti Virus program der blokerer for dem, eller ...

mandag, 8. januar 2018, 11:06

Arhhhh... en X62 er alt rigeligt til at køle en processor, selv en 8700K. Anyhow - Er vi ude i et decideret loop, lander du hurtigt på omegnen af de 4-5000. Her er en hurtig opsummering af hvad jeg smed i mit først loop for et par måneder siden til at køle en Ryzen 1700 på 4Ghz og et 1080. https://i.imgur.com/efPnZBy.png (Og jeg har lige bestilt en extra rad for at få temps lidt mere ned)

søndag, 7. januar 2018, 16:23

Du skal nok ikke forvente et kæmpe skifte i temperatur hvis du allerede har en AIO, ift. til en X62. Vi taler måske om en 5 grader i praksis. Det lyder mere som om at du har en dårlig montering eller en defekt pumpe/væskemangel, hvis du får så høje temperaturer ved noget så simpelt som en film. Overvej eventuelt at skifte kølepasta og monter en luftkøler til et par hundrede kroner for at dobbeltchecke (Cooler Master laver en del der er ganske affordable) Overclocker du? Går ud fra den ikke er bl...

lørdag, 6. januar 2018, 20:18

K: Gaming Stationær til 5000kr i Randers C *LUKKET*

Har du prøvet vores Facebook gruppe? Der er lidt flere øjne. https://www.facebook.com/groups/1582464221969327/

lørdag, 6. januar 2018, 17:47

S: 48Gb Samsung DDR2 ECC REG ram + 32Gb Micron DDR2 ECC REG ram

Har du prøvet på vores Facebook gruppe? Der er lidt flere øjne på https://www.facebook.com/groups/1582464221969327/

lørdag, 6. januar 2018, 13:57

3 skærme, 2 computere

Hvorfor en mellemting? KVM switches can sagtens fåes med monitor kabler. Problemet er nok rettere at finde en der tager 3! monitor inputs på hver kanal, samt at finde en hvor portene matcher alle skærme og din laptops output.

torsdag, 4. januar 2018, 22:00

Justering af kabinet blæser?

Hvorledes er de blæsere forbundet? Er de koblet på den daisy chain, som kommer med vandkøleren, bundkortets sysfan porte eller direkte på noget Molex/SATA?

torsdag, 4. januar 2018, 20:00

Sikkerhedshullet for Intel navngives: Meltdown og Spectre

Citeret fra "Lunaticakabuller" jeg syntes at jeg mangler nogle model numre, eller lign på hvilke cpuer der er under angreb. Det skulle være HELE linjen ifølge Google. "Google says “effectively every” Intel processor released since 1995 is vulnerable to Meltdown, regardless of the OS you’re running or whether you have a desktop or laptop. Chips from Intel, AMD, and ARM are susceptible to Spectre attacks, though AMD says its hardware has “zero” and “near zero” risk to the two known Spectre varian...

onsdag, 3. januar 2018, 18:33

Læs test af TP-Link Deco M5 Mesh Wi-Fi Router

Citeret fra "NexusVolkon" Nu ved jeg godt, det er et "fy ord", men er der nogen som har prøvet at spille online computer spil på "Deco M5 Wi-Fi Router" eller en anden Mesh Router via Wi-Fi? Det fungerer ganske godt i samme rum, og nogenlunde igennem en væg eller to. Har et lign. produkt fra ASUS der snart kommer test af, hvor jeg tager et kig på dette.

mandag, 1. januar 2018, 21:48

Gamer pc til maks 20.000

Et ganske fint setup du har der, Trolden. Men som de andre nævner rækker 250GB SSD ikke langt med spil som oftere og oftere kommer op på over de 50GB stykket. Er selv oppe på 750GB SSD spredt over en NVME på 250 og en 500GB SSD, og jeg synes selv jeg har brug for at rydde op i spil og projektfiler ofte for at have plads til det hele (Har en 6TB WD Red disk til opbevaring samt en NAS) 8600K, som Shout nævner ville jeg også personligt nappe, hvis du bare skal spille. Og så måske smide en lidt heft...

søndag, 31. december 2017, 12:27

V: Samsung 960-pro

Som udgangspunkt ville jeg sige halv nypris, uden at der foreligger en helbredstest på dem.

onsdag, 27. december 2017, 16:01

Valg af 27" PC-skærm

En fin skærm - Man skal bare lige være obs. på manglen på højdejustering.

onsdag, 27. december 2017, 08:43

K: Tastatur med Topre switches og nordisk layout

Alene Topre er meget sjældent her i det nordiske (Siger Tweak's keyboard nørd), så du kommer nok til at lede længe, hvis ikke du er heldig på f.eks. Reddit's /r/MechanicalKeyboards/ eller via andre lettere nørdere fora.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.