Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

onsdag, 26. december 2007, 22:06

Forfatter: CheezEDippaH

Hvad fik I i julegave?

Der er godt nok nogen der har fået nogle pænt dyre gaver I vores familie har vi desværre ikke råd til de dyre gaver, men blev da ikke skuffet over de gaver jeg fik i år! - synes julemanden har været rigtig gavmild (specielt taget i betragtning at 90% af min familie bor i Canada, og ikke sender gaver). [list] Lidt forskelligt tøj - tights/t-shirts osv Phillips elektrisk shaver Bodum stempelkaffesæt Haglöfs "mini"-sovepose Neopren laptop sleeve + bøger og div. andre småting... [/list] Men ja... Hå...

onsdag, 26. december 2007, 17:04

Freestyle ski spil

Har kun fundet ét ski-spil interessant, nogensinde... http://ski.ihoc.net/

fredag, 14. december 2007, 11:05

10000 i Kileskrift

Citeret Oprindeligt indlæg af GrillRotten Hvad er formålet med et 3tals system ? - Lyder som noget en franskmand har fundet på Yeah, de franskmand fatter nada... Bare tænk på SI-enhederne, som de også fandt på - dem er der jo heller ingen der bruger... Men som "Foxx" har linket til, længere oppe i tråden, så er der et Wikipedia link her, med lidt informationer omkring det; http://en.wikipedia.org/wiki/Ternary_numeral_system

onsdag, 12. december 2007, 19:26

Speciale hjælp!

Done, done and done...

tirsdag, 11. december 2007, 10:48

Jeres Baggrund

Citeret Oprindeligt indlæg af DmK Citeret Oprindeligt indlæg af CheezEDippaH Hvis jeg kunne finde flere stilede/kunsteriske wallpapers i størrelsen 1920*1200+, så ville jeg nok have fundet på en anden baggrund, men indtil videre bruger bla. det her; du kan hente en hel masse herinde i næsten lige den res du ønsker Kanon! Vil da lige tjekket det ud!

mandag, 10. december 2007, 23:25

Uhyggelig test ! XD

Tænkte på en rød hammer fordi jeg vidste det var det man "skulle" tænke på. Men kan ikke huske hvad jeg tænkte på, første gang jeg tog testen...

mandag, 10. december 2007, 23:21

Jeres Baggrund

Hvis jeg kunne finde flere stilede/kunsteriske wallpapers i størrelsen 1920*1200+, så ville jeg nok have fundet på en anden baggrund, men indtil videre bruger bla. det her;

mandag, 10. december 2007, 22:59

V/S: X1950Pro (AGP 8x) + 17" S-IPS fladskærm

Citeret Oprindeligt indlæg af Macimuz Nååh, formoder man vandt auktionen på skærmen? Det gjorde man da... Tager den via PM herfra...

mandag, 10. december 2007, 19:13

Sidste chance... Lukker auktionen ca. klokken 2200... Herefter tager jeg den med højstbydende over PM...

søndag, 9. december 2007, 22:39

Hvad ønsker i jer til jul? :D

Citeret Oprindeligt indlæg af Exxon Citeret Oprindeligt indlæg af CheezEDippaH Citeret Oprindeligt indlæg af AbeTis Citeret Oprindeligt indlæg af Exxon Har faktisk fundet mig et ønske.. Et sæt Creative Gigaworks T40 højttalere! De er forresten pisse fede.. Min bror har lige fået sådan et sæt, og de spiller super godt De gamle herhjemme har T20'erne, og de spiller sq kanont - så tror ikke man bliver skuffet over T40'erne. Jeg ville ihvertfald blive glad, hvis jeg fik dem til jul... Okey, hva med...

søndag, 9. december 2007, 21:38

COD 4 Issue

Hmm... Prøv evt. at poste et screenshot af dine 3D-instillinger, inde fra Catalyst Control Panel... Er ret sikker på jeg kan genkende det hvis jeg ser det.. Og så må vi så tage det derfra, og se hvis det hjælper, eller om jeg bare snakker i tåger... =)

søndag, 9. december 2007, 21:13

Citeret Oprindeligt indlæg af Hans_DK okey 550 afhentet for gfx Noteret...

søndag, 9. december 2007, 20:46

Citeret Oprindeligt indlæg af Hans_DK 500 afhentet For hvilken del? Skærmen eller grafikkortet? - Desuden tror jeg du skal lidt højere op... 500PP = 500kr afhentet, IIRC...

søndag, 9. december 2007, 20:43

Hvad ønsker i jer til jul? :D

Citeret Oprindeligt indlæg af AbeTis Citeret Oprindeligt indlæg af Exxon Har faktisk fundet mig et ønske.. Et sæt Creative Gigaworks T40 højttalere! De er forresten pisse fede.. Min bror har lige fået sådan et sæt, og de spiller super godt De gamle herhjemme har T20'erne, og de spiller sq kanont - så tror ikke man bliver skuffet over T40'erne. Jeg ville ihvertfald blive glad, hvis jeg fik dem til jul...

søndag, 9. december 2007, 20:23

Lader auktionen køre til Mandag aften - så der er stadig tid til at byde... Håber dermed at kunne have tingene afsendt til auktionsvinderne Tirsdag. //CheezE

søndag, 9. december 2007, 20:19

COD 4 Issue

Så du fik det til at virke? - Har lidt svært ved at tyde dit svar... Du må have haft lidt travlt...

søndag, 9. december 2007, 10:11

COD 4 Issue

Har self. lige fået et Nvidia-kort, så kan ikke tjekke mine driver settings... Men mener det har noget med "mipmap" settings at gøre, eller sådan noget. De skal sættes op fra "performance" til "quality"... Det var i hvertfald sådan jeg kom af med samme problem.

fredag, 7. december 2007, 12:27

Citeret Oprindeligt indlæg af Macimuz Heldigvis ikke noget krav, det skal såmænd bare være til kæresten. Hun har heldigvis ikke de samme krav som jeg, hehe Anyhow, jeg er i hvertfald meget interesseret i at lave en handel! Bare iorden... Dit bud er noteret... Men som sagt, lader auktionen køre til søndag eller mandag.

fredag, 7. december 2007, 11:53

Det gør den... Dog skal det lige siges at den ikke bruger DVI-stik, men VGA.

fredag, 7. december 2007, 09:46

Har fået et bud på 500kr PP for grafikkortet. Men jo, har original embalage til grafikkortet, og kvitto kan nok også findes. Kvitto/embalage til køleren er dog nok længe væk. - lader auktionen køre til Søndag eller Mandag...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.