Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I dag, 13:54

Forfatter: Uber

Lyd setup til pc hvad bruger i?

" jeg låner fruens WoofIt anlæg" Kom nu ind i kampen!

I dag, 11:14

K: bundkort - cpu - ram

kan se du selv spørger ind til prisen i omtalte forumspost.

I dag, 09:42

TEST: NETGEAR Arlo Q og Arlo Pro

I en tid, hvor indbrud plager en stor del af især Vendsyssel, tænkte vi her på redaktionen, at det kunne være interessant at kigge på noget videoovervågning. I den forbindelse har vi teamet op med NETGEAR, der har sendt os tre forskellige Arlo kameraer, som vi skal kigge på her i dag. Læs TEST: NETGEAR Arlo Q og Arlo Pro

I dag, 09:41

Tweak News - Uge 50

Det er mandag, og dermed tid til Tweak News. Dermed bliver det også sidste omgang inden jul, og næste mandag springer vi over grundet julen. Vi har også trukket en vinder fra sidste uge, som vi offentliggøre. Læs mere om Tweak News - Uge 50

I dag, 09:40

Tweak YouTube Studie Tour

Et år er snart gået siden vi for alvor skød gang i vores YouTube kanal som en seriøs del af Tweak.dk. Siden opstarten er der sket rigtig meget på den front. Blandt andet er vores Tweak News kommet i søen sammen med vores seneste Tweak advent 2017 som er i fuld sving. Læs mere om Tweak YouTube Studie Tour

I går, 21:46

Reklamer eller reviews på Youtube?

Citeret fra "Ronin2300" Jeg har nu aldrig brugt en kanal som Unbox som egentlige reviews. Jeg ser det mere som en mulighed for at spotte noget tech og lir som jeg måske ikke ville være faldet over på andre måder. Typisk er det jo kun den umiddelbare reaktion på produktet og fornemmelsen efter kort tid med det. Personlig synes jeg der skal noget mere brug til af det produkt end der nogensinde er i en video fra Unbox Therapy før man vil kunne give et reelt review af tingene. Jeg vil håbe at de fl...

I går, 09:07

Tredje Søndag i Advent - SLUTSPURT - Kæmpe Tweak Giveaway

Vi er kommet meget tættere på jul, men inden vi når så langt, skal vi naturligvis have skudt gang i sidste omgang af vores adventskonkurrence, og havde fundet vinderne til sidste uges præmier. Læs mere om Tredje Søndag i Advent - SLUTSPURT - Kæmpe Tweak Giveaway

lørdag, 16. december 2017, 23:32

Lyd setup til pc hvad bruger i?

Headset bruger jeg plantronics 8200UC og et Razer Kraken v2. Har også to sæt af Logitech 933

lørdag, 16. december 2017, 07:35

System vurdering

Billeder? Stand? Kommer den fra ryger hjem? Vil skyde på 1200 kr til 1500

fredag, 15. december 2017, 09:49

Test af Pure Evoke H4 DAB+ radio

Vi skal i dag se på endnu en DAB radio, som er klar til den nye DAB+ standard, der har gjort så mange DAB radioer forældede i 2017. Den radio vi skal se på i dag kommer fra Pure, og har det mundrette navn Evoke H4. Læs med i dagens test, for at se hvad en DAB+ radio anno 2017 skal kunne. Læs Test af Pure Evoke H4 DAB+ radio

torsdag, 14. december 2017, 13:35

kunne godt bruge lidt hjælp til vandkøling setup.

Citeret fra "Dopess" overvejer også at købe det nye nzxt. har også overvejet at kigge efter et Corsair Obsidian 900D og mod det til til montering af et glass pannel. Anyway kan de ting jeg har fundet burges og eller skal jeg finde noget andet ? Tweak har nogle buildvlogs på vej med custom vand på vores YT kanal.

torsdag, 14. december 2017, 11:33

Ny gaming pc (ikke samle selv)

Hvad med noget i stil med denne http://topdata.dk/product.asp?product=11682

torsdag, 14. december 2017, 11:28

Ny laptop til studiebrug

Citeret fra "tunfisk" Citeret fra "Uber" Lenovo er og har aldrig været i en klasse for sig selv - både mht. budget, men bestemt også kvaliteten skulle der have stået altid? Eller er det hip som hap om man vælger lenovo eller andet mærke? UPS, altid! :-)

torsdag, 14. december 2017, 11:06

Årets søgninger 2017 ifølge Google

https://trends.google.dk/trends/yis/2017/DK/

torsdag, 14. december 2017, 11:05

Ny laptop til studiebrug

Lenovo er og har aldrig været i en klasse for sig selv - både mht. budget, men bestemt også kvaliteten

onsdag, 13. december 2017, 19:54

Vandkøling af computer

Se dato på tråd 😂

onsdag, 13. december 2017, 17:35

I7 PC med masser af lagerplads

Det gør ikke hardware nyere og mere værd. Beklager, men hardware i den alder, har ingen høj værdi

onsdag, 13. december 2017, 13:54

Test af ASUS DUAL RX580 O4G

Vi vender i dag blikket mod ASUS RX580 Dual O4G, som giver deres bud på et budgetvenligt grafikkort til 1080p segmentet, der excellerer ved en spændende lille formfaktor og god ydelset. Læs med i dagens test, for at se hvad du kan forvente af ASUS RX580 Dual O4G grafikkortet. Læs ASUS DUAL RX580 O4G

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.