Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

søndag, 2. juli 2017, 11:31

Forfatter: ayu

Gamle Tweak.dk brugere

Jeg er her stadig - 12 år om 2 dage Aktivitetsniveauet er faldet, men hjælper hvor jeg kan

torsdag, 27. april 2017, 18:57

Gtx 1080

Fandt denne video, det korte af det lange er at der er så forsvindende lidt forskel, at det ikke kan betale sig at give det ekstra for O8G udgaven.

torsdag, 29. september 2016, 22:36

Vind med Tweak.dk - MSI og Ubisoft

1. Airflow control Technology 2. 22 %

torsdag, 16. juni 2016, 09:43

S: HDD silencer/kølere, CPU, digitalkamera, Arduino, TV-tunere (storsalg pt. 2!)

Byder dig gerne 75,- incl porto for de RAM, såfremt du er villig til at sende. (Befinder mig i det mørke Jylland, så har ikke lige mulighed for at afhente).

søndag, 7. februar 2016, 20:16

Vind GTX 960 Gaming 4G og B150M Mortar med MSI og Tweak.dk

1. SuperSU Architecture 2. Realtek ALC892 Codec Krydser da lige fingre, begge dele ville være genialt til kærestens "nye" PC

fredag, 27. november 2015, 11:38

Konkurrence - Vind et grafikkort med MSI og Tweak.dk

Fed præmie! Blæserne stopper ved 50 grader celsius, og blæserne hedder Torx fans.

onsdag, 18. november 2015, 10:58

Black friday på danske webshops?

Jeg ved at Elgiganten har udtalt at de har tænkt sig at oppe niveauet i år, men om der er hold i det ved jeg ikke. Men tvivler på at det bliver tilstande som xt0m omtaler i Amerika - altså deciderede brandsalg. Skal selv samle ny computer nu her (har kun CPU), så jeg har lavet en liste med varer jeg vil holde øje med - dumt ikke at vente den uge såfremt der skulle vise sig at være en nævneværdig besparelse.

søndag, 15. november 2015, 20:19

Dit næste hardware køb?

Seneste køb var en 6700K, og det næste bliver så resten af spanden. Nu skal den aldrende Q9450 langt om længe udskiftes, den har gjort det godt!

lørdag, 23. maj 2015, 14:13

Mangler ideer til extern lager

Kan kun anbefale en NAS. Har selv én Synology og har haft megen glæde af den. Du kan sætte den op til at tænde og slukke med angivne intervaller. Wake-on-lan, så du aldrig behøves at tænde den "manuelt" (så du kan gemme den af vejen). Forskellige pakker og programmer, så du kan downloade, tage backup til den, lave din egen cloud-server - muligheder er der nok af. Skal lige nævnes det koster også derefter, men jeg syntes det er alle pengene værd!

lørdag, 21. marts 2015, 13:28

LUKKET! Vind Corsair H110i GT med Tweak.dk

"Ja, tak" står på ønskelisten til nyt build!

mandag, 15. december 2014, 23:41

Vind masser af præmier i vores 4. advent julekonkurrence 2014

Julen 2009 - vi skulle høre min kusine synge i kirkekoret til julegudstjenesten, hun var flov og gemte sig bag nodestativet. Da gudstjenesten er slut og alle skal ud, så rejser en af de fine forstadsfruer sig og tager sin store pels på. Hun snakker med nogen og på vej ud kommer hun for tæt på det store juletræ - med levende lys! Brændt pels lugter ikke særligt godt

mandag, 15. december 2014, 23:38

Vind masser af præmier i vores 4. advent julekonkurrence 2014

Julen 1990, hele familien kører til Østrig for at bo på et godt hotel. Juleaften foregik med spa i sneen, dansen om adventskransen i hall'en og 7 retters menu på den fornemme hotel restaurant Min moster blev så fuld af jaegertee at vi måtte trække hende hjem på kælk

mandag, 5. august 2013, 23:26

Hvad spiller I lige nu - og hvilke spil venter I på???

På trods af jeg har en del spil jeg endnu ikke har gennemført og steam-biblioteket har passeret 125 spil, så vælger jeg alligevel at spille gratis spilet WarThunder. Det er lidt ala World of Tanks (eller World of Planes om man vil), bare med fly. Spiller primært arcade, men der er også mulighed for historiske missioner og derved sværere sværhedsgrad. Kan på det varmeste anbefale det, og anbefaler at man bruger mus/tastatur over joystick. Skulle nogle have mod på at prøve det, så smider jeg her e...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.