Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 576.

tirsdag, 7. januar 2014, 10:56

Forfatter: dragox

dvi-i

Hej Shouri DVI-I (den som du linker til) er en DVI-I DVI digital & analog dual link Havde det været en single link tror jeg ikke du havde problemet. Det er ikke alle skærmen som kan modtage et konverteret signal fra DVI-I dual link til VGA. Find evt manualen til din skærm, for at se hvilke signaler den modtager. Vi mangler også, at se den anden side af din konverter, da de kan være forskellige. Bruger selv denne: http://sgcdn.startech.com/005329/media/p…IVGAMF.Main.jpg over til en skærm, ...

mandag, 6. januar 2014, 21:02

ssd

SSD harddiske holder jo ikke evigt. Hvis man kører med SSD disk, så er det vigtigt at slå diskfragmenteringen fra ( den er desværre sat til automatisk kørsel på win 7 og win 8 ) En SSD kan genskrive samme frekvens ca 200.000 gange. Selvom du formatere mm, kan der stadig være fejl på din SSD. Prøv for en sikkerhedsskyld at tjekke din SSD for fejl. På de fleste nye SSD, følger der et program med, som kan overvåge din ssd. Standard levetid på ssd er ca 3-5 år. I nogle tilfælde kun 3 måneder, hvis m...

fredag, 29. november 2013, 22:50

Ang. udd. som IT-SUPPORTER

IT-supporter uddannelsen er som sådan nem nok. Tog den selv tilbage i 2001, og har aldrig gået arbejdsløs. Men men! Når det så er sagt, så alle de it-teknikere derude, som vælger at uddanne sig inde for faget, men ingen baggrundserfarringer har. De for ALDRIG job. Konkurrencen er sindsyg hård og der findes alt for mange (undskyld sproget) noobs, som tror de kan klare det hele på nul komma dut. Har ikke tal på hvor mange gange, jeg har været ude og rette fejl, som andre glemmer/overser/ødeligger....

tirsdag, 19. oktober 2010, 08:41

linksys/cisco produkter

Hej alle Jeg er efterhånden ved at være rigtig godt træt af cisco, eftersom at de har taget over alle linksys produkter. Stort set hver 3 produkt fejler et eller andet, virker ikke, og deres latterlige RMA er så åndsvagt sat sammen at jeg er begyndt at forbande over at cisco har overkøbt linksys. Man kan godt maile ind til dem, hurtig respons tid. Men at lave en RMA kan man ikke over nettet, man skal tvinges til at ringe til dem - PÅ ENGELSK - Da de ingen support i danmark har. Og derefter forkl...

onsdag, 27. august 2008, 14:35

Vista mener harddisk er fuld?

Davs drenge. Jeg sidder her med en Windows Vista, som fortæller at det lokale C drev er fuldt ud med 70gb, og de 200mb er ledig. Hvis jeg går ind og markere alle filer, mapper skulte ting mm. på hele roden af C drevet er vi oppe på 27GB. Nogen der ved hvordan jeg for rettet dette, så jeg for de overskydene ca. 45gb tilbage?? Har søgt lidt på google men uden held.

fredag, 16. maj 2008, 23:38

IT Supporter

Citeret Oprindeligt indlæg af bublegum Er uddannet IT Supporter i 06 og arbejder på en stor arbejdsplads. Jeg ville droppe omtalte uddannelse, for det er alt alt for kort! Brug din tid på datafagtekniker, eller tag så mange Microsoft Certificeringer, eller netværksrelateret opgaver. Evt Cisco. Får du arbejde som supporter, og ikke har noget viden udover omtalte udd, så ender du nok som telefon passer eller en anden ligende foranstatning, medmindre du har en god viden. Udannelsen er alt alt for ...

onsdag, 30. april 2008, 00:19

SV: SV: tjaeh

så pyt..

søndag, 21. oktober 2007, 00:34

mistet key?

tja.. det et forslag.. men jeg tror kun det er når man har et installitions ID man kan ringe til MS og få hjælp. Jeg står jo med et skærmbillede hvor den vil have CD keyen, og da jeg kun kan fortælle hvilken server udgave det er, så tror jeg næppe de kan. Desuden så vidt jeg ved, så kan de ikke se CDkeys ved MS, kun installitions IDer... så nej, tror næppe

søndag, 21. oktober 2007, 00:06

mistet key?

det tror jeg os, og nægter at få ud og bruge 2,6k på ny licens.. ARH !

lørdag, 20. oktober 2007, 23:53

mistet key?

aaaarrhh ! Så stor fjols som mig har glemt at en CD-key er låst til en OEM licens. Jeg har købt nyt kabinet for 2 år siden til min server (hightower) og som standart sidder licens nøglen på siden af kabinettet. Nu har jeg så lavet en format C: af min gamle server. nu står jeg så med mit dejlige skærmbillede hvor der står Product key. Shiit. Det gamle kabinet er smidt for lossepladsen for 2 år siden, så nogen ider? Jeg har endda prøvet med en anden cdkey uden held. Findes der et program der kan f...

torsdag, 18. oktober 2007, 10:57

SV: SV: adresselisten i outlook express væk

jeg tror sjovt nok, at jeg har slået systemgendannelse fra for længe siden for at spare plads Men tror faktisk jeg har søgt på *.wap i stedet *.wab ... det må jeg lige undersøge

onsdag, 17. oktober 2007, 11:07

adresselisten i outlook express væk

Hej med jer Købtet af en IBM laptop, hvor den er født med en 30 dags prøvetid office 2007 pakke. Har brugt outlook 2007 så længe, men nu er de 30 dage så gået. Har fjernet hele office pakken (tilføj/fjern og installeret vores ny indkøbte office 2007 home basic ind (uden outlook) Har så sat mail på Outlook Express i stedet, men har forglemt adresselisten fra outlook 2007 udgaven. Skulle adresse listen ikke stadigvæk ligge et sted på min laptop, eller blev min adresseliste slettet også ? har forsø...

tirsdag, 28. august 2007, 19:30

SV: SV: Vista blokerede programmer

du skal ind i Windows Defencer og fortælle den at den godt må tillade programmet at kører ved opstart... edit: du skal faktisk bare trykke på vis eller fjern blokerede startprogrammer derinde øverst skulle der være noget instillinger et sted - kan ikke lige huske præsis (sad nemlig og legede med det på arbejdet i dag)

tirsdag, 28. august 2007, 19:11

Gode ting at have ved sig foran computeren

2x mobiler pung ur Anlæg til bilen høretelefoner 2x tft skærme højtallere (til pcen) papir + kulgepinde extra tastetur digital cammera microfon en masse papir så som regninger og kvarteringer. 3x edbspil. krus billede cder batterier mus bilnøgler bærbar pc kniv (kan også bruges som skrugetrækker) diverse EDB kabler, så som usb forlænger, VGA-DVI stik, headsæt forlængerledning, tv-out stik. joystik. en mobilholder som ligner en ko Fastnet telefon. Så tror jeg at jeg fik det hele med.. og bordet e...

fredag, 10. august 2007, 20:09

jeres værste stunt med jeres hw

Citeret Originally posted by DXC Har brændt et bunkort af fordi jeg glemte og sætte afstandstykker på da jeg satte det fast i kabinettet... Har også ødelagt en psu ved ikke hvordan.. hah sådan en kunde har jeg haft for ikke så længe siden. Han ville have nyt bundkort, men vi tjekker jo først hvad folk laver før vi stikker dem et nyt. Bad ham pænt betale for det nye bundkort da han selv var skyld i at bundkortet var futtet af, da selv havde glemt afstandskruger til bundkortet ;-)

fredag, 10. august 2007, 20:06

jeres værste stunt med jeres hw

Jeg vil også være med Har 7-9-13 aldrig lykkes mig at smadre noget EDB endnu Nu arbejder jeg med det dagligt, så utoligt nok Anyways, mit GFX kort i maskinen derhjemme var begyndt at blive ret sløv, så en dag bestemte jeg mig for at tjekke dens TEMP. Det viste sig at den var 110 grader varm Og der var endda ZALMAN køler på Jeg skilte lortet fra hinanden og fandt ikke mindst 1 kg støv, så varmen ikke kunne komme ud af kortet. Fik det rensen og temp er nu 4-50 grader ;-)

fredag, 10. august 2007, 20:01

Køb af forstærker, hjælp?

Sikke et sidespring i for lavet hva? Nå, tilbage til emnet Jeg har købt det hele i dag Forstærker: NAD C372 DVD afspiller: NAD T515 Højtallere: 2 stk Concept 10 højtallere Kabler: Diverse store kabler fra dvd til forstærker - Forstærker til højtaler og bedre "crossover" kabler bag forstærkeren (kan ik lige huske hvad de hed) Jeg kom af med 17800 sådan rundt regnet. Er sat op i stuen, og det lyder ganske godt.

onsdag, 8. august 2007, 17:29

Citeret Originally posted by Artisan Anders hva skal du dog bruge radio til Adnan, radio abc spiller party night i weekenderne ;-)

onsdag, 8. august 2007, 17:28

Citeret Originally posted by DonRon selv om du ikke skal bruge surrond så er der jo digital indgang så du kan køre dolby digital og den har radio har selv en pga. dolby digital er den sprødeste lyd, har en del db musik på pc`en bruger heller ikke mere ind 2 højtalere og mine sennheiser hørebøffer http://www.hifiklubben.dk/produkter/surr…ceiver_graa.htm http://www.hifiklubben.dk/produkter/surr…ceiver_graa.htm De 2 der, kan jo sleti kke trække de højtallere

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.