Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 74.

torsdag, 15. marts 2007, 15:56

Forfatter: Medallish

K: P4 3.06 ghz 533 FSB

LOL undskyld .

onsdag, 14. marts 2007, 12:03

K: P4 3.06 ghz 533 FSB

virker den?, har den været OC'et osv?

søndag, 17. december 2006, 01:17

Politiet er fandmer ikke for kloge..

Citeret Originally posted by tAshDa Citeret Originally posted by Medallish jeg håber fandme alle de lorteunger dør! seriøst, er træt af deres pis, hvis jeg fik et hus forventer jeg det på skrift, og skødet til huset, men dem i "ungeren" har ingen af delene, fuck dem, fuck dem langt ind i helved, deres flabet opførsel, det eneste der er synd er at ærlige hårdt arbejdende politifolk kommer til skade.. vi kunne være ligeglade men den slags opførsel skal ikke ha lov at triumfere, jeg ville heller i...

søndag, 17. december 2006, 01:07

Politiet er fandmer ikke for kloge..

jeg håber fandme alle de lorteunger dør! seriøst, er træt af deres pis, hvis jeg fik et hus forventer jeg det på skrift, og skødet til huset, men dem i "ungeren" har ingen af delene, fuck dem, fuck dem langt ind i helved, deres flabet opførsel, det eneste der er synd er at ærlige hårdt arbejdende politifolk kommer til skade.. vi kunne være ligeglade men den slags opførsel skal ikke ha lov at triumfere, jeg ville heller ikke sælge hvis jeg var faderhuset, ikke når de gør som de gør, bare se der h...

onsdag, 6. december 2006, 18:28

F.E.A.R. Combat, evt klan?

lyder godt #2, har du da nogle gode forbindelser? har sendt dig en pm #1.

onsdag, 6. december 2006, 01:07

F.E.A.R. Combat, evt klan?

de fleste kender nok www.joinfear.com som var fremme på tweaks forside da det kom, men ja hvor mange spiller det herinde?, og nogen der er med på at rotte sammen og skabe lidt dansk dominans derinde . hvis man er interesseret vil jeg gerne vise lidt trick jeg har lært, har spillet det et stykke tid og klare mig ret godt efterhånden . //Kim Leo

torsdag, 19. oktober 2006, 19:18

Nik og Jay kompot

det var det nemlig kom jeg i tanke om ½ time efter jeg havde skrevet

torsdag, 19. oktober 2006, 17:23

Nik og Jay kompot

he he har tit diskutioner med veninder om hvor vidt der er tale om talent når det kommer til nik og jay, men vi ser det jo desværre tit, en eller anden vantro kommer let til penge, niarn, loc, nik og jay, og hvad med eyeq, Spice girls, de to små pige jeg ikke kan huske hvad hedder eller hvad deres gruppe hed, men mener at ha læst om den ene er ved at skide børn ud i massevis.. ja der er nok eksempler, men ski' nu være med det de må selv om det, hvis jeg nu har lov til at syns det er det værste j...

torsdag, 12. oktober 2006, 18:55

V: Kørekort til 16-årige

kan godt se "det smarte" i at man skal ha en værger mens man køre og får erfaring, men på den anden side. Der bliver rigtig mange der lige nakker bilen alligevel, kendte da en, ikke idiot som sådan, men den dag han bestod kørte han om aftenen rundt og bremsede op og ja han kørte sq helt af helved til, der skete ikke noget og der var ikke rigtig nogen biler men det var sq et rent held der ikke skete noget, så ja der er mange af de her der vælger at være så idiotisk at tro at de har 100% styr på b...

fredag, 6. oktober 2006, 18:44

Matador Quiz, hvad fik i?

hvis i tjekker BT har i nok set matador quizzen . Har i den første fået 9/9, gjorde jeg også i den 3. har ikke set nr.2 den må jeg ha glippet men hvad fik/får i? http://www.bt.dk/konkurrencer/artikel:aid=473276/

fredag, 6. oktober 2006, 18:41

Fedeste serie..

1:Matador 2outh Park 3:Band of Brothers 4:Futurama(som snart kommer igen weee) 5: The Simpsons. det er lige de gode jeg kan tænke på nu, men Matador skal helt klart ha en 1. plads

lørdag, 9. september 2006, 12:10

RE: Hvordan udtaler du selvmord, og hvilket tastatur?

Citeret Originally posted by urbananen Citeret Originally posted by nonsens1 udtaler det uden D... men tror måske det kommer an på hvor i landet du er fra... hvordan du udtaler ordet.. fx. sort kan siges på mange måder har jeg erfaret Ja, gør det måske.. Men nu er det 3 fra KBH som udtaler det med d, og jeg udtaler det uden, og kommer fra Nordsjælland, og der er sproget ikke anderledes . -Og jeg har ærlig talt aldrig hørt en jyde sige selvmord.. De forlader jo ikke bare familien, men også alle ...

fredag, 8. september 2006, 11:31

Hvordan udtaler du selvmord, og hvilket tastatur?

Os nordjyder udtaler heller ikke D'et, men sådan er det jo, der er jo også flere måder at udtale Pensionist på [pangsionist, pensionist] den sidste er dog de færreste der bruger..

tirsdag, 5. september 2006, 10:45

Krokodille-jægeren er død

ja det er der nok nogle syge svin der skal få noget ud af, håber sq det bliver holdt for dem selv, også for Terri og børnenes skyld. Så kan de syge røvhuller holde sig til deres happy slapping, og jeg ved ikke hvad på nettet.

mandag, 4. september 2006, 15:02

Krokodille-jægeren er død

øv , stod også bare da jeg læste det, og kiggede, kan slet ikke fatte det, Steve han er sq fed, han udstrålte noget som jeg tror alle kunne lide ved ham, og nu er han død . "What a Beauty" skulle være Steve Irwin Trademark

onsdag, 23. august 2006, 16:22

Tyve kan åbne 90% af dørlåse med en nøgle

argh hader beskidte tyveknægte mage til bøsser hele banden! fuck jeg bliver så pisse sur, og der er så mange af dem, selv normale folk prøver lige at stjæle engang imellem, min cykel her i morges holdte ved en andens dør(ikke mig der havdes stilt den der, den stod i cykelskuret da jeg gik fra den), har en ide om at hvis ikke jeg havde taget den der var der kommet en ud og cyklet væk på min cykel! hvad fanden får folk til den slags? fuck jeg hader dem

onsdag, 23. august 2006, 15:49

If microsoft made cars

he he Genial! .. fatter ikek at der er nogen der ikke kan se det sjove i den? tror selveste Bill Gates ROFLMAO'er over den der , altså hele sammenligningen..

lørdag, 15. juli 2006, 13:00

billeder af Diana's død !!

Kan heller ikke se nogen grund til at vise det?.. der er nogen der kan se det sjove i at folk kommer til skade men ikke mig, syns det er klamt, sygt, og perverst, uanset om det er hende eller bare en der lige er kørt galt, syns det er unødvendigt, syns slet ikke de skulle ha gjort det, uanset om hun døde på den ene eller den anden måde, der er ikke nogen grund til det, pressefrihed så lav en tegning af det eller skriv om det.

lørdag, 15. juli 2006, 12:48

Lorte Lørdag...

#XmuZz det er nok ikke så smart hvis man gerne vil ha at han skal betale for dit vindue .. og lyder til det gik fredeligt til mht. at finde ud af hvordan i ordnede det, godtnok noget surt noget, spurgte du ham ikke hvad fanden det var han havde gang i?

onsdag, 12. juli 2006, 17:06

S: Club 3D Geforce 7800 GS (GENÅBNET)

ved godt det ikke er en bytter tråd men vil da lige høre, har 2 ubrugte og uåbnede Voodoo5 5500PCI liggende, måske en lille bytter?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.