Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 150.

onsdag, 13. december 2006, 18:51

Forfatter: Kay

Nyt MB,Gfx & Ram

Må nok indrømme, jeg fatter ikk så meget af alt det i skriver..

tirsdag, 12. december 2006, 19:24

Nyt MB,Gfx & Ram

Lyder dælme cool.. Men glem nu ikk.. Mangler stadig MB, Gfx og Ram =O

tirsdag, 12. december 2006, 19:23

..

Bedste gaming mus - MSI 3.0! Bedste trådløse gaming mus - Logitech G7 - kan jeg varmt anbefale ;D

tirsdag, 12. december 2006, 19:04

Nyt MB,Gfx & Ram

Hmm, du siger nok noget.. =) Så ska jeg vel ha dual core ? Skal i hvert fald være Intel!

tirsdag, 12. december 2006, 19:01

Nyt MB,Gfx & Ram

Hey Tweak.. Sidder her ved min skod comp, 3.0 Pentium Prescoot et gammel soltek MB 2 gb kingston ram - pc 2700 / 3200 Gammelt Geforce 4 - ti 4200 GOD! Strømforsyning.. Skal ha nyt MB, Gfx og nye Ram - Hvad kan i foreslå? Krav til MB, ska virke med min cpu, socket 478.. Pci Express, ddr2 Krav til Gfx, Pci express! 512 ram.. Krav til Ram - ddr2.. min. 2 gb.. Jeg vil gerne have en god og stabil computer, så jeg går primært efter de lidt dyrer mærker (vil jeg sige) Kingston, Soltek, gfx ved jeg ikk ...

fredag, 30. juni 2006, 22:37

Wrestling (The Rock)

Altså - kan dække det lidt men kan os sige det ligeud.. - Jeg er da skide ligeglad hvem der er jeres farvoritter "Dj Rush" - Og vil os skide på hvilke film han ska indspille.. - Og det var ikk wrestling med ham, det var t-shirter lignende dem han havde på under wrestling.. - Og jeg har søgt i flere timer på det - så drop det crap.. /Kay..

fredag, 30. juni 2006, 22:32

Intel Centrion

Ja, overskriften siger sig selv.. Vil bar vide - Hva er det for noget stas? Er det bedre? dårligere? /Kay

søndag, 18. juni 2006, 22:45

Wrestling (The Rock)

Yep, Nothings there.. =/

søndag, 18. juni 2006, 21:59

Wrestling (The Rock)

Nop.. Det er en sort t-shirt hvor der står "Just Bring It"

søndag, 18. juni 2006, 21:41

Wrestling (The Rock)

Jamen, er heller ikk fan af wrestling.. men af The Rock.. han er lidt for sej Og har set et par t-shrits han har på i wrestling som jeg godt kunne tænke mig.. så det kunne jo godt være..

søndag, 18. juni 2006, 20:52

Wrestling (The Rock)

Heysan =) Er nogen af jer herinde fans af The Rock og hans wrestling? Kan i fortælle mig nogle fansites, og nogle af hans wrestling film.. ? Just wondering.. /Kay

søndag, 18. juni 2006, 20:50

The Boondock Saints.

Haha kanon Grinern

fredag, 16. juni 2006, 21:02

The Boondock Saints.

Jo for ikk ret længe siden, lavede jeg sådan en tråd.. men fuck nu det kanon Film.. Sean Patrick Flanery OWNER!!

onsdag, 7. juni 2006, 17:15

fysik / tastatur spørgsmål :D

Der findes 1000 mange tegn... Kan vist nok findes i et word..

onsdag, 7. juni 2006, 17:11

Kan du lide ost?

Alt ost, puha.. det er ikke mig..

onsdag, 7. juni 2006, 17:10

søger en sang mere

Det er ikke "bedste blev kørt over af et rensdyr" med linie 3, mener jeg.. ?

onsdag, 7. juni 2006, 17:08

The Boondock Saints..

Til alle folk, der har skrevet til mig omkring de halskæder, vil jeg altså ikke af med dem, de er alt for fede.. Og det ene er min brors.. Det er billigere hvis man bestiller 2 sammen.. så falder styk prisen.. så gå sammen hvis i kan.

mandag, 22. maj 2006, 18:58

Hotteste musikvideo???

Hmm, Go nok tråd... Kan godt lide: Candy shop My humps

mandag, 22. maj 2006, 18:56

Hostel

Den er fed, syg i hovedet.. på den fede måde.. virklig sindsyge folk i den film, vil ikke give eksempler kunne jo være der var nogen der ikk havde set den..

mandag, 22. maj 2006, 18:54

Uninstall af DirectX

tweakxp.com Måske det står derinde, der står mange fede ting..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.