Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

fredag, 12. juni 2015, 22:17

Forfatter: SShadowS

Samsung Galaxy S6 Edge får en storebror

Tror i skal have jeres folk på research kursus: "Dermed vil denne smartphone få en skærm, der er større end den største phablet, Samsung kom med, nemlig Galaxy Note." Både Note 3 og Note 4 har 5,7".

lørdag, 19. januar 2013, 14:26

SSD disk spQrgsmaal?

Og husk det hedder en SSD, ikke SSD disc. Du siger heller ikke en lastbil bil. Men held og lykke med SSDen, du vil aldrig gå tilbage til alm HDs igen til OS når du først har prøvet.

mandag, 7. januar 2013, 08:35

Hjælp til hjemmenetværk

Citeret fra "jacobask" Det lyder klart som den bedste løsning hvais du kan kable det hele vejen op. Hvis der bliver problemer med det rådlåse signal i hele huset, så kan du overveje at sætte routeren nede ved fiberboksen og så sætte et accespoint i stuen på første salen. Så er du nok (afhængigt af hvordan huset ellers ser ud) rimeligt dækket ind. Du kan altid sætte ekstra accespoints på for at udvide dækningen - disse vil jeg så (hvis det var mig) kable til det eksisterende netværk. Når du går ...

tirsdag, 21. august 2012, 12:10

Spørgsmål omkring ny ssd

Det er IKKE sikkert der følger Norton Ghost med, der er kun i EN af versioner der gør det.

tirsdag, 7. august 2012, 20:55

Valg af SSD Harddisk?

Bare tag en hvilken som helst, du vil sikkert ikke mærke forskel med det hobbyforbrug du har. Jeg har selv følgende i min stationær: OCZ Vertex 2 120GB OCZ Vertex 3 120GB Corsair GT 120GB 2 stk. Samsung 830 128GB Det er min Corsair GT der er den hurtigste, men til prisen er Samsung et fint valg for dem som ikke presser en SSD alligevel.

mandag, 6. august 2012, 18:10

Valg af SSD

Jeg har selv følgende i min maskine(Sig er lidt gammel): OCZ Vertex 2 120GB OCZ Vertex 3 120GB Corsair GT 120GB 2 stk Samsung 830 128GB Det er min Corsair GT der er den hurtigste. Dog er Samsung 830'erne billigere. Og til dit hobby brug så vil du ikke mærke forskel, det er kun når man laver seriøs HD tunge opgaver man kan mærke forskel.

lørdag, 9. juni 2012, 11:10

SSD .. Hvilke skal jeg have til Raid 0

Nøjes du bare med en, du vil stadig mærke STOR forskel.

lørdag, 9. juni 2012, 00:00

SSD .. Hvilke skal jeg have til Raid 0

Citeret fra "FonZi" Hey Tweak Jeg vil nu til at skifte mine to VelociRaptorer ud .. Til at starte med ville jeg have et RevoDrive PCI-e kort men er gået fra det igen da jeg ikke tror jeg ville få så meget ud af sådan et kort i forhold til et par alm. SSD'ere til mit behov (Videoredigering, Musik producering, Gaming osv osv) Men jeg er bare så meget i tvivl om hvad jeg skal have ... Hvad er godt og hvad er ikke ? Planen var at det skulle være 2 x et eller andet i Raid 0 til omkring 1000 kr pr di...

fredag, 8. juni 2012, 15:17

fire skærme på to grafikkort i samme maskine

Hvis du vil have den skal gøre det, så jo. Hvis du ikke vil have den gør det, så nej. Du bestemmer jo selv...

fredag, 8. juni 2012, 08:10

fire skærme på to grafikkort i samme maskine

Du kan sætte lige så mange grafikkort i som bundkortet tillader, der er ingen grænse ellers.

søndag, 6. maj 2012, 22:41

Driver til Intel SSD

Citeret fra "Frogh" Citeret fra "RTM" Citeret fra "Frogh" Men det er vel vigtigt, at man updater den ofte? Tjaaa... det er ikke nødvendigvis noget man skal opdatere ofte, der er jo en risiko for at man mister al data på disken når man gør det, eller at firmwaren ikke bliver opdateret korrekt og du dermed får en fin brevvægt ud af det. Men det er korrekt, at man ind i mellem kan få noget godt ud af at opdatere firmwaren, SSDs er en forholdsvis umoden teknologi, hvor der ofte kommer opdateringer ...

mandag, 30. april 2012, 19:09

Romex FancyCache SSD Review

Citeret fra "madz" Spændende stykke software,kører cache på mit boot drev,lille ssd.Hastigheder målt i Crystal Disk Mark er næsten på højde med ramdisk,og det boostede min PCMark7 score fra 4238 til 4717. Andre der har leget med det,evt eksperimenteret med block size ? Jeg bruger det på mine SSDs. Gav et kæmpe boost. Mine settings er: 32KB block 2048 MB cache LFU-R Read/Write Defer Write enable (10 sec Latency)

torsdag, 26. april 2012, 11:30

Anbefal en RAID-controller

Citeret fra "jesper101996" hvad med denne her raid controller, den har da det du vil had http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=584097#extra Den er på ingen måder et godt køb.

torsdag, 5. april 2012, 16:13

søger temperatur sensor 1/4 inline

http://www.coolerkit.dk/temperatursensor…%A5-p-1271.html

mandag, 2. april 2012, 16:07

Navigation uden data

Til Android kan jeg klart anbefale Navigon

mandag, 2. april 2012, 15:27

(S) super lækker gamer helt ny. solgt solgt solgt

Citeret fra "ozzy38" SÅ KOM DER SSD DISKE I DEN Ha ha, man kan godt høre du intet kender til pc'er. Og ja han sælger som erhverv. Han er blevet bannet fra HOL af samme grund.

torsdag, 29. marts 2012, 15:47

GA-EX58-UD3R og SSD disk

Bare husk ikke at kalde den en SSD disk, så griner de bare af dig. Det hedder jo heller ikke en Lastbil bil.

tirsdag, 27. marts 2012, 21:01

BYG selv router !

Citeret fra "Dopess" siger ikke at jeres løsninger er dårlige siger bare at en almendelig router ikke kan og eller ha de funktioner jeg skal bruge og jeg er ikke klar til at gå ud og købe en cisco eller HP professionel router.. da en smoothwall er lige så god. og så til dem der skriver Angånede strøm forbrug okai hvis jeg skal ud og købe en router til 700 kr. så skal min smoothwall køre i langtid før den har kostet mig det samme da jeg jo har bygget den ud af dele jeg har liggende. Ja mit inter...

tirsdag, 27. marts 2012, 19:29

Computeren fryser i en pink glittersky (Videoer)

Det ligner ram fejl på grafikkortet. En nem huskeregel som virker ved 90% af tiden er: Genstarter eller slukker den = CPU eller chipset Fryser den i windows = RAM Fryser billedet i spil = GPU Grafikfejl i spil/programmer = Grafikkort ram (Skal tages med et gran salt, men plejer at være en okay måde at finde fejlen.)

søndag, 25. marts 2012, 13:38

Mangler admins til BF3

Citeret fra "X3N4T3" Citeret fra "SShadowS" Ikke med de serverregler, men held og lykke med søgningen. Hvis man ikke spiller efter de regler kan man ligeså godt sætte sig at game CoD Citeret Play The Fucking Objective No camping. (Defending from the flagzone isnt camping) No AT weapons on INF. (Wallbanging is ok) No mortar to/from spawn Claiming to be an admin = perm ban. NO WARNING. No camping: Det kommer jo helt af sig selv, hvis man camper det forkerte sted så taber man. Og taber man nok gan...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.