Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

torsdag, 8. juli 2010, 10:31

Forfatter: nonsens

Tæl til 30 tweak

.

tirsdag, 19. januar 2010, 21:16

Hvilken Fagforening og/eller A-kasse bruger i?

Jeg var i sanitørenes fagforening og kristlig A.kasse, skiftede så til det faglige hus da det var meget billiger og jeg sparede godt 400kr om mdr. Men da firmaet så gik konkurs her under krisen og jeg blev fyret, og havde brug for A-kasse fandt jeg så ud af at jeg kun er berettiget til en halv ydelse altså 4600 om mdr. da jeg er under 25. Da jeg er enlig forsørger kan det på ingen måde hænge sammen så har nu meldt mig ud af A-kasse og melder mig ikke ind i en før jeg er 25. Syntes det er frækt a...

tirsdag, 19. januar 2010, 21:07

Kun en bruger?

Man kan jo heller ikke nå alt Burger Tror faktisk selv jeg havde 2 bruger her inde på et tidspunkt, fordi jeg oprettede mig men ikke var her inde og da jeg så skulle her ind igen kunne jeg hverken huske bruger eller pass så oprettede en ny og har generet jer fra tid til anden lige siden

tirsdag, 19. januar 2010, 20:53

Kun en bruger?

Citeret Oprindeligt indlæg af Overgaard Der er vist også nogle stykker idag! RaSZ (25), RasZKP (25) Thune (17), thunerN (17), thunerNN (17) Virkeligt utroligt at de "lader" dem have fødselsdag samme dag, og være lige så gamle! Måske er det en som har oprettet en bruger og glemt navn eller pass og så oprettet en ny og så blev han dement og gjorde det igen

lørdag, 26. december 2009, 15:47

Paranormal activity

Syntes slutningen ødelagde hele filmen. Det var jeg super skuffet over.

lørdag, 14. november 2009, 10:53

Er du blvet arbejdsløs under krisen?

Ja, hele skade afdelingen lukkede, så har gået hjemme i godt 8 mdr uden held med at finde nyt job !

fredag, 13. november 2009, 20:18

a pretty cool guy

Man skal høre sandheden fra børn og stive folk

fredag, 13. november 2009, 20:16

Sensation 2009 - I parken!

Citeret Oprindeligt indlæg af Macimuz Citeret Oprindeligt indlæg af nonsens Skal gøre et forsøg hun kan jo bare tage med Tror der er større sandsynlighed for, at jorden går unden LOL, har set nogle fine reklamer om man bare skal give kæresten blomster så må man alt

mandag, 9. november 2009, 11:58

Skal gøre et forsøg hun kan jo bare tage med

søndag, 8. november 2009, 21:50

Citeret Oprindeligt indlæg af Macimuz Citeret Oprindeligt indlæg af JuiCe Citeret Oprindeligt indlæg af Macimuz Ps. Tjek Danial Kandi ud samt Trance on Demand Tjekker ASAP, går bare ikke midt i undervisningen Her er det billede vi fik taget: http://peecee.dk/uploads/112009/P1010281.JPG Og til dem der sku være i tvivl er det Macimuz til højre, Nonsens i midten og undertegnede til venstre Se, det er jo sådan det skal se ud :hb: Total cool sensation mennesker der står lige der, de burde ha vundet ...

lørdag, 5. september 2009, 01:21

TWEAK`s Einstein

ha ha jaa det gjorde min også sidst, men tjaa det var den gang. er ikke sikker på hvad jeg kan få frem nu, kan nok ikke prale med jeg er mensa eller noget

lørdag, 5. september 2009, 01:19

Citeret Oprindeligt indlæg af Macimuz Citeret Oprindeligt indlæg af nonsens Hallo Drenge, med stort D. nu skal i være søde, ellers er der inden dans til nogen af jer til sensation at i bare ved det det min taske har lånt den af macimuz han har bare aldrig fået den igen Jeg er sikker på, at du nok skal svinge taskerne efter et par fuzzy drinks Det har du alligevel ganske ret i min kære jyde. Er planen at vi skal prøve at mødes der inde altså os tweaker ??

lørdag, 5. september 2009, 00:37

TWEAK`s Einstein

må nok hellere vente med at tage den til jeg ikke har alkohol i kroppen såå smider min IQ engang i næste uge

lørdag, 5. september 2009, 00:36

Hallo Drenge, med stort D. nu skal i være søde, ellers er der inden dans til nogen af jer til sensation at i bare ved det det min taske har lånt den af macimuz han har bare aldrig fået den igen

onsdag, 2. september 2009, 12:48

Ha ha jaa jeg er ikke så nem og glemme eller slippe af med Sender dig en sms om det så Go dag kære jyde

tirsdag, 1. september 2009, 21:50

spejder ?

svaret : geocaching,bål,hygge, lange gå ture, nat løb, alt for dyrt grej. Mener det er super sundt for børn at komme ud og opleve naturen og få sig en masse livserfaring den vej rundt. for mange børn sidder foran computeren.ps2-ps3 x-box osv. osv. Gik selv til spejder som barn, dog en kort periode. men da helt klart en god måde og lære om en masse ting og få en masse fællesskaber. At spejder for mange unge er tabu, syntes jeg er rigtig ærgeligt.

tirsdag, 1. september 2009, 21:44

Coldplay i Herning

Ville gerne ha været med, men nu inviterede du jo ikke.

tirsdag, 1. september 2009, 21:43

Citeret Oprindeligt indlæg af Macimuz Citeret Oprindeligt indlæg af nonsens Citeret Oprindeligt indlæg af Macimuz Citeret Oprindeligt indlæg af nonsens Citeret Oprindeligt indlæg af SenZer Jamen det kan du da prøve i år skulle vi ikke se det billede af jer Arhh ellers tak, nok ikke lige min stil Snakker med Macimuz om han ikke kan poste det her inde Så skal han i hvertfald lige stjæle det fra fæbogen Og det skal du være ganske velkommen til Skal se om jeg kan huske det, når jeg kommer hjem ... ...

tirsdag, 18. august 2009, 15:55

Citeret Oprindeligt indlæg af Macimuz Citeret Oprindeligt indlæg af nonsens Citeret Oprindeligt indlæg af SenZer Jamen det kan du da prøve i år skulle vi ikke se det billede af jer Arhh ellers tak, nok ikke lige min stil Snakker med Macimuz om han ikke kan poste det her inde Så skal han i hvertfald lige stjæle det fra fæbogen Og det skal du være ganske velkommen til

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.