Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 272.

søndag, 19. november 2017, 17:31

Forfatter: Hymn

Tweak.dk tester MSI Z370 Gaming Pro Carbon AC

Tak for endnu en god video - sjovt også at kunne læse den ;-) Er det ikke lidt af en smutter at Z370 ikke er bagud kompatibelt med Skylake eller Kaby Lake cpuerne? Hvis mit Z170 bundkort smutter ville jeg da synes det var ganske smart at købe et Z370, velvidende at de nye funktioner der er i Kaby Lake og Coffee Lake selvfølgelig ikke er understøttet (fx HEVC). Gælder det generelt at: Z170 <=> Sky Lake Z270 <=> Kaby Lake Z370 <=> Coffee Lake ? Hold kæft det er svært at være kunde hos Intel.

onsdag, 8. november 2017, 19:41

Keylogger fundet i et MantisTek GK2 tastatur

Fuck hvor nederen, godt man ikke har købt det shit.

torsdag, 2. november 2017, 20:54

Gennemgang af af M.2 NVMe med Kingston KC1000 - Tweak.dk

Skide god video - og test! Fuck jeg var slet ikke klar over at der var så mange kombinations muligheder for de små M.2 kort. Da jeg byggede min PC købte jeg en Samsung 950 PRO MZ-V5P256BW 256 GB Dims og har siden været i tvivl om hvorvidt den kører optimalt, SATA/NVMe, men den tvivl kan jeg da vist glemme nu. Se venligst vedhæft. Det ser da ud til mit system kører ganske godt på Dims'en :-) Har jeg ikke ret i at den kører NVMe? Bundplade Asus Z170-A. Asus ville ikke oplyse om bundpladen og Dims'...

lørdag, 28. oktober 2017, 18:57

KØBES:Socket 775 motherboard

Jeg har et MSI 975X bundkort liggende. Jeg har fået det som et ombytter kort og har aldrig haft det monteret.Den antistatiske pose stadig er fabrikslukket. Der er kun delvis tilbehørs pakke fx ingen driver CD eller manual, begge kan dog findes på nettet (og jeg har manualen på pdf). For et par hunderede plus porto kan det blive dit. MainSpec i vedlagte fil.

tirsdag, 10. oktober 2017, 20:20

Tweak.dk tester Intel i5-8600K Coffee Lake

OK og roses skal du, det er en ganske god artikel og gennemgang af CPU'en!

mandag, 9. oktober 2017, 22:09

Forvirret

Jeg er forvirret! I starter med at skrive om i5-8600K, men undervejs skriver I et par gange om i7-8600K fx "På nuværende tidspunkt har vi kunne finde den nye Intel Core i7-8600K Coffee Lake processor til omkring 2300kr." Er det typos eller handler artiklen om både i5 og i7 8600K?

mandag, 25. september 2017, 19:19

hente cdkey ud fra en maskine til geninstallation

Belarc Advisor finder alle dine nøgler på få sekunder. Freeware!

søndag, 30. juli 2017, 11:08

Postnord forsendelse

Som skrevet - 6 uger er det normale for mig for Small parcel fra Kina med air mail. Enkelte gange lidt hurtigere. Store pakker kommer hurtigere frem fordi de ikke syltes af PostNord.

lørdag, 29. juli 2017, 20:00

Postnord forsendelse

Jeg synes du skal tage det roligt! De små pakker tager tid før de når frem. De to uger du har oplevet med den ene pakke er luftpost, og det er hurtigt. Jeg har normalt ikke t'n't men en enkelt havde det, den ankom til Kastrup og forsvandt derefter. Men slå nu koldt vand i blodet, når der er gået 6 uger kan du begynde at bekymre dig!

lørdag, 29. juli 2017, 18:53

Postnord forsendelse

Hvis den ene pakke er sendt som Small parcel og typisk er pakket ind i en plastic pose, så bliver den bevidst forsinket hos PostNord. Disse små pakker kan ikke sorteres maskinelt og bliver kun sorteret på dage hvor der ikke er meget at lave for sorteringsmedarbejderene. Har de travlt, - ingen Kina post. Dette har jeg fra en PostNord sorterings medarbejder. Normalt når jeg køber noget på ebay fra Kina går der 6 uger før jeg ser det og ca 20% af mine indkøb kommer aldrig frem! Og ja jeg køber en d...

torsdag, 8. juni 2017, 10:00

USB Bluetooth Dongle ønskes slukket, når PC slukkes.

Hvis SvenBents forslag ikke hjælper så kan et stykke ikke gennemsigtigt tape over lampen gøre det.

onsdag, 7. juni 2017, 22:46

USB Bluetooth Dongle ønskes slukket, når PC slukkes.

Har du et gammelt USB pci kort? I så fald sæt det i en port og brug det til Blåtanden. Ikke lige noget jeg selv gør, men jeg har et USB kort til min USB styret strømskinne, ellers ville den ikke slukke skærmen, forstærkeren, printeren og alt det andet.

torsdag, 1. juni 2017, 19:54

Corsair Concept Zeus oplader via musemåtten

Det er da rigtig smart, men så er måtten jo forbundet til computeren. Jeg synes de skulle lave et Keyboard med den lille opladnings plade i siden, så kan man parkere musen eller telefon dér og så vil den blive opladt automatisk. (Der skal selvfølgelig bruges en USB udgang der altid er strøm på).

søndag, 23. april 2017, 21:12

Opdateret Windows 7 SP2 (DK/US) ISO

Super fedt SvenBent, takker! Men er det til alle versioner af 7'eren eller hvilken version, Home, Basis, Pro... er det ?

søndag, 23. april 2017, 16:26

Kan jeg bruge en PWM splitter på case fan fra bundkort?

Nej en splitter deler spændingen, blæseren trækker selv den spænding den vil have. Sætter Grus to 2,5Watt blæsere (8 cm 5000 rpm) på splitteren, bliver Mobo risten, thats for sure! Men i dag er der ingen PWM blæsere der bruger så meget strøm, så ved almindelige blæsere er der ikke noget der bliver ristet.

lørdag, 22. april 2017, 20:28

Kan jeg bruge en PWM splitter på case fan fra bundkort?

Den splitter du har kik på har en label på den ene ledning "With fan speed signal", der er ikke fan speed control på den anden, men benytter du to ens blæsere bør de kører nogenlunde lige hurtigt.

fredag, 21. april 2017, 17:24

billig måde at anskaffe sig windows 10 på ?

Virkede fint for mig. Ingen problemer overhovedet, bortset fra jeg selv skulle skaffe Imagefilen/DVD'en. Men hvorfor gå over Å'en efter vand, SvendBent skriver han har nogen til salg, og han er en hjælpsom fyr!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.