Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 973.

torsdag, 20. juli 2017, 09:27

Forfatter: MadsHilde

Søger gammel computer m. win 95

Citeret fra "HerrMansen" Den hedder bare Battle.Net Edition. Den har intet med Blizzard's nye (ift. disse spil) launcher at gøre. Diablo 1 bruger også Battle.net, men har heller ikke noget med den at gøre. Mener dog du kan få lov at aktivere serienøglen fra WC2 inde på din Blizzard konto og hente filerne derindefra fremover. Men either way så kan du køre Battle.net Edition af WC2 på alle moderne systemer uden behov for emulation af nogen art. Ok, tak. Det må jeg lige have kigget på. Jeg har den...

tirsdag, 11. juli 2017, 09:14

Så vidt jeg kan se er der ikke Warcraft II på battlenet, men kun III'eren. Til jer andre, prisen er ikke så afgørende, det vigtigste er skidtet virker;0) Er der nogle af jer der bor nær Randers?

onsdag, 5. juli 2017, 10:45

Hey Jeg skal bruge en ældre computer med win95 da det skal kunne køre Warcraft 2. Computeren skal ikke bruges til andet. Jeg vil gerne overtage den formateret, med Windows samt alle drivere installeret, så den er lige til at gå til. Den skal bruges til en hjerneskadet beboer på et bosted. Skriv hvis du ligger inde med sådan én. Tak

tirsdag, 9. juni 2015, 13:57

Muligt at skifte pasta og blæser på PS4?

Når jeg spiller Witcher 3 går der 5min så kører min blæser for fuld, ja, blæs. Den falder dog ned når jeg er i menu'er. Har hørt den pasta de bruger fra fabrikken af, ikke er særlig god. Ved I, om der er et sted man kan sende sin maskine hen, for at få skiftet til en bedre pasta og måske skifte til en blæser med bedre lejer. Den lyder som en hårtørrer eller en håndstøvsuger. Den er omkring et år gammel og støv er ikke et problem. Af de spil jeg har er det kun i Witcher 3 den går sådan amok.

onsdag, 24. september 2014, 21:09

Hvilken router skal jeg købe?

Hey Jeg har Waoo 40/40. Hastigheden passer fint direkte gennem stikket. Men igennem min Mydlink router mister jeg ca 15-20mbit i både up- og download. Jeg tester gennem min PS4 og bærbar og Iphone. Jeg har købt min router i Elgiganten og gav nok ca 400kr. Skal jeg godt nok ud og havde en endnu dyrer router og hvis ja, hvilken vil i foreslå? Kan jeg have indstillet noget forkert, synes det lyder vildt at miste så mange mbit gennem routeren. Håber I kan hjælpe mig. EDIT: Nå, nu ved jeg ikke hvad d...

onsdag, 30. april 2014, 22:55

V: Gamer stationær med skærm

Citeret fra "Shark" Prøver igen: 2800kr for det hele incl Logitech højtalere og trådløs xbox controller. afhentet på søndag 4 Maj. Tænker de sidste 200kr er til benzin :-) Desværre. 3000kr er i forvejen en del for lidt for alt det hardware. Så alle bud under er unødvendige.

mandag, 28. april 2014, 18:15

Den er pakket ind i sådan et stort Armor kabinet. Men holder desværre på at få det hele væk på én gang.

mandag, 28. april 2014, 15:51

Ja, 1500kr er nok lige i underkanten. Der er nu sat en mindstepris på 3000kr, afhentet.

søndag, 27. april 2014, 22:00

Den står i Randers... Havde egentlig også forestillet mit et sted mellem 3 og 4000kr. Der kan også følge Logitech højtalere med, kan ikke huske hvad de hedder, men det er 2 højtalere og sub. Hvis nogen er interesseret, så byd bare, men den bliver kun solgt samlet. Der kan forresten også følge en trådløs xbox controller med.

mandag, 14. april 2014, 17:52

Jeg tror sgu jeg vi af med mine stationære da den egentlig bare står og samler støv. Hvad mener I vil være en rimelig pris? Den skal sælges samlet da jeg ikke gider stå og rode med at pille ting ud af den, På forhånd tak CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155 (ikke clocket) ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX 8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB CORSAIR TX 750W XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER (ikke monteret) LOGITECH G15 tastat...

søndag, 2. februar 2014, 20:06

Problemer med at se hjemmeside

Hey Min storebror har problemer med at se dr's hjemmeside på én af hans computere. Siden ser ud som på billedet. Hvad skal han gøre for at få siden til at vises normalt? På forhånd tak

mandag, 8. juli 2013, 00:07

Smart tv, viaplay og hd film. Hvordan?

Ah, tak for dit "find". Det lyder meget sandsynligt som svaret.

søndag, 7. juli 2013, 16:04

Smart tv, viaplay og hd film. Hvordan?

Hej Jeg har lige købt nyt tv "LG 47ln575v smarttv". Jeg købte det så jeg kan se viaplay i stuen. På computeren, iphone og ipad, kan jeg, når jeg er inde og vælge film, vælge om, ved de fleste film, det skal være med dansk eller engelsk tale og om det skal være hd. På mit tv har jeg ikke disse muligheder. Der er kun eet eksemplar af hver film og har kun set een hvor der stod det var hd. Hvorfor har jeg nærmest ingen muligheder på tv'et? Jeg går da stærkt ud fra mit tv er full hd. Btw, så sidder j...

tirsdag, 21. maj 2013, 13:41

Højre og venstreorienteret klimapolitik?

Hey Er der nogle af jer kloge hoveder, der kan sætte nogle ord på de største forskelle på klimapolitikken alt efter om partiet står til højre eller venstre? Vil mene Enhedslisten er partiet med den strammeste klimaideologi og Venstre eller DF er vel deres modsvar. Men hvori ligger de store forskelle? Tak

lørdag, 23. marts 2013, 10:20

Korrekt fremgangsmåde ved updating af gpu driver?

Den har jeg hentet. Jeg synes bare ofte man læser man skal bruge et program til at fjerne de gamle drivere først og måske endda gå ind og fjerne nogle rester forskellige steder manuelt.

lørdag, 23. marts 2013, 00:59

Korrekt fremgangsmåde ved updating af gpu driver?

Hvad er det præcis man bør gøre når man skal opdatere sin gpu driver? Jeg har et gtx580 og win7 64. Hvilket program skal jeg bruge og skal det køres i fejlsikret tilstand eller er det lige meget. Andet jeg bør vide når jeg opdaterer min driver?

lørdag, 16. marts 2013, 15:21

Uploadede film til YT direkte fra Iphone 4s, kan ikke findes.

Jeg har været på YT fra min computer af og gået ind under mine to videoer. De står begge som offentlige.

lørdag, 16. marts 2013, 10:07

Uploadede film til YT direkte fra Iphone 4s, kan ikke findes.

Ved I hvordan det kan være, at når jeg uploader et klip fra min Iphone 4s til YT, så kommer den fint nok ind på min kanal, men man kan ikke søge efter klippet. Altså, klippet er ikke offentligt, selv om jeg selvfølgelig har valgt det skal være det. For at få det til at virke, skal jeg ligge klippet over på min computer og derfra uploade det til YT. Så kan andre sagtens søge efter det og finde det. Men ikke når jeg uploader direkte fra mobilen.

mandag, 24. december 2012, 15:07

Port forwarding wifi extender

Tak, men hvordan ved jeg om det er en router eller bare et modem mine svigerforældre har, kender ikke helt til forskellen. Er routeren til hvis man skal kunne logge flere på nettet trådløst, eller er et modem nok til det? De kalder det altid bare modemmet, men ved ikke om det rent faktisk er en router...ja, det med internet er ikke min stærke side.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.