Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

lørdag, 8. september 2012, 21:55

Forfatter: tAshDa

Digital billedramme med SIM kort

Hej tweakers.. Nu er det snart jul (sort of), og en ven fortalte mig om den perfekte julegave til bedsteforældrene.. En billedramme med SIM kort, så den kan modtage MMS'er og vise disse.. Jeg kan godt huske idéen fra nogle år tilbage, men den fik aldrig sit indtog på det danske marked.. Jeg har søgt nettet rundt, og har fundet nogle af "topmodellerne" fra dengang (Parrot DF7700 og Nokia SU-7), men de virker ikke så smarte i dag - plus jeg ikke kan finde et sted at købe dem.' Er der nogle der ken...

lørdag, 8. september 2012, 20:31

K: Fungerende bærbar, billig

Har fundet en ældre Zepto til kr. 600,00... Fin com.. ellers tak! ;D

fredag, 7. september 2012, 18:09

K: Fungerende bærbar, billig

Hej tweakers.. En af mine venners laptop er stået af, og med hans SU rækker budgettet ikke til den nye luxus computer.. Jeg søger derfor en laptop, til en fair mønt.. Minimums spec: Core 2 Duo et par 100 gb 2 gb ram Det er minimum.. Byd ind med hvad du har. Jeg bor i Valby, og har mulighed for at hente :-)

lørdag, 14. juli 2012, 11:48

S: Ny Intel SSD 520 - 120GB

over 1 måned siden... er den solgt?

mandag, 25. juni 2012, 00:52

S: iFrogz DJ-style Headphones

Hej alle. Jeg sælger hermed et par iFrogz DJ-style headphones. Jeg købte 2 par høretelefoner for at se hvilke der faldte bedst i min smag, men efter jeg tog hul på det første par, ville jeg end ikke åbne de andre, med tanke på at de skulle videre. Der kan læses mere om dem her: http://www.ifrogz.com/product/dj-style-headphones#overview Jeg har dem til salg i brun/guld udgaven. Der kan læses review her: http://icrontic.com/article/ifrogz-earpo…eadphone-review iFrogz er kendt for at lave go...

onsdag, 28. marts 2012, 21:33

Dennis Jürgensen: Måske (1994)

Citeret fra "dna" Den er nu på 78 biblioteker landet over: Her! Fra bibliotek.dk kan du bestille den hjem til dit bibliotek...hvis du altså kan nøjes med at læse den fremfor at eje den. Tak for det.. Jeg vil da bestille den hjem. Men jeg vil nu også gerne eje den!!! :-)

onsdag, 28. marts 2012, 21:16

Citeret fra "RTM" Hvorfor kan du ikke leve med paperback udgaven (som jeg antager de mener med hæftet)? Der findes produkter der kan styrke bøger, så hvis det er styrke til fremtiden, kan du jo kigge på sådanne. jeg vil gerne have den originale hardback, simpelthen af ren nostalgi - det var sådan jeg læste den, og det er sådan den skal gemmes ;-)

onsdag, 28. marts 2012, 18:25

Hej tweakere... Jeg ved godt at nørdeforummet ikke er det ideelle sted at lede efter en bog (i ved, skrevet på papir og hele lortet), men i og med det er lidt en sci-fi bog, håber jeg der er hjælp at finde.. Dennis Jürgensen, som jeg læste meget i mine unge dage, har skrevet en bog der hedder "Måske".. Den læste jeg som ung teenager, og det er by far den bedste bog jeg nogensinde har læst - og det klarer den på 202 sider ;-) Problemet er... Den er ikke på biblioteket, og jeg vil nu egentligt ogs...

fredag, 17. februar 2012, 23:31

Morten Breum - Fest (Instrumental)

Er der nogen der ved hvor man kan finde/købe Morten Breum, uden Nik & Jays stemmer på?

tirsdag, 14. februar 2012, 21:56

S: MacBook Air 13,3"

Solgt.

tirsdag, 31. januar 2012, 00:05

S: IBM T43 med tilbehør

Nå.. øv øv. Så er der budt 600 herfra - det er mit højeste bud, så hvis nogle går højere, er jeg ude :-)

tirsdag, 31. januar 2012, 00:00

Hvis vi kan mødes på Københavns Hovedbanegård imorgen, byder jeg gerne 600 kroner - men så skal det også være imorgen

mandag, 30. januar 2012, 13:50

Derved en handel der kommer til at tage mindst en uge.. Jeg bakker ud Held og lykke med salget..

mandag, 30. januar 2012, 13:18

550 budt herfra, så Hvornår kan den afhentes?

mandag, 30. januar 2012, 13:15

Iron Sky - det er ved at være tid!

Det lyder som verdens sygeste film... Som Død Snø, bare uden zombier Den glæder jeg mig til at se...

mandag, 30. januar 2012, 12:19

Hejsa. Med de specs, vil jeg gerne byde 300 kroner.. (if I disrespect you, please tell)

tirsdag, 24. januar 2012, 02:45

macbook salg/bytte

jeg byder gerne 1000 kroner.

torsdag, 12. januar 2012, 06:06

ray ban wayfarer

Hej. Jeg ved ikke om tråden er lukket, eller varerne solgt, men eftersom intet andet er oplyst prøver jeg alligevel.. Jeg vil gerne byde 200 PP for tiger/orange modellen.

lørdag, 3. december 2011, 23:55

V/S: iPad 2 16 GB - Sort

Hvad endte du med at få for den? Leder selv efter en iPad 2, og har ikke rigtig kunne finde noget seriøst om hvor meget de cirka går for..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.