Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

fredag, 1. februar 2013, 22:58

Forfatter: Svan

Hvad er bedst til gaming

personligt havde jeg nok taget denne i stedet: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcs…=visionnotebook med Win7 går den godt nok 200 kr. over eller sådan noget. Hva spil spiller du dog, og hva forventer du af ydelsen?

tirsdag, 15. januar 2013, 00:48

Blu-Ray afspiller med Wi-Fi - muligt at leje film?

Har ikke set Super HD, men hvor stort er udvalget dog hvor "super HD" er tilgængeligt i øjeblikket? Fordi af hva jeg kan se er det kun udvalgte titler. Men jeg kører personligt uden netflix og andre streaming tjenester i øjeblikket simpelthen fordi kvaliteten ikke er god nok endnu.

mandag, 14. januar 2013, 20:15

Blu-Ray afspiller med Wi-Fi - muligt at leje film?

Citeret fra "gaming-king" Har du hørt om Netflix? Når det så er sagt vil jeg sige det største problem med Netflix pt ikke er udvalget (synes det er ok for en start, man kan håbe det bliver noget bedre) men derimod kvaliteten som fortsat bare ikke er god nok på streaming tjenesterne hvis man vil smide det op på et fjernsyn.

søndag, 13. januar 2013, 21:11

Ny mikrofon

Står og skal bruge en mikrofon til at snakke over skype o.lign. med, overvejede at finde en mikrofon der kunne enten sættes fast i trøjen eller rundt om kablet på headsettet. Synes dog ikke det er fordi der er mange muligheder der ude og ville egentlig høre om der var nogen med gode erfaringer med en specifik mikrofon. Håbede lidt det var muligt at finde en til et par hundrede kroner og som var nogenlunde, så de andre jeg snakker med ikke skal døje med at kunne høre larmen fra mit tastatur etc. ...

tirsdag, 8. januar 2013, 04:28

Vil dette spec fungere?

Citeret fra "darkraviel" Jeg ønsker et godt grafikkort der har mulighed for SLI senere, gensalg er ikke noget jeg overvejer inden for den nærmeste tid. Det er grunden til at jeg vil have muligheden for SLI så når at den bliver forældet kan jeg blot installere et nyt grafikkort frem for at købe en hel ny computer. Med lagerplads bliver det som i selv foreslår, en SSD til system og boot og en HDD til generel lager. Senzer, jeg syntes efterhånden at sort kabinet er lidt for mainstream så jeg ville...

tirsdag, 8. januar 2013, 04:20

Opgradering af pc - hvad gør jeg?

Jeg kunne ikke være mere uenig i at du bliver anbefalet at skifte til Win8 64-bit, for at være ærlig ville jeg klart holde på Win7 64-bit som du nævner du kører med nu. Sidst jeg så nogen tal på det var ydelse forskellen på Win8 og Win7 så godt som ikke eksisterende og personligt er jeg langt mere tilfreds med Win7 end jeg er med Win8. (Skal ikke kunne sige om der er kommet nogen nye updates el. lign. men jeg har intet hørt fra den front) Derudover vil jeg anbefale at stærkt overvej en SSD disk,...

tirsdag, 8. januar 2013, 04:15

Hvilket grafikkort?

Citeret fra "Dnope" Det er meget vigtigt du skriver hvilken CPU, RAM mhz., RAM GB, kabinet, og hvilken strømforsyning han har. Ellers kan vi ikke hjælpe dig ordentligt. Kik på HD7850 1gb - Det giver mest for pengene - Ellers er der selvfølge altid HD7950, og GTX670. Jeg ville ikke tage et GTX660/GTX660ti, da det handler om spil skal køre flydende, ikke bare en høj FPS. Som de andre nævner er det vigtigt at være opmærksom på resten af systemet, men når det så er sagt hopper jeg gerne med på vogn...

onsdag, 28. december 2011, 19:12

Forskel på 2 fladskærms TV

Citeret fra "jacobask" Citeret fra "Pinky" hvis de specifikationer der står er rigtige vil jeg heller ikke vælge et af de to du selv nævner. For der står at de kun er 100Hz Det er nærmest fuldstændigt ligegyldigt! De Hz betegnelser der efterhånden er på TV er lidt ligesom THansen opgivelser af W på deres højtalere.... Man skal i hvert fald lige holde tungen lige i munden, da mange producenter opgiver noget forskelligt og de store Hz tal kommer ofte ved at ligge flere tal sammen på den ene eller...

mandag, 14. november 2011, 04:57

Det nye forum-layout

Citeret fra "Pinky" Citeret fra "Svan" Må tilslutte mig andre og så sige at forummet er blevet meget mere uoverskueligt etc. Specielt forum bredden og de en smule ubrugelige kolonner i siden, samt fjernelsen af "nye posts" er det der irriterer mig mest Desuden en ting som jeg ikke lige så nævnt tidligere, hvis man går til Forummets "Forside" virker det for mig som om at højden på diverse punkter ændrer sig alt efter hvor meget "Emne teksten" fylder fra nyeste topic i det underforum, det får nem...

søndag, 13. november 2011, 20:35

Det nye forum-layout

Må tilslutte mig andre og så sige at forummet er blevet meget mere uoverskueligt etc. Specielt forum bredden og de en smule ubrugelige kolonner i siden, samt fjernelsen af "nye posts" er det der irriterer mig mest Desuden en ting som jeg ikke lige så nævnt tidligere, hvis man går til Forummets "Forside" virker det for mig som om at højden på diverse punkter ændrer sig alt efter hvor meget "Emne teksten" fylder fra nyeste topic i det underforum, det får nemlig forummets for side til at "hoppe"

tirsdag, 25. oktober 2011, 16:26

Citat leg... play along..

Citeret Oprindeligt indlæg af origin Mr Anthony Montana aka Scarface præcis

lørdag, 22. oktober 2011, 19:46

What you lookin' at? You all a bunch of fucking assholes. You know why? You don't have the guts to be what you want be. You need people like me. You need people like me so you can point your fucking fingers and say "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie.... Skulle være rimelig lige til for dem som har set filmen...

onsdag, 19. oktober 2011, 18:53

Citeret Oprindeligt indlæg af dasjap " I think this boy's cheese has done slid off his cracker." Den grønne mil?

onsdag, 28. september 2011, 20:14

Sort skærm / tilfældige hangups

hov hov jeg har en Scythe et eller andet blæser jeg tog af fra det gamle bundkort, den understøtter 1156 socket, selve 1156 og 1155 design skulle af hva jeg lige kan se på nettet være det samme når det kommer til skruehuller etc. så tror bare jeg smider den på i stedet for.

onsdag, 28. september 2011, 20:03

Citeret Oprindeligt indlæg af Ebo Kunne denne være en ide ? http://www.coolerkit.dk/cooltek_coolforce_2-p-1639.html Mvh Sam Ja noget i den stil, men tilsyneladende er dens ydelse ikke just prangende ikke meget bedre end box køleren...

onsdag, 28. september 2011, 15:49

Citeret Oprindeligt indlæg af Fragman på trods af lidt problemer med mit eget køling, tror jeg mest det er cpuens skyld, og 3.6ghz ved 1.33v (i bios, reelt får den kun 1.3v) så klarer corsairs H60 opgaven fint....men uanset køler vil der altid være risiko for problemer med kølepasta og skævt påsatte cpus, og stock kølere er faktisk nogle af de værste...køb isoprophylalkohol i matas (koster vidst 20 kr) og gør cpu og køler rene med det. påsæt derefter noget nyt kølepasta (hvad er det bedste til ...

tirsdag, 27. september 2011, 21:20

Citeret Oprindeligt indlæg af Ebo Der er åbenbart mange forskellige resultater, som folk får når de bruger stock køleren. Efter Intels anvisning, så anbefales det ikke er temp kommer højere end 72.6 grader under load. Du kan læse mere om det her http://communities.intel.com/thread/2483…=%28I7+2600K%29 Mvh Sam Ja det overskrider min så med en sjat når jeg hæver Volten lidt, bør nok skaffe en anden køler, nogen der kan anbefale nogen?

tirsdag, 27. september 2011, 19:56

Ok har prøvet at sætte op for Voltage og sæt al ting ellers i bios manuelt, den har nu kørt i nogen timer med PCmark etc. og der har ikke været nogen crashes el. lign. men kan ikke udelukke problemet er løst den har tidligere kørt i længere tid uden at crashe.... Desuden hvor meget ligger folk typisk med i temp. på en i7 med stock fan? Jeg tjekkede div. på google men får rigtig mange forskellige resultater.

tirsdag, 27. september 2011, 17:55

Citeret Oprindeligt indlæg af Fragman kan dit bundkort undervolte til nord eller sydbroen, eller måske endda dine ram?......prøv at give det 0,1v mere 1 del af gangen. Tester det nu

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.