Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

torsdag, 14. december 2017, 14:49

Forfatter: emilpapis93

Pc ville ikke starte.

ja hvis ikke det bliver ved, var det nok bare bios batteriet der drillede. Din PC kan også sagtens lave "numre" med dig uden der som sådan er noget galt. Det er først når det sker gentagende gange man skal være bekymret. Ofte kan det også skyldtes korrupte filer i windows/andre programmer.

tirsdag, 12. december 2017, 01:03

Bottlenecking

Citeret fra "mightyprocrastinator" Citeret fra "emilpapis93" Billig og god PSU, dog ikke modulær. http://www.pricerunner.dk/pl/640-3422809…mmenlign-Priser Den kan også fås i en modulær udgave; den hedder bare pro. Prisen er omtrent tilsvarende :-) http://www.pricerunner.dk/pi/640-3399729…0W-Produkt-Info Men den er tilgengæld bedre. Forstår ikke lige pointen, man kan jo altid finde en billigere.

mandag, 11. december 2017, 12:49

OC af ram og ryzen 1600x

Gør 1 ting ad gangen altså CPU OC og RAM OC hver for sig og find ud af hvor den fejler. Har du husket at opdateret bios?

lørdag, 9. december 2017, 17:50

Bottlenecking

Et 1070 ville passe fint i det build! Vær dog opmærksom på corsair VS er en meget billig serie af strømforsyninger. Og de er ikke anbefalet til gaming. Med det sagt er chancen stadig lille for at den bryder sammen. Personligt havde jeg opgraderet strømforsyningen med grafikkortet. http://www.tomshardware.co.uk/forum/id-2…-tier-list.html Her er en liste over strømforsyninger og med en beskrivelse til. Billig og god PSU, dog ikke modulær. http://www.pricerunner.dk/pl/640-3422809…mmen...

torsdag, 30. november 2017, 22:13

Min Cpu Er For Varm....

Bots og gaming hænger ikke sammen. En i7 2600 ville ikke gøre nogen forskel. Dine bots alene peaker ved 100%. Og så prøver du at at køre et helt nyt, utroligt krævende spil oven i? Hvis det skal køre ordentligt er du ude i et 8 kernet system og selv der kan der være problemer fordi PUBG er ret dårligt optimeret. AMD har udsalg på deres CPU'er, en 1700x til 2200 så får du ikke det billigere.

onsdag, 22. november 2017, 19:23

4690k+Z97 =temps!?

Hvis noget var 120 grader kom der røg, så jeg tænker bare du har en defekt måler Din CPU temp ser også fin ud.

onsdag, 22. november 2017, 13:36

Destiny 2 FPS og CPU

Citeret fra "BigBadBrownie" Hej I får den lige på engelsk her. I have the following specs: CPU: i5-7600K GPU: EVGA GeForce GTX 1080 SC2 Gaming RAM: 16GB DDR4 3000MHz OS: Windows 10 Home Pro Game is installed on a Samsung Evo 850 SSD On max settings at 1440p I was getting around 45 FPS. When I lowered it to lowest settings at 1080p I was getting around 60 FPS. When I choose a new planet and look at the ship going I get 165 FPS (I put a cap on to see if that worked) but immediately when I land on...

onsdag, 15. november 2017, 16:43

Salgspris for pc

Enig med de 3200+-.

fredag, 3. november 2017, 11:45

Søger hjælp til byg selv computer - budget 10.000-11.000

Det er langt billigere at udskifte en CPU end en GPU, og nej den er ikke overkill! Du må enten undersøge selv og lave din egen vurdering ellers må du stole halv blindt på os andre. Du får ikke bedre maskine end den jeg linker, til de penge. Edit: CPU'en er jo nøjagtig den samme, bare den jeg har linket ikke kan overclockes. Hvilket du ikke får brug for i nogle spil for at køre 144 FPS+.

torsdag, 2. november 2017, 22:15

Citeret fra "SenZer" Citeret Ryzen platformen er understøttet i 3/4 år fra release så ville helt sikkert hoppe på den. Du ved sgu aldrig hvad intel finder på af lort.. Som eksempelvis deres z370 som har samme mængde pins som 270, men de har lavet det om så man ikke kan bruge de gamle CPU'er. Hvad er det dårlige i det? Ja hvis du er en fattig bums (undskyld) Jeg vil da 100gange heller vide at mit hardware er total nyt og opdateret. De fleste mennesker skiftet ikke cpu ud hvert år. Som du faktisk...

tirsdag, 31. oktober 2017, 19:17

Destiny 2 et par ting jeg gerne ville vide.

Citeret fra "HerrMansen" Citeret fra "emilpapis93" Du bliver ved med at sige det er et MMO som om det minder det mindste om WoW. Quest er 100% forskelligt, mappet er heller ikke en stor bane som WoW, WoW benytter sig af forskellige områder der gør dig i stand til at variere dem du kæmper med. Vigtigst af alt. Det er ikke en korridor som det her spil! Lad nu være at lave den sammenligning. Hvis det skal sammenlignes med nogle spil så kan jeg jo lige nævne nogle for dig: Global agenda, firefall o...

tirsdag, 31. oktober 2017, 18:58

Custom metal cut

Citeret fra "ultron" Hey guys. Jeg har for nylig billigt erhvervet en In Win D frame case (ikke mini). Fik den billigt fordi der mangler nogle dele, navnlig PSU fastgørende metalplade i enden og nogle møtrikker. Jeg har så besluttet mig for, at jeg vil gerne bruge nogle radiatorer i den og ville i den forbindelse spørge, om I kender nogen, der skærer metal og måske også selv laver noget bestillingsarbejde? Det skal ikke være voldsomt dyrt Kom endelig med forslag Det er da bare at købe en dremme...

tirsdag, 31. oktober 2017, 10:17

Det kommer også meget an på skærmen. For hvis vi er ude i 2560x1440p+ så er det næsten ligegyldigt hvilken CPU, og en 1600 OC'ed til 4Ghz kan absolut det samme som den 1000 kr dyre i7 8700K. Men spiller du 1080p vil intel platformen vinde hvergang, dog ofte marginalt. Ryzen platformen er understøttet i 3/4 år fra release så ville helt sikkert hoppe på den. Du ved sgu aldrig hvad intel finder på af lort.. Som eksempelvis deres z370 som har samme mængde pins som 270, men de har lavet det om så man...

mandag, 30. oktober 2017, 20:06

Du er jo ikke til at diskutere med. Du argumentere samtidig med du giver mig ret? Og når vi så er bliver enige om at det ikke er et MMO og det er dig der selv startede det skriver du" Alright fair nok - Jeg nævnte MMO'er først...men du fortsatte gladeligt samme diskussionstråd, så den slipper du ikke for i min bog." Hvad betyder det?! JA jeg diskuterede med dig, det gør det ikke til et MMO. Så jo jeg skal vel gud slippe for at kalde det et MMO. Du bliver ved med at sige det er et MMO som om det ...

torsdag, 26. oktober 2017, 12:00

Jeg nævner aldrig MMO det er dig selv der bringer det på banen?! Så du kan tage det helt roligt, du ligger ord i munden på dig selv makker. I det mindste er der replay value i the division, og at du ikke syntes om bullet spnges er jo fint nok. Men det er jo fuldstændig samme princip i Destiny bare de ikke kan blive svære?! Hvilket jo bare er totalt skod i min mening. I det mindste kan du da få en udfordring i the division, istedet for bare at løbe forbi dem alle.. Og OP spørger jo netop efter en...

torsdag, 26. oktober 2017, 10:37

the division og path of exile er da meget større og har meget mere komplekse systemer og de er begge "gamle" spil, de var også mere komplekse på release.... Det ene er endda free2play. Så jo jeg mener godt de kunne have gjort det bedre. Selv et gammelt spil som borderlands gør det bedre som looter shooter og det er rent faktisk en stor åben verden og ikke bare en korridor shooter. Og med 4 player coop. Det blev aldrig kaldt et MMO, men minder mere om det end Destiny 2. Forskellen er som jeg alle...

onsdag, 25. oktober 2017, 23:03

Citeret fra "HerrMansen" Citeret fra "emilpapis93" JEg ville se nogle reviews for medmindre man er diehard destiny fan ligner 2'eren faktisk et ret skod spil. Eksempelvis kan jeg nævne du ikke kan indstille sværhedsgrad. Og det skulle være meget let spil generelt(PVE).... Indstille sværhedsgrad i et MMO? Den er alligevel ny. "MMO is an online game which is capable of supporting large numbers of players, typically from hundreds to thousands, simultaneously in the same instance. MMOs can enable p...

onsdag, 25. oktober 2017, 15:50

JEg ville se nogle reviews for medmindre man er diehard destiny fan ligner 2'eren faktisk et ret skod spil. Eksempelvis kan jeg nævne du ikke kan indstille sværhedsgrad. Og det skulle være meget let spil generelt(PVE)....

lørdag, 21. oktober 2017, 15:59

Opgrader fra 980Ti til 1080Ti

Dit kort svare cirka til et 1070. Og det er et langt hop op til 1080ti, så ja det kunne godt svare sig. Hvis du dog spiller i high indstillinger kontra ultra så får du også betydeligt flere FPS og forskellen er meget lille. Her kan man jo lege med indstillingerne for at få den ydelse kontra visuel effekt man ønsker. Og et 980ti burde i mine øjne også kunne køre de fleste spil 100+ FPS. Personligt ville jeg dog vente 1 år og se hvad de bringer i 2018. AMD rykker flere GPU'er på samme die, hvis de...

lørdag, 21. oktober 2017, 13:59

Ny arbejdshest af en bærbar

Altså det er fint hvis du ikke vil have en thinkpad, men hvis du syntes de underperformer håber jeg da du tjekkede om din PC var fyldt med bloatware og at den ikke overophedet. Der er ingen logisk grund til en komponent skulle yde dårligere i en maskine bare fordi det er et andet navn. Medmindre der var problemer som nævnt. Du skal tænke på det er et plastik chassis så den vil ikke føles så hård som en med alu kabinet. Tilgengæld har den en titaniums ramme indeni som gør at dens kabinet er rigti...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.