Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 460.

lørdag, 2. januar 2010, 11:42

Forfatter: Zemich

Ram til Toshiba bærbar

Hej. Min kærestes Toshiba Satellite L30-105 skal have lidt flere ram. Den har 1gb og ville smide 2 gb i istedet for. Men da det snart er en menneske alder sidan jeg har rodet med computer ville jeg bare lige tjekke med jer at det er de rigtige ram jeg har fat i inden jeg bestiller Her er hvad der står i spec til computeren: standard : 1,024 (512 + 512) MB maks. udvidelighed : 2,048 MB teknologi : DDR2 RAM (533 MHz) og på selve ram blokken står der 512 mb 2rx16 pc2-4200s-444-12 osv. Jeg regner me...

søndag, 20. december 2009, 10:15

Computer kan ikke gå på nettet, udover msn

Er der ikke andre der har bud...? Problemet er jo de fleste setup filer til spyware programmer går jo på nettet og downloader programmet... Og ja jeg kunne formatere, men har jo ikke hendes os skive her. Er der andre der evt har et bud...?

lørdag, 19. december 2009, 22:01

Ok. Tak for svar. Har prøvet ad-aware men den fandt intet. Jeg må prøve med nogle flere. Det jo lidt et problem de ikke kan updatere inden de kører :/

lørdag, 19. december 2009, 21:10

God Aften... Jeg sidder her og er ved at hjælpe min moster med hendes bærbar (der kører vista home basic). Problemet er at for et par dage siden vil den ikke gå på nettet, hverken med ie eller firefox, msn den kan sagens logge på msn. Jeg har prøvet at deaktivere windows firewall, defender og hvad der ellers er men uden held. Har gendannet indstillinger i ie uden det ændre noget. Jeg er lidt lost og håber nogle kan hjælpe. forresten er problemet der både med hendes mobile internet, og når vi log...

mandag, 24. marts 2008, 12:28

SV: SV: Hd til bærbar

Okey. Mange tak for svar Ja det var hvert fald ikke en Sata disk der sad i... Tak

mandag, 24. marts 2008, 12:19

Hd til bærbar

Har en ældre Toshiba bærbar (5 år ca). Harddisken er begyndt at skabe sig helt vildt. Så vil skifte den. Men der står ikke noget på den der sidder , men går selvfølgelig ud fra det er en ide. Men det jeg bare ville høre om er om der er forskel på ata-100 og 133, altså om hvilken den kan kører med...? Har også set på en hd case til 2,5" ide, der står også den virker tl ata-133 men den vil vel også virker med en ata-100 ik? På forhånd tak...

lørdag, 1. marts 2008, 18:46

Computer i Netto

Okey. Jamen det lyder jo rigtigt godt Tak for svar

lørdag, 1. marts 2008, 17:35

Computer i Netto

Den er faktisk vist på forsiden. netto.dk Jamen det lyder da generelt godt nok så Men ja man skal sku nok være noget hurtigt ude...

lørdag, 1. marts 2008, 16:52

Computer i Netto

Hej. Min lillebror står og skal have en compuer på sit værelse. Og min mor har spurgt mig om den her de sælger i netto imorgen er ok http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=sstwf#/page0/ men har ike fulgt med i udviklingen i mange år, så ved ikke rigtigt noget om graffikkort og sådan mere. kan se det ikke er verdens bedste gfx, men er det ok? Skal primært bruges til internet / spil... Men ellers er det vel bare at skifte kortet på et tidspunkt, men det bedste ville jo være den var ok fra starten...

mandag, 11. februar 2008, 20:32

Fat32 ekstern Harddisk

Citeret Oprindeligt indlæg af Maverick Min gamle WD My Book 500GB kørte med FAT32, så du får ingen problemer. Okey. Gør de normalt det fra farbrikken da, eller hvad? Men det bare mere hvis de ikke gør om det så er muligt at formatere og ændre til fat32 uden at skulle dele den op i en masse 32gb partitioner...?

mandag, 11. februar 2008, 18:40

Fat32 ekstern Harddisk

Okey. Ved så ikke lige hvad en Knoppix er ?

mandag, 11. februar 2008, 17:21

Fat32 ekstern Harddisk

Hej. Det er noget tid siden efterhånden jeg har rodet med computerer, så er lige blevet lidt i tvivl om noget. Jeg skal lave en backup af min PS3, og til formålet har jeg købt en WD 2,5" ekstern harddisk på 120 gigabytes. Problemet er bare at for at PS3 skal kunne genkende den skal den kører fat32. Har læst et sted at hvis man formaterer den med XP skal man lave partitioner af 32 giga for at den kan lave dem i fat32. Men synes bare ikke helt det kan passe. Så vidt jeg ved kan fat32 kører op til ...

lørdag, 1. september 2007, 14:02

Harddisk optager problem

Hej. Jeg har et lille problem, jeg var lidt i tvivl om hvor det evt hørte til, så smed tråden her Jeg har en phillips harddisk optager DVDR 3360h. Jeg brændte en cd med billeder på en dvd og ville afspille den, hvilket den ikke kunne. Fair nok, men nu er problemet så bare at skiven ikke vil ud igen. Den begynder at loade så snart jeg tænder den og kan ikke nå at trykke skiven ud før den begynder, og når jeg så prøver at trykke den ud, fryser den. Er der nogen der har nogle forslag, ved i evt om ...

torsdag, 7. december 2006, 20:36

Problem med trådløst netværk

Ingen forslag...?

torsdag, 7. december 2006, 16:00

AP hedder D-Link dwl-2000 ap+ mener jeg det er Jeg har cybercity router og fra den ind i en switch og fra switch til stationer com og til ap. Den stationere kan godt være på nettet samtidig med min bærbare, så tror ikke det er et ip problem. min får ip 10.0.0.2 og jeg mener hendes igår fik 10.0.0.4.

onsdag, 6. december 2006, 23:14

Citeret Originally posted by WebT Har lige haft selvsamme problem med min split-nye Dell - for mig var løsningen at slå softwaren der står for det trådløse fra så windows selv står for det... kan være det er løsningen for medionen også.. Så vidt jeg kan se er der ikke andet en windows der står for det. godt nok er der under konfig af netværket en faneblad som er lidt anderledes, men det er det eneste, forstår overhovedet ikke at det ikke virker...

onsdag, 6. december 2006, 22:39

Hej. Har et lille trådløst netværk i lejligheden med et d-link accespoint og et d-link kort i min bærbar. idag ville min kæreste så have hendes medion bærbar på, og den har et indbygget trådløst kort. Problemet er den bare ikke kan komme på nettet. Den finder netværket, kobler sig på og man kan se i status at den både sender og modtager, og i log på accespointet står der også den er forbundet. Tcp/ip instillinger er som på den anden com (hent automatisk). Nogen der har et forslag til hvad der ka...

torsdag, 17. august 2006, 11:00

Ny computer vil ikke starte

Citeret Originally posted by Bit Phreak det er rigtigt nok hvad i har gjordt med hensyn til det power stik. men på nogle mb sidder der også et 4 pin stik ved siden af cpu'en samtidig med at der er plads til stikket ved siden af det stre 20 pins stik. det kan nogle gange være en fordel at brugde det ved siden af cpu'en i stedet for. men umiddelbart vil jeg sige at det ikke er det der er problemet i jeres tilfælde. er i sikker på at i har indstillet alle jumpere korrekt Hmm, ja jeg er rimelig ove...

torsdag, 17. august 2006, 09:30

Ny computer vil ikke starte

Hej. Min kammerat har lige samlet en computer og har lidt problemer, og tænkte der måske var nogen herinde der kunne svare da jeg selv er lidt i tvivl. Computen består af; Asus P5ad2-E Premium Intel Pentium D, 945 (3,2Ghz/800mhz/4Mb) G.Skill Extreme Series 2 x 1 GB (PC2-5400CL5) Thermaltake Silent Purepower W0050 ASUS EN7600GS SILENT/HTD COmputeren vil som sagt ikke starte. cpu blæsren og hdd starter fint, men ellers sker der ikke noget. Computerene er samtidig umulig at slukke på power knappen,...

onsdag, 8. februar 2006, 08:13

S. Creative Zen Micro

Okey... Ved godt de normalt sælges lidt billigere. Men synes bare det er lidt for lidt når den er splinterne ny... Men sådan er det jo nok

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.