Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 27.

mandag, 14. december 2009, 13:11

Forfatter: KimOlsen

knækket win 7 dvd, findes den på nettet?

Fra Microsoft.dk Når du ringer til kundeservice og support Vi vil gerne give dig den hjælp, du har brug for. Derfor vil du få følgende valgmuligheder i menuen, når du ringer 82 333 100: Hvis du ønsker at aktivere eller registrere dit Microsoft program eller har problemer med at aktivere. Hvis du er privatkunde: Hvis dit Microsoft program allerede var installeret på computeren da du købte den. Hvis du selv har købt et Microsoft program og ønsker hjælp fra en teknikker. Hvis du har brug for råd og...

fredag, 4. december 2009, 13:05

MediaCenter på Windows 7 - tips & tricks

Citeret Oprindeligt indlæg af Woqini Mymovies er bedst. Har du nogen grund? Fx hvad med net radio, det skulle media browser kunne klare, men det har MyMovies ikke noget om. Eller er der nogen der kender til et godt plugin til netradio?

tirsdag, 1. december 2009, 10:23

SV: MediaCenter på Windows 7 - tips & tricks

http://www.mediabrowser.tv/gallery.html vs http://www.mymovies.dk/ Hvad er bedst?

tirsdag, 1. december 2009, 10:20

MediaCenter på Windows 7 - tips & tricks

Tænkte vi kunne bruge en sådan tråd, hvis der ikke findes en allerede. Tråden kan bruges til spørgsmål og tips & tricks

mandag, 30. november 2009, 08:51

GeForce Boost & HybridPower nogle erfaringer?

Hejsa Er der nogen der bruger GeForce Boost & HybridPower, lyder ok cool. Mvh Kim

onsdag, 18. november 2009, 08:02

Keyboard til MediaCenter

ok, cool Jeg takker

tirsdag, 17. november 2009, 13:21

Keyboard til MediaCenter

Du taler om denne, right? http://www.mediabrowser.tv/gallery.html "så ville jeg bare have den Mini til at ligge " - hvilken Mini? Citeret Oprindeligt indlæg af Firedog nu bruger jeg mit Mediecenter rigtig meget.. Jeg bruger Mediabrowser og det fungere SINDSYGT godt og ser sindsyg godt ud.. Jeg personligt har egentligt ikke brug for et FEDT tastatur.. jeg vil have en Logitech Harmony 1100 fordi det er som fjernbetjening.. og jeg har ikke brug for andet.. måske en mus, men der har jeg en trådløs m...

tirsdag, 17. november 2009, 13:18

Keyboard til MediaCenter

Så skulle det lige være for snavs og andet - at pille den af ville jo nok få designet til at se lidt underligt ud. evt skulle klappen svinges helt rundt så den ikke er til besvær når man bruger det. Det skal jo også være cool

tirsdag, 17. november 2009, 13:07

Keyboard til MediaCenter

til #1 Ja, det ser ok ud - godt at man også kan bruge det til at styre musen. Måske det eneste at der er den store klap

tirsdag, 17. november 2009, 12:36

Keyboard til MediaCenter

Hvad er jeres valg til et keyboard til MediaCenter. Jeg tænker lidt på et af de 2 fra Microsoft - men de er jo pænt dyre - derfor åben for andre forslag. Skal bruges til MediaCenter, internet, og gaming (ps, har en xbox controller) - nu meget god til en gang NFS

tirsdag, 17. november 2009, 12:33

Hvilken CPU cooler til SG05

Citeret Oprindeligt indlæg af SpRoX Jeg går ud fra at det er til s775, og i så fald kan jeg anbefale denne Scythe Shuriken. Yes, det er til 775 - cool, den ser god ud Takker

tirsdag, 17. november 2009, 10:01

Hvilken CPU cooler til SG05

Hvilken CPU heatsink/cooler er bedst til et SG05 mini-itx med mht støj og varme? Der er jo ikke meget plads, så er der nogen der har erfaringer med SG05/SG06 Mvh Kim

mandag, 16. november 2009, 13:50

Mini-itx saml-selv forslag

FYI E5200 er ifg intel også en 65W

mandag, 16. november 2009, 09:14

Mini-itx saml-selv forslag

Yep - har samme opgave og atom er for svag til mit behov. Jeg ville næsten samme opsætning som "!wfdi" har som forslag, dog ville bundkortet være et zotac "GF9300-D-E" med 775 cpu - derved kunne det være en Q9400s der bruger 65W Evt med en SSD som disk

torsdag, 12. november 2009, 21:14

Codegen MX31 vs silverstone sugo sg05?

Ok - super Grunden var at jeg måske var lidt bange for at 300w var lige i underkanten. Hvis man ser hvad der kræves fra ATI og nvidia så er det ofte noget mere. Det er dog lidt underligt da GF slet ikke bruger så meget. Jeg går derfor ud fra ATI og nvidia regner med at der skal bruges en del til andre kort diske osv og derved anbefaler noget mere end 300w. Anyway det bliver et sgo5 - det bedste valg jeg pt kan finde. Takker

torsdag, 12. november 2009, 08:12

SV: SV: Codegen MX31 vs silverstone sugo sg05?

Nope... hvorfor? Jeg kan dog se at der måske er et problem med længde på grafikkortet.

torsdag, 12. november 2009, 08:04

Codegen MX31 vs silverstone sugo sg05?

Codegen MX31 - http://www.codegenworld.com/03_products/…o_id_search=398 Har kigget efter et review men har ikke fundet noget. Ser ud til at være ok og måske et bedre case end silverstone sugo sg05 Nogen der har noget info om det?

torsdag, 22. oktober 2009, 20:55

SV: SV: SV: Zotac Geforce 9300-ITX WiFi - wake on USB?

MM vidste ikke noget - men har fundet nyt http://www.zotacusa.com/zotac-geforce-gf…otherboard.html Samt i Japan er det ude. Bemærk de 3 sata, modsat før 2.

onsdag, 21. oktober 2009, 11:41

SV: Zotac Geforce 9300-ITX WiFi - wake on USB?

Fundet ud af at kortet nu hedder GF9300-G-E (gamle version er GF9300-D-E hvilken er den alle sælger) Kan ikke finde det nye nogen steder...

tirsdag, 20. oktober 2009, 23:27

Zotac Geforce 9300-ITX WiFi - wake on USB?

Hejsa Nogen der har noget info om ver. 3 af Zotac Geforce 9300-ITX WiFi er kommet til landet? Vil nemlig gerne købe et, men kan kun finde den gamle version hvor "wake on usb" ikke virker. Mvh Kim

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.