Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

søndag, 26. november 2017, 12:45

Forfatter: Ebo

Hvilken Mus har i ?

Bruger en Steelseries Sensei mus for øjeblikket.

onsdag, 15. november 2017, 14:02

Søger ejere af Steelseries Sensei mus

Citeret fra "Uber" Samme? https://community.xim.tech/index.php?topic=24230.0 Takker for dit svar, men det var alligevel ikke det rigtige. Jeg har fundet ud af det, ved og sidde og lege lidt med softwaren, så nu skulle alt være iorden. Mvh Sam

tirsdag, 14. november 2017, 02:15

Com fryser fast

Det kunne være din PSU som er blevet ustabil ?. Bios indstillinger ang. volt til ram, som er for lave ?. Mvh Sam

søndag, 12. november 2017, 08:09

Søger ejere af Steelseries Sensei mus

Hejsa gutter Jeg søger lidt råd om hvad jeg egentlig stiller op med et irriterende problem, med min nye mus. Jeg har i rigtig mange år brugt Razer mus, som jeg har været rigtig glad for, men min trofaste Deathadder var/er begyndt og vise sin alder efter 5-6 års kontenuerlig brug hver dag. Jeg har læst ganske lidt op på hvad der rør sig i "museverdenen" idag, da jeg havde nogle specifikke krav til min nye mus. 1. den skulle være kablet 2. Din skulle være præcis og hurtig 3. den skulle ikke have f...

onsdag, 8. november 2017, 13:57

Raja Koduri takker af hos AMD

Helt ærligt var det så ikke ventet, siden han mere eller mindre blev tvunget på "ferie". Mvh Sam

tirsdag, 31. oktober 2017, 09:05

Søger hjælp til byg selv computer - budget 10.000-11.000

Jeg ville uden tvivl gå efter et Ryzen setup, da du i din post kigger efter mest value for the money. Om så du går efter den "store" Ryzen eller 1700X, som jeg vil mene giver sigselv lidt, da den egentlig kan det samme, som storebroren. Ram koster det samme uanset platform, men prisen på bundkort mener jeg falder ud til AMD's fordel. Mvh Sam

torsdag, 19. oktober 2017, 16:32

Shit stormen mod Bilka

Jeg syntes, at det er helt okay, at de ikke vil sælge den til en forkert pris. Det er altid din ret som sælger, om du vil gå med til en handel, eller ikke. Kunden har nemlig ikke altid ret, selvom de syntes det, så bare fuck dem. Mvh Sam

mandag, 16. oktober 2017, 07:10

Hvor H... køber man swiftech h240 x2 prestige

Ring eller send en email til coolerkit og se om ikke de kan skaffe den hjem til dig, de plejer og være behjælpelige. Mvh Sam

søndag, 8. oktober 2017, 20:26

Problem med PC ved opstart

Prøv og DL win 10 igen og lav en ren installation efter format C, så se om ikke problemerne er forsvundet. Mvh Sam

fredag, 6. oktober 2017, 09:48

Skramlet starter ikke!

Vend din PWR stik rundt, det har virket for mig før i tiden, og osse på det kabinet, som jeg har idag. Følg instruktionerne fra bundkort til hvordan alle stikkene skal sidder. Vent med at tilslutte USB indtil, du har hul igennem. Mvh Sam

onsdag, 20. september 2017, 11:32

Her er de første benchmarks af Intel Core i9-7980XE

Det kan godt være, at den har en høj score, men den har, den ondefløjtende mig, osse en rigtig høj pris. Mvh Sam

torsdag, 7. september 2017, 09:08

Hard crash evt. hvilken psu.

Jeg ville kigge efter noget EVGA V2. Mvh Sam

torsdag, 31. august 2017, 22:59

vifteproblem på asus rog strix 1070

Du er nødt til og sende det ind. Mvh Sam

fredag, 11. august 2017, 11:28

"detecting drives done, no drives found"

Hvad sker der hvis du i bios vælger den disk, som din søster havde sit OS liggende på ? Bare sæt den disk/SSD til først, så se om ikke den kan boote op. Mvh Sam

torsdag, 10. august 2017, 04:39

PC Fryser efter 10-12minutter

Hvilken PSU sidder der i maskinen ?. Det kan eventuelt være ustabil strøm. Mvh Sam

tirsdag, 1. august 2017, 22:19

Threadripper danske priser

Jeg syntes heller ikke , at det er så galt igen. TR 1920X og et bundkort lige omkring 10000,- det er da okay. Mvh Sam

fredag, 28. juli 2017, 15:39

Stor sikkerheds test af antivirus software

Jeg bruger F-secure og den siger ikke en skid. Den kører bare. Mvh Sam

fredag, 7. juli 2017, 21:33

Hvilke spil til sommerferien

1. Ghost recon wildlands 2. Fallout 4 3. AC Revelations Mvh Sam

mandag, 3. juli 2017, 15:51

980 Ti SLI GPU Percentage.

Allerførst lad være med at bruge Furmark, da det program belaster dine kort alt for meget og kan gøre skade. Brug i stedet et af de andre. Mvh Sam

lørdag, 1. juli 2017, 08:39

Opgradering af grafikkort

Jeg ville tage et stk. 1060 med 6GB på, især når du spiller på 3 monitorer, men det er nok bare min nærige side, som taler nu. Det er mere end rigeligt til dit forbrug, men et 1070 er da bestemt heller ikke og kimse af. Til din fatter, så ville jeg kigge på enten RX460 eller GFX750TI, der er power nok i de kort til det, som han skal bruge det til. Mvh Sam

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.