Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

torsdag, 5. maj 2011, 08:00

Forfatter: Johnny

byg selv vs topdata etc

Citeret Oprindeligt indlæg af Renegger Med det gfx skal der da OC på CPU ville jeg mene Men det ser ud til at være et rigtig lækkert system HEHE Det må komme når jeg syntes den yder for lidt Fik den ind ad døren igår og installeret ved 22-tiden. Den kan helt klart anbefales, mums cod black ops spiller max oplevelsen bliver så ikke dårligere af min LG W2363D 120 hz skærm Mht kvalitet, kan jeg ikke forstå at folk disser topdata´s pc Coolermaster kabinet corsair 700w psu gigabyte mobo kingston ram...

søndag, 1. maj 2011, 09:26

byg selv vs topdata etc

Citeret Oprindeligt indlæg af Xx-Razmuz-xX Citeret Oprindeligt indlæg af Johnny Jeg har selv lige benyttet mig af topdata´s tilbud ( idag ) Det er da meget tydeligt hvad der er i maskinen, det er da tydeligt udspecificeret og desuden er han meget flink og hjælpsom når man ringer/skriver. Edit: 2 års GARANTI!!!!! meget tydeligt vil jeg ikke kalde det. "gaming PSU" & "kvalitets bundkort" osv.. synes virkelig de prøver at manipulere med en. jeg vil fx gerne vide, hvilken PSU de propper i, men den ...

torsdag, 28. april 2011, 22:37

byg selv vs topdata etc

Jeg har selv lige benyttet mig af topdata´s tilbud ( idag ) Det er da meget tydeligt hvad der er i maskinen, det er da tydeligt udspecificeret og desuden er han meget flink og hjælpsom når man ringer/skriver. Edit: 2 års GARANTI!!!!!

mandag, 11. april 2011, 21:12

SV: Hjælp til ny gamer computer

Prøv at checke den her side ud: Topdata Fornuftigt grej til ok priser

mandag, 11. april 2011, 21:10

erfaringer med samsung bx2431

Er der virkelig ikke nogen herinde der har denne skærm eller kender nogen der har den??? ville være rart med lidt input, inden jeg skifter den gamle viewsonic ud

torsdag, 7. april 2011, 21:34

erfaringer med samsung bx2431

Nogen der kender noget til denne skærm: Samsung bx2431 Syntes den ser god ud, til prisen. Skal bruge den til fps-gaming gode råd modtages gerne, vil dog helst vælge en led-skærm på forhånd tak Mvh Johnny

onsdag, 6. april 2011, 09:31

ny skærm til max 2000

Jeg kigger selv efter tilsvarende, hvad med samsung bx2431 (det er en led-skærm til en ok pris) evt nogen der har erfaringer med denne? Jeg skal bruge den til fps-gaming

mandag, 4. april 2011, 20:57

hej hjælp Wi-Fi hotspot til min bil

Citeret Oprindeligt indlæg af jacobask En hvilken som helst android telefon der kan fungere som hotspot vil være en rimelig løsning hvis der er mere end én der skal bruge forbindelsen. /ask Du glemte da at nævne iphone

tirsdag, 15. marts 2011, 06:10

Ny gamer PC!

Lige nøjagtig de 2 computere jeg kigger på :hb: Ser godt ud til prisen!!! Har lige et opfølgende spørgsmål: ville det være en fordel at smide en ssd-hdd i sådan en rig? (bruges primært til gaming af cod black ops)

fredag, 11. marts 2011, 12:43

Ny computer til gaming

Citeret Oprindeligt indlæg af Renegger Du kan vel bare skrive til MM-Vision, om det er B3 versioner af bundkortet. Ser lige at efter modelnavnet er der tilføjet -B3 :hb: En hel anden ting, vil man få nogen nævneværdig ydelsesforskel ved at montere en ssd-disk til windåz (skal kun bruges til at spille COD black ops)

torsdag, 10. marts 2011, 21:13

Medie pc 2-3 skærme

Citeret Oprindeligt indlæg af Pulse wd tv live kan købes til fornuftige penge, og kan afspille langt de fleste filmformater, også i 1080p... Og selve Nas serveren kan også gøres rimelig billigt afhængig af hvor meget diskplads du har behov for. Du kan altid starte med én eller to diske, og tilføje flere senere... Har selv en WD tv og er superglad for den. 1: Kan WD tv live streame fra en Nas server? 2: Kan 2 bokse streame samtidig uden lag? 3: Kobles det med kabel eller er det trådløst? Kunne d...

torsdag, 10. marts 2011, 20:09

Medie pc 2-3 skærme

er det ikke muligt med en computer, eller får man som jeg mistænkte problemer med at lave lyd til forskellige skærme?

torsdag, 10. marts 2011, 15:35

Medie pc 2-3 skærme

ok, kan blive en dyr fornøjelse

torsdag, 10. marts 2011, 15:33

Ny computer til gaming

Citeret Oprindeligt indlæg af theharbni5 Vil lige sige at Topdata jo ikke oplyser om det præcise hardware in deres pc'er hvilket er grunden til jeg ikke køber derfra.. jeg vil ikke have en pc med en mystisk psu uden 80+ eller noget i den stil. Når du samler selv kontrollere du jo fuldstændig selv hvad du putter i den Til 8000 vil jeg anbefale noget i stil med: Intel Core i5 2500k (Zalman CNPS9900S MAX hvis du oc'er) Gigabyte GA-P67-UD3P Samsung SH-S223C Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB "SOC" 1ghz...

torsdag, 10. marts 2011, 15:26

Medie pc 2-3 skærme

medie extender? evt link

tirsdag, 8. marts 2011, 20:38

Ny computer til gaming

Blev sku da lige lidt lun på den her: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcs…8&type=pcsystem Er der nogen der ved om gigabyte P67A-UD3 er omfattet af dem med sata2 problemer pga intels chipset? syntes at kunne læse mig til at det er dem der hedder b2 men er lidt i tvivl. syntes at det ser godt ud til prisen, hvad siger i?

tirsdag, 8. marts 2011, 20:29

Medie pc 2-3 skærme

Hey har en kammerat der godt kunne tænke sig en mediepc der kan afspille en film i det ene værelse og en anden i det andet. Er det muligt?

onsdag, 10. november 2010, 12:19

gfx vs ampere vs watt

Ahh så giver det mening med de 20 amp, kunne heller ikke forstå at en 750w skulle være for lille. Lige en anden ting, pci-Express er da ikke ændret vel Bundkortet er ca et år gammel

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.