Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 74.

lørdag, 18. juni 2011, 22:18

Forfatter: igorr

lidt hjælp til lan idag :)

hi guys så mine venner er åbenbart blevet store minecraft fans og uha, troede bare vi skulle game cod, men nej nej. men de anbefaldte dette link SLETTET hvorpå at hvis der 10 der klikker så for man en free minecraftcode. ved godt det lidt imod reglerne, men hvis i plzz ville hjælpe mig, så kan jeg nå at være med idag og måske imorgen hvis det bliver en sjov aften SLETTET PEACE!!! im out

fredag, 4. juni 2010, 09:26

fjern diske el. andre medier

Citeret For at komme tilbage til dit spørsgmål, så lyder det som om at computeren slet ikke forsøger at boote fra cdrom drevet, hvis jeg husker ret, så mener jeg at der findes gamle drev som ikke kan finde ud af at boote fra diske og man skal bruge en load disk til at loade noget driver værk først. Det med at fjerne diske er hvis computeren forsøger at boote fra en floppy og disken ikke kan læses/disken ikke indeholder en boot loader. Hvis det muligt kan du overveje om du vil forsøge at opdater...

torsdag, 3. juni 2010, 21:19

tak, lige hvad jeg har brug for en der giver mig ret i noget

torsdag, 3. juni 2010, 12:59

okay guys så der fremskridt har formateret hdd'en til ntfs istedet for fat32, hvilket jeg tror var problemet, og nu siger(ligemeget om der er 98,win7 disk i) at BOOTMGR mangler det lyder som om at den ikke booter fra cd den står stadig og tænker en hel del ved verifying dmi pool data

torsdag, 3. juni 2010, 10:37

nå okay, jeg har altid bare flyttet jumperen og tændt og så tilbage men prøver da så

onsdag, 2. juni 2010, 23:06

virkede ikke. man har ikk behov for at fjerne cmos batteriet for at gøre det helt vel?

onsdag, 2. juni 2010, 16:48

hejsa sidder og bikser med en gammel pc er nået så vidt som at jeg har prøvet 6 foreskkelige fejlkoder, men den her er godt nok for galt der ligger intet på min HDD, og vil boote fra mit cd drev, ved hjælp af win 98 cd. men når jeg prøver det tager den lang tid om at "verifying dmi pool data" og efter 30 sek kommer den med "fjern diske el. andre medier, tryk på en tast for at genstarte". jeg har prøvet at skifte lidt på ordenen, og hvis min hdd bliver bootet først tager den ingen tid om at sige ...

fredag, 26. marts 2010, 20:01

mulig HDD døøøød!

ja tror os at den er død, eller at den har ihvertfald messet med mine windows filer, men er der ikke en måde at få daterne flyttet?? jeg har hirens bootcd

fredag, 26. marts 2010, 17:25

mulig HDD døøøød!

hejsa igen har lige fundet ud af hvad bsoden hedder .) stop: 0x0000007b (0x88b86b58, 0xc0000034, 0x00000000, 0x00000000)

fredag, 26. marts 2010, 17:04

mulig HDD døøøød!

siger wd3200aaks-00sba0 dig noget og hver gang den starter op så lige før logon skærmen kommer BSOD og genstarter!!! jeg har snart lyst til at formatere og install win 7 igen, men vil gerne have mine dataer ellers så er det en western digital 320 gb

tirsdag, 23. marts 2010, 18:59

mulig HDD døøøød!

den vidste 3 fejl, som jeg ikke lige kan husk, tror det var læsehastighed, og noget med start up, og et landet andet. og har haft nogle små problemer med hdd'en før derfor formaterede jeg til win 7. kan man fikse det på nogen måde så jeg kan få mine dataer backup?

søndag, 21. marts 2010, 16:44

mulig HDD døøøød!

ok takker må lige prøve at boote fra den cd så og havde xp på hardisken før og den gad kun at spille musik, og film halvt, derfor formaterede jeg til win 7 og det fiksede det. men nu har jeg nogle pænt vigtige ting på, så håber ikke det kommer til det.

fredag, 19. marts 2010, 15:48

mulig HDD døøøød!

hard bumpers

tirsdag, 16. marts 2010, 19:30

mulig HDD døøøød!

hehe nope, det tjekkede jeg nemelig med det samme men fra 1 af mine andre hdd'er gør der jeg sys bare det mærkligt den kun er semi ødelagt, har aldrig oplevet.

tirsdag, 16. marts 2010, 16:15

mulig HDD døøøød!

hejsa tweaklers det hele startede med at jeg slukker min kontakt efter jeg har slukket pc'en, for at spare strøm. også har der været nogen små problemer, så stoppede igen. men for en 5 dage siden SKULLE jeg gøre det for min mor , så begyndte den igen.. det burde da ikk have nogen effekt, burde det ? nå men det blev værre og værre, og min pc begyndte at stoppe i et minut eller 2 i et bestemt spil. og lige pludselig gjorde den det hvert 30 sekund selv når jeg var på skrivebordet, næste dag started...

torsdag, 18. februar 2010, 16:44

hvordan med man når et MOBO er brændt af?

er der måske en måde man kan starte MOBO'en uden de der ledninger jeg ikk ved hvad hedder, fra kabinettet?

torsdag, 18. februar 2010, 16:27

i kabinettet hedder den power sw, men bliver udtalt som pwr-on i manualen jeg fandt, og satte den det rigtige sted. såå ved ikkkk liigee

torsdag, 18. februar 2010, 15:38

okaaaay, jeg prøvede at sætte pwr-on ledningen fra kabinetet til den første halvdel af der hvor speakers skulle sidde, og da jeg tændte slukkede den røde lampe, og tændte den eneste blæser jeg har sat til lige pt. som er cpu fannen, men slukkede når jeg ladet være med at trykke.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.