Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 352.

lørdag, 10. marts 2012, 21:57

Forfatter: Aka_-J-

Computer vil ikke starte med 2xRam

Som det er nævnt så prøv alle tænkelige muligheder. Jeg har selv lidt problemer med mit bundkort, når jeg kører med 4 stænger. Det er vidst også blevet nævnt at han/du skal sikre at rammene kører med de rigtige timings som står på den hvide label. Ydermere, så skal rammene have den rigtige spænding for at virke. Jeg har selv haft held med at give rammene +0.1v for at få dem til at køre flere sammen.

mandag, 28. november 2011, 14:04

Intel CPU køler sidder fast

Skruer?! Intels standard kølere til den slags cpu sidder ikke fast med skruer! Hvis det er beslaget med de hvide tappe der bliver trykket ud af den sorte split du mener, så fair nok Du skal bare dreje dem imod uret og evt presse på den sorte tap fra bagsiden af bundkortet, hvis den har sat sig virkelig godt fast.

lørdag, 19. november 2011, 14:27

Aka_-J-'s handel med reflecter

Jeg købte en brugt surround receiver af reflecter - handlen gik fornuftigt og hurtigt og varen virker som den skal. Så + herfra.

tirsdag, 15. november 2011, 09:01

S: Diverse high end pc dele

OT: Hvad sker der for jer Tweakere! Så hjælp dog manden med at få samlet sin spand ordenligt, istedet for at hamstre hans udstyr, fordi i tror at i kan score det billigt! Det er jo tossede spild af penge ZebraFisk, da du vil miste mange penge på brugt salg - du burde hellere søge noget hjælp i forummet, så du kan få fixet den computer!

tirsdag, 15. november 2011, 08:37

S: 5*110W Pioneer receiver

Så køber jeg den! Hvis der altså ikke er noget knas med den?

søndag, 13. november 2011, 15:14

S: 5*110W Pioneer receiver

Har du bil? For jeg har lidt problemer med at have den på min cykel

tirsdag, 8. november 2011, 15:58

The Raspberry Pi

Jeg ved ikke om den bliver transcoded eller ej! Faktum er at jeg har maxet min 100mbit ud når jeg har siddet og streamet fra en medieserver via XBMC fra mit mediecenter. Jeg ved godt at gennemsnits bitraten er "lav"! Men i skal da være velkomne til at efterprøve det...

tirsdag, 8. november 2011, 13:23

The Raspberry Pi

Nope... Prøv at smide en 10-14GB 1080p mkv fil igennem VLC og se på MB/s - jeg har set den oppe og runde 13MB/s. Og det er jo vel og mærke for en komprimeret video, da blueray fylder op til 45GB? Så den er ikke optimal til HDvideostreaming fra sin medieserver.

tirsdag, 8. november 2011, 12:21

The Raspberry Pi

Fix lille sag! Det må man man squ sige... MEN - jeg tror ikke den kommer til at egne sig som mediecenter! 100Mbit er bare ikke noget til 1080p flydende!

lørdag, 5. november 2011, 09:53

Overclocking + prime 95 64bit hjælp tak.

Jeg har altid brugt small FFT når man bare skulle lyn hurtigt checke og skidtet var stabilt. Også brugte jeg Blend til når jeg langtidstestede. Også MEMTEST 86 til at teste RAM.... Men er maskinen stabil ved blend i 3-4 timer, så har jeg aldrig set den store grund til at køre MEMTEST.

fredag, 4. november 2011, 08:22

Computer crasher ved load

Kan også være et varme problem. + at gamle CPUer bliver trætte med tiden og nogle gange skal have en smule mere Vcore for at holde sig friske og i live....

torsdag, 3. november 2011, 08:49

Konkurrence: Den hurtigste PC på Beep 2011

Fuck en latterlig konkurrence! Jeg er simpelthen nødt til at komme med det her sure opstød! Jeg fatter simpelthen ikke at hvis man i forvejen har den vildeste maskine til 20k+ at man så den vej igennem har mulighed for at vinde. Det er jo i forvejen et fåtal af mennesker der har så dyrt udstyr medmindre de har brugt deres konfirmations penge eller fået skidtet betalt af daddy. Hvad med at have satset på det bredere publikum, så os almindelige mennesker med en "normal" spand ville kunne være med?...

onsdag, 2. november 2011, 19:26

S:SINGLE-STAGES fra piotres

Hvor i landet? (Den er vel for tung for PostDK ) Og hvilken kompressor er der tale om?

tirsdag, 1. november 2011, 09:19

TV kan ikke finde kanaler efter firmware opdatering

På mit Phillips skal jeg vælge imellem DVB-T og DVB-C. Får du nogle kanaler via kabel og andre via antenne? For så skal du søge på begge indstillinger. Hvordan lagde du firmwaren på? Downloadede du selv den korrekte fil? Eller fulgte du den normale procedure hvor fjernsynet læser sin information ned på en usb key?

mandag, 31. oktober 2011, 16:04

Irriterende brummen i headset/høretelefoner

Prøv at sæt dit headset direkte i lydkortet så... Jeg haft mine hovedtelefoner sat til front-connectoren på kabinettet. Det gav alt mulig støj og hyler toner. Så jo mere direkte du kan tilslutte til lydkortet, jo bedre.

mandag, 31. oktober 2011, 08:29

Irriterende brummen i headset/høretelefoner

Lyder som om at du har fundet 50 Hz støj! Er dit kabinet forbundet med jord? Altså er der jord i dit stik til PSUen? Hvordan forbinder du headsettet til lydkortet? Direkte bag på? Eller via noget intern kabling i kabinettet? Er der nogle støjkilder tæt på computeren? Prøv at fjerne/slukke alt hvad der er af transformatore og trække alle kabler du ikke bruger ud af din PC. Det kan være fx. en transformator til en bordlampe der står og støjer. Jeg har selv problemer med mit accespoint der står og ...

lørdag, 29. oktober 2011, 21:12

Dagens blondine joke

Så var der blondinen der kom ind på skadestuen: Med blødende hånd og sår i panden. Der blev forfærdet spurgt til hvad der var sket. Blondinen berettede: "Jo", sagde hun, "Jeg var oppe på taget for at slå søm i - men jeg havde ingen hammer, så jeg brugte hånden! Så kom min mand ud for at se hvad jeg lavede og han råbte: SÅ BRUG DOG HOVEDET! Og det gjorde jeg...."

torsdag, 27. oktober 2011, 08:47

Random Crash - intet mønster?

Har du prøvet med en anden PSU? Bare for en sikkerhedsskyld? Mine personlige oplevelse har været at når PCen random fryser uanset hvilket hardware man har sat i, at det kan være PSUen der driller.

tirsdag, 25. oktober 2011, 08:15

Kalder vandkølingseksperterne - 3x360 radiator

Blev du nogensinde klogere angående valg af radiator, osv? Apropros at pakke pumpen ind i en kasse, så har Alphacool lige smidt den her på gaden: http://www.alphacool.com/product_info.ph…-SilentBox.html - til dem af os der ikke har adgang til værksted og lignende, så er det jo et alletiders alternativ...

søndag, 23. oktober 2011, 11:07

Lyserød/grønne blink på skærmen

Mhhh - prøv at holde øje med din temperature.. evt kør noget stress test med furmark for at se om du kan få kortet til at fejle. Hvilken strømforsyning har du? Mener at 4xxgtx serien sluger en del mere i peak end den gamle 8xxx serie.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.