Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 141.

tirsdag, 10. november 2009, 10:43

Forfatter: Vorsaa

god gamer skærm

?

fredag, 21. november 2008, 12:30

SV: SV: Hellgate:London, single problemer

Nej har ikke viatuelle drev længere... men ja, tror løsningen må blive at finde en no cd crack. tak

torsdag, 20. november 2008, 15:08

Hellgate:London, single problemer

Har lige fået installeret Hellgate:London, men jeg har problemer med at starte det op i singleplayer mode. Multiplayer virker fint. Den skriver at der er en "konflikt med en diskemulerings software". Det var også fair nok da jeg på det tidspunkt deamon tools installeret, det fik jeg så afinstalleret, men den kommer stadig med den fejl, er det nødvendigt at afinstallere spillet helt. nogen som ved hvad det kan skyldes.

tirsdag, 12. august 2008, 19:26

Opstarts problemer

Hey, jeg sidder med en bærbar som ikke kan starte op. når man starter op skrive den bare: PXE-E61 : Media test failure, chech cable PXE-MOF: Exiting Broadcom PXE ROM Jeg jar søgt lidt på nettet, og det ser ud til det er en hardware fejl om kring HDD, hvilken kunne lyde meget sandsynligt da jeg ikke kan se HDD når vil vælge boot device, eller se den når jeg kan vælge bootrækkefølge. Man kan dog godt se den i bios, i den første menu med system oversigt. Men som den selv skriver kunne det være en m...

onsdag, 19. marts 2008, 10:07

Dota, Banlist

Er der en som kan forklare mig hvordan man, når man banner en, får gamename, gamestate, reals osv på. Så der ikke bare står: "player1 is a leaver" ? ved det er noget men phrases men fatter bare ikke hvordan det skal bruges!

tirsdag, 26. februar 2008, 09:24

DotA! Hvad syntes i om det?

sdem? hvad er det speciele ved den mode ?

mandag, 25. februar 2008, 10:31

DotA! Hvad syntes i om det?

Citeret Oprindeligt indlæg af soNarY Citeret Oprindeligt indlæg af xdream Jeg spiller tit DotA og hedder det samme som jeg gør herinde Spiller Balanar en del, men ellers bare random heroes.. Det er bare fedt, balanar er en ekstemt go' agility hero! Nu er Balanar jo en str hero =) Men jeg elsker spillet og har spillet det lige siden der kun var 12 heroes at vælge imellem og man brugte wisp's til at vælge med =) Det eneste dårlige ved det er at folk ikke fatter at et spil ikke er over før tree of...

mandag, 21. januar 2008, 10:48

Mangler et addon til at ændre skin

ok fair nok... men det kan jo blive pænt kedeligt at kigge på når det er crappy items man har =)

mandag, 21. januar 2008, 10:29

Citeret Oprindeligt indlæg af Awokeneyes For at lave skins, skal du ændre på dine wow filer, og det er ulovligt ifølge Blizzard. Og hvis Warden finder det, bliver du bannet for at ha ændret på filerne. hmm ok. men når det bare er på mig selv... det kan vel ikke ændre på noget i forhold til andre spillere, eller give fordele.

mandag, 21. januar 2008, 10:13

Jeg mangler et addon som gennem alle items du ser (chat/inspect/autionshouse osv) i en database som fx itemsync. Men derudover skal den kunne ændre ens skin, så det kan se ud som man går med et lvl 70 epic i stdet for sit crappy lvl 10 sword. Det er kun som man selv ser det selvfølgelig. Jeg kan ikke huske hvad det hedder, men det skulle findes =) Nogen bud?

mandag, 10. december 2007, 08:29

Diablo 2 connection problem

Citeret Oprindeligt indlæg af Bllets Prøvet evt. at kontakte Blizzard? eller på deres egen forum? ja det må jeg jo prøve. tak for hjælpen alle sammen. ------------EDIT------------ Nu er der sendt mail til deres support afdeling, er der noget som ved ca hvor lang tid de plejer at være om at svare ?

fredag, 7. december 2007, 12:44

Jeg har deaktiveret min win firewall og prøvet med den aktiv, hvor diablo2 er tilladt, og f-secure, hvis det nu skulle være det som var problemet., men uden held. Har også siddet ved en kammerat hvor vi kørte på samme forbindelse hvor han kunne spille og jeg ikke kunne. og nej jeg er ikke banned=) men som jeg skrev før kan jeg nok komme på hvis jeg undlader at installere LOD, men så er det jo ikke så fedt når planen er at spille assassin! men jeg er sq ved at være desperat, havde virkelig set fr...

fredag, 7. december 2007, 12:09

Har prøvet at reinstalle diablo 5-6 gange nu for at være sikker på det ikke er noget med installationen som fucker. Men hver gang kommer samme problem. Har prøvet at connecte til battle.net inden jeg installere LOD og der kan jeg sagtens komme på. men så snart jeg installere LOD kan den ikke connecte til nogen server... skal jeg prøve at låne en anden LOD cd og prøve derfra... ? vil det kunne hjælpe ?

mandag, 3. december 2007, 14:22

jeg kan slet ikke komme i kontakt til serveren. når jeg prøver at connecte siger den at den ikke kan skabe forbindelse til battle.net, tjek at min forbindelse til internettet er i orden. btw så slettes kontoer vist heller ikke, men inaktive charecters expires efter 90 dage =)

mandag, 3. december 2007, 09:44

Det er det i hvertfald, kunne bare ikke finden den sektion... er overbevist om den var skjult. eller noget i den stil !=)

mandag, 3. december 2007, 09:26

Hey, har problemer med at connecte til battle.net i d2, den siger at der er problemer med internet forbindelsen, men den kører uden problemer, har endda siddet på samme trådløse forbindelse som en kammerat hvor han kunne komme på, men jeg ikke kunne. Jeg har lige installeret det, og hentet nyeste patch fra blizzards FTP. Det er lige meget om det USW, USE, Asia eller Europe jeg prøver at connecte til, kan heller ikke finde open battlenet. Jeg har prøvet de forslag som er på battle.net's egen supp...

lørdag, 10. november 2007, 13:56

ipod

Fantastisk... Det var alt jeg skulle vide... syntes bare der har været nogen om de ikke kunne afspille medmindre de kom derfra.

lørdag, 10. november 2007, 13:50

ipod

Hej. overvejer at købe en ipod, men er der er noget med at man kun kan afspille musik som er købt gennem iTunes ? På forhånd tak.

torsdag, 28. juni 2007, 11:09

WOW linksamling?

Citeret Originally posted by Awokeneyes Ikk en værst side du kom med der Vorsaa! Har kigget lidt på den, og der er faktisk nogle gode og GRATIS guides til lidt af hvert! Alle er lige gode, nogle ha posted noget "lort" som ikk kan bruges til noget som helt. Alle de "walkthrough" guides til de gamle instances, er gode for farmers! Og selvfølgelig også for dem, der skal lvl op. Kan ikk sige andet, end way to go Vorsaa! (http://www.wow-pro.com/node/603)

mandag, 25. juni 2007, 14:28

WOW linksamling?

den her alliance lvl guide virker fint... er dog kun lvl 30-60 lvl 30-41 lvl 41-50 lvl 50-60 Der er dog også en masse andre guides som kan findes her: Link håber det kan hjælpe

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.