Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 20.

fredag, 20. juni 2014, 01:13

Forfatter: Pimpan

Ny gaming pc + Studie bærbar

Jeg har bestilt samme bundkort i hvert fald

torsdag, 19. juni 2014, 19:03

NVIDIA GeForce GTX 880 og GTX 870 grafikkort på vej

Vil dette betyde, at de ældre kort såsom GTX 770 / GTX 780 falder i pris?

lørdag, 14. juni 2014, 00:56

Pixmania Tilbud (Deriblandt 480GB SSD til 1050 kr. )

Ja okay Dog ingen af tilbuddene der siger mig noget rigtigt alligevel!

lørdag, 14. juni 2014, 00:02

Pixmania Tilbud (Deriblandt 480GB SSD til 1050 kr. )

Er der nogle der har gode erfaringer med siden? har bare hørt meget dårligt om den..

tirsdag, 10. juni 2014, 15:30

GTA5 til PC

Citeret fra "thjen87" Citeret fra "Pimpan" Så er spørgsmålet om min PC kan køre det.. Tror I, at GTX 770 2gb er nok?! Off-topic: Tror I, at der kommer nogle "sommersalg"(juli) af PC dele, som er værd at vente på for en god rabat? Vil bare gerne lige høre hurtigt om det Er der da meldt noget ud om hvad spillet kræver? Næh, men det kommer vel til at kræve en del - det er en kæmpe verden!

tirsdag, 10. juni 2014, 15:11

GTA5 til PC

Så er spørgsmålet om min PC kan køre det.. Tror I, at GTX 770 2gb er nok?! Off-topic: Tror I, at der kommer nogle "sommersalg"(juli) af PC dele, som er værd at vente på for en god rabat? Vil bare gerne lige høre hurtigt om det

søndag, 8. juni 2014, 16:13

Antivirus og lignende til Win 8.1

Eventuelt brug Malwarebytes Anti-malware.. Det er sådan set ligegyldigt hvilket AV du bruger, hvis du ikke besøger alle mulige mærkelige hjemmesider eller downloader noget mistænkeligt. Avast og AVG kan jo fås gratis, ellers er det nok Kaspersky / Bitdefender, hvis du skulle have en købe-version.

lørdag, 7. juni 2014, 16:31

Nyt grafikkort: GTX 760 eller GTX 770 til alt på max de næste par år ved 1680x1050

Citeret fra "The Tweaker" Din skærm kan gå i stykker i morgen, og så vil en ny skærm have mindst fuld HD opløsning, derfor bør du efter min mening planlægge efter mindst fuld HD opløsning når du køber ny GFX. Strømstik er ikke noget stort problem, der findes adaptere så du kan få det nødvendige til dit nye GFX. Gå efter GTX 770 2GB eller GTX 780 3GB fra asus eller msi (de har begge gode køleløsninger). Vent måske med at købe til slutningen af juni, da GTX 780 6GB versioner er undervejs, og så k...

onsdag, 4. juni 2014, 16:03

Nyt bundkort til i5/i7 4x90k

Citeret fra "NearBy?" Ingen der har forslag til bundkort? Altså jeg er ingen ekspert, men jeg har selv tænkt mig at købe det der ASUS ranger bundkort

onsdag, 4. juni 2014, 15:58

Nye PC dele (gamer)

Ja ok vælger nok GTX 770 og bundkortet, da jeg ikke ved hvad jeg ellers skulle vælge Tak for svaret

tirsdag, 3. juni 2014, 21:22

Nye PC dele (gamer)

Okay p3t3r, har du et forslag til et andet bundkort (helst Asus) som er lige så godt? Det er jo også Z97. Prisen på dette bundkort kan dog også findes til 1.240 kr. på ComputerSalg, nu har jeg bare lige samlet alle produkterne det samme sted, da det gør det lidt nemmere mht. modtagelse af pakken. Tror også jeg holder mig til GTX 770, men jeg håber 2 GB hukommelse er nok..

tirsdag, 3. juni 2014, 19:47

Hvor er det billigst/bedst at købe hardware?

Ja edbpriser viser jo netop den billigste pris for hvert produkt - hvilket sted det er, varierer meget. Komplett, Proshop og ComputerSalg er vist fine, jeg har i hvert fald købt fra dem uden problemer

tirsdag, 3. juni 2014, 19:40

Nye PC dele (gamer)

Helt i orden, tak for din mening. Har selv undret mig lidt over grafikkortet, som har en høj pris, men kan ikke rigtigt finde nogle andre af samme kvalitet og performance til en bedre pris.

tirsdag, 3. juni 2014, 16:29

Nye PC dele (gamer)

Hey, Jeg har kigget på nye dele til min PC, skal stort set have nyt af alt, undtagen en PSU jeg allerede har. Jeg har kigget på følgende dele - PC'en skal primært bruges til gaming: Er det i orden? - Behøver ikke et 4690k. Jeg har en PSU på 600W, hvilket jeg regner med er ok. I må gerne komme med forslag til forbedringer, eller sige hvis det ikke passer godt sammen. Tak på forhånd!

lørdag, 31. maj 2014, 14:38

Forslag til kommende Build tråde

Citeret fra "Sakkura" Citeret fra "Dnope" Sikke noget vrøvl. Der kommer til at gå rigtig mange år før vi ser DDR5. DDR4 er kun så småt ved at blive introduceret, og det bliver nok først mainstream i 2016. En Athlon x4 5350 til et R9 270 er en elendig ide. Den CPU er ALT, ALT for langsom til det grafikkort. Den er slet ikke egnet til et egentligt gamer-system. Ville en i5-4690 passe nogenlunde godt til et R9 280x ? Og hvad skal man egentlig se på for at finde ud af, hvad der passer godt til hina...

fredag, 30. maj 2014, 16:36

Nyt GFX

Hm Computersalg har 9,2 rating på Trustpilot, det må vel være i orden Men tak for svarene.

tirsdag, 27. maj 2014, 21:15

Nyt GFX

Ok tak for hjælpen, den burde også være fin og holdbar til gaming da Det bliver nok den, jeg køber! Så håber jeg bare, man kan stole på den butik "Pixmania"

tirsdag, 27. maj 2014, 18:54

Nyt GFX

Okay, tak for svaret. Har også kigget på dette: http://www.edbpriser.dk/grafikkort/sapph…0.aspx?q=r9+280 Er det sådan et kort, du referer til? 3 gb hukommelse har den. Ville den være bedst for prisen?

tirsdag, 27. maj 2014, 16:56

Nyt GFX

Den anden tråd er slettet

tirsdag, 27. maj 2014, 16:55

Nyt GFX

Halløj! Jeg står og skal bruge et nyt grafikkort, men har svært ved at vælge den rigtige. Det skal primært bruges til gaming, og budgettet ligger på 1400-1800 kr. cirka. Har selv kigget på 2: http://www.edbpriser.dk/grafikkort/msi-n….aspx?q=GTX+760 og: http://www.edbpriser.dk/grafikkort/msi-r….aspx?q=R9+270x Ved ikke om det skal være en af disse, eller I har andre forslag? Foretrækker en, der ikke støjer for meget! Derudover skal jeg også have ny CPU, enten i5-4670 eller 4670k - me...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.