Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 212.

fredag, 14. august 2009, 03:11

Forfatter: trixzion

min score

Jeg har lige testet min spand efter en reinstall. Får følgende: 7.3 7.3 6.5 6.5 6.2 Så ja min 2 velicity 300gb raptore i raid 0 er bunden, jeg er skuffet S

torsdag, 11. juni 2009, 19:56

Lærling, hvad skal man lave ?

Citeret Oprindeligt indlæg af Firedog det eneste svar jeg næsten har er: De skal gøre hvad de for af vide de skal lave.. Om det så er at gøre rent eller lign.. Selvf kan det blive for meget hvis du SLET ikke laver det du udanner dig til. Jeg var i lære, der blev jeg da sat til at lave post, tage lidt opvasken, køre efter morgenbrød osv osv.. Dog fik jeg lært det jeg skulle omkring IT Precis enig

onsdag, 10. juni 2009, 22:44

Jeg blev nu behandlet fint, jeg har bare hørt i historiere om andre, hvordan og hvilke opgavere de fik.. Også bragte vi diskutionen op. Syntes nemlig det sådan set var fair nok de tog skraldet eller lign, hvis det var sådan.. Jeg har bare altid fået afvide i min omgangs kreds at, jamen en lærlig lavede det alle de andre ikke gad. Men de skal selfølig lære det de skal.. Men det skal de nok nå på den tid det har, hvis man kigger på hvor lidt tid det laver på de såkaldte skrald opgaver.

onsdag, 10. juni 2009, 19:47

Hey. Har en disktion på mit work, hvor jeg mener at en lærling intet rigtig har at sige, han skal bare gøre det han får bud på at lave. Lærlingen skal fx. lave det arbejde andre ikke gider lave, hente kage osv osv. De skal selføldig lære det de skal. Men det har altid være på de arbejdes plader jeg har arbejdet på sådan at lærlingen ikke altid lavede de vigtigeste opgaver.. Hvad mener i en lærling, laver og skal gøre mm..?

torsdag, 28. maj 2009, 18:17

ddd

Det var fordi vi havde en battle på work hvor vi skulle finde nogle titler vi kunne kalde os bare for at være lidt for smarte hehe

torsdag, 28. maj 2009, 14:09

Smarte IT titler ?

Hvad kan man kalde sig hvis man. Uddannet it-supporter Har boxer Cetificat Har Cisco Cetificat Arbejder som It-supporter & Sælger mm.

torsdag, 28. maj 2009, 13:36

Smarte IT titler ?

Hey.. Hvad kan man bruge som titel.. Istedet for salgs assistent ? Noget der lyder lidt smartere :=)

søndag, 24. maj 2009, 20:46

Update 200kr afslag

Har nu sat den 200kr under min første super billige pris, hvis den ikke ryger nu kommer den på qxl.dk.

søndag, 24. maj 2009, 20:45

Triple1.6

Hey. Står du stadigvæk ved dit but ? Så hvis ingen andre byder mere går det til ham.

søndag, 17. maj 2009, 21:16

f

Jeg tror jeg har en Anteach Eathwatt eller Truepower 550watt eller lign til at ligge meget lidt brugt eller totalt ny.. Vil lige tjekke op på det en af de kommede dage hvis det var noget?

søndag, 17. maj 2009, 21:12

dd

Tror godt jeg kan fremskaffe kvitering hvis det er afgørende for handel. Skal nok prøve og kigge efter embalagen, tror jeg har den endnu på lageret.

søndag, 17. maj 2009, 21:11

Samsung 2032BW

Hey. Har slået en 100mand af i prisen, mere ser jeg ikke grund til at gøre. Pga. en lille pixel, men okay. Smed væsenligt mere dengang jeg købte den, så jeg er led ved og lade den ryge for mindre. Det er jo en fantastisk skærm.

søndag, 17. maj 2009, 01:09

Razer Tarantula tastatur 4 sale

Sælger 1stk: Razer Tarantula tastatur Eftersom jeg at skiftet til Logiteh illuminated. Produktet stand: Virker 100%, brugt ½år ca. små riser efter støv man fjerner alså normale små riser, intet af betydning. Bud starter fra: 299kr. Nuværede bud er: 225kr Produktet kan afhentes i Viborg, men også sendes mod et tillæg på 75kr.

søndag, 17. maj 2009, 01:06

Samsung 2032BW

Sælger min sekundære pc's skærm.. Skærmen er knap et år gammelt har kvitering med garanti osv. At bemærke, 1 pixelfejl rødlig i højre side cm fra højreside og 4cm fra bunden sidder der en plet man kun kan se engang imellem (Man lægger kun mærke til den hvis man kigger efter) Den havde det dengang jeg købte den også.. Bud starter fra 699kr. UPDATE 100kr taget af fra start udbud som før var 799. UPDATE NY PRIS 699 !!! Produktet kan afhentes i Viborg, men også sendes mod et tillæg på 75kr. Skærmtyp...

lørdag, 9. maj 2009, 00:49

dd

Hey. Jeg har en Asus Striker bundkort til at ligge det kan du få for 650kr, så betaler jeg også fragten. Har været brugt som backup til min main maskine, hvis den skulle gå ned.

fredag, 8. maj 2009, 14:47

Til Jomo

Jeg har ikke fået testet meget endnu, har lige køre maskinen op med Windows 7 - 64bit. RC1 udgaven. Men skal nok prøve at teste den i Farcry / Crysis. Årsagen til at jeg køre 3.2Ghz med 295 er at mit system frøs, men jeg skal lige prøve og tweake den lidt mere.. Den burde kunne ramme 3.5 hvis jeg gør det godt. Køre med Tiger water cooling, så den burde kunne klare lidt mere smæk.

fredag, 8. maj 2009, 14:40

32v5500

Hvis det var mig ville jeg tage et V5500 model, eftersom det er blevet væsenligt forbederet på billede fronten årsagen er simpel Bravia Engien 3 er kommet i, billede er skarpere og farve gengivelserne er blevet forbederet. Kig evt. forbi siden her, DK model så det er Garanti mm: Sony 32" V5500 DVB-C/T Tuner + MPEG4

tirsdag, 5. maj 2009, 22:24

Thanks Britsn

Okay fedt, så har jeg noget at lure på. Havde set den fra Nzone men ikke den sidste så det vil jeg lige kigge igennem.

tirsdag, 5. maj 2009, 22:19

Updated

Updated se øvers i indlæget under update.

tirsdag, 5. maj 2009, 22:13

Zotac 285 AMP & 295 Score.

Hey. Har lige testet Zotac 285AMP og 295 udgaven fra dem.. Ville lige dele min score med jer, måske der var nogen der var intreserede i det. Zotac GTX285 AMP test: Zotac GTX295 test: PC Specc: CPU: Q9450 oc til 3.2 ved GTX 295 testen og 3.3Ghz ved 285 AMP testen. Tiger water cooled. RAM: 8GB DDR2 Bundkort: P5Q Deluxe HDD: Raptor Velocity PSU: Cooler Master M700 Silens Pro Kabinet: Cooler Master HAF

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.