Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I går, 20:25

Forfatter: HerrMansen

kunne godt bruge lidt hjælp til vandkøling setup.

Helt enig. Jeg brugte lige under 3m softtube til mit setup (hvor jeg skiftede rør delvist og genbrugte andre pga. tilføjelse af GPU block, og skift til et lidt større kabinet), og det er typisk kortere afstande end 90" buk.

I går, 01:40

S340 siger maks 280mm, og kun hvis det er push (IO panelet banker ind i ellers) H700i siger 360 i front, og 360 i top.

fredag, 15. december 2017, 03:55

Det er faktisk alt sammen lys fra bundkort, RAM, Pumpe og blæsere. Selve væsken er bare helt klar, så den får lidt genskin fra alting. Der bruges følgende farver med statiske effekter. Bundkort Monoblok & Dekorativ skinne - Cyanblå G.Skill RGB RAM - Gradient fra Lilla til Cyanblå Enermax Neochanger pumpe - Lilla H700i Kabinet - Lilla Corsair ML 120mm / 140mm blæsere - Hvid/Blå (Mere af nød end gavn. De skal alle skiftes ud med bedre AP fans) Det skal dog siges at mit Nikon tager ALT for meget ly...

torsdag, 14. december 2017, 18:07

Pc ville ikke starte.

Sidder 8 pin og 24pin kablerne helt i? Er der lys i noget som helst i kabinettet, mens strømforsyningen er sat til? LED lamper eller noget som helst?

torsdag, 14. december 2017, 15:51

Pc ville ikke starte.

Nej. CMOS batteriet gemmer udelukkende på BIOS data.

torsdag, 14. december 2017, 14:39

Du kan godt ende med at skulle en størrelse ned i resevoir. Alene en 140mm rad fra EK rører næsten loftet, hvis det monteres på radiatoren.

torsdag, 14. december 2017, 00:37

Tak taaak. Forventer at smide en 360mm slim rad i her om snart (Er opgraderet til det nye H700i kabinet fra NZXT, hvilket egentlig bare er et større S340 Elite) og udskifte med hardtubing.

onsdag, 13. december 2017, 21:25

Strømforsyning skyld i at pc bliver ustabil

Den bedste test du kan lave er at hente Prime95 og Furmark, og så ellers bare køre dem begge samtidig. Du kan nærmest ikke hive mere strøm ud uden at koble PSU'en til dedikeret testudstyr. Kan den klare dette, er det ihvertfald ikke strømforsyningen den er galt med ift. til at miste pusten.

onsdag, 13. december 2017, 21:20

V: i7-7700K og Maximus IX Hero

Som udgangspunkt hedder det typisk 50% af dagsprisen på Pricerunner. Hvis delene er under et år gamle, og der er kvitteringer på alting, så trækker dette selvfølgelig lidt op - og så kan der komme lidt budkrig i det. Går ud fra at 7700K ikke har været deliddet? Jeg byder gerne 2.600,- for at hjælpe den gode sag (Kender en der snart skal ud og købe dele, og det er jo fin hardware)

onsdag, 13. december 2017, 21:08

Hjælper gerne med at finde den bedste løsning men... du kan nok selv se på dit link, at det ikke indeholder nogen information. Man får bare en fejlside. Smid eventuelt et screenshot. Hvad er det konkret du ønsker at køle? Har selv kørt loop i et S340 Elite, og det er ikke meget man får plads til. Edit: Her er lidt specs og billeder fra mit eget loop. Altid rart med lidt inspiration og budget. https://i.imgur.com/IxmnK5N.png https://imgur.com/JMTRe3L.png https://i.imgur.com/8rKJw6F.png

søndag, 10. december 2017, 20:00

OC af ram og ryzen 1600x

Jeg har selv ikke formået at få mine Tridents op på 3200 når først CPU'en er overclocket. Men det er lidt et gamble

søndag, 10. december 2017, 16:18

OC af ram og ryzen 1600x

Prøv eventuelt at slå RAM ned i 2933, og sæt volt op på 1.375 til at begynde med.

søndag, 10. december 2017, 13:34

V: i7 Setup

Tør slet ikke røre en komponent pris, men samlet vil jeg mene vi er på vej op mod de 2.000.-

lørdag, 9. december 2017, 23:18

Bottlenecking

Citeret fra "dwmc" kors den calculator er da temmelig upræcist ang ældre hw XD prøvede lige et par setups og det var helt i hegnet XD Den er ultimativt baseret på brugerinformation, og det er uhyggeligt så ringe den er. Man er meget bedre stillet med at prøve at youtube ens hardware.

lørdag, 9. december 2017, 18:43

Bottlenecking

Nu er Fallout 4 utrolig dårlig optimeret, og jeg har problemer med det i mange områder med selv i et 1080 i et forsøg på at få 60fps.

lørdag, 9. december 2017, 00:04

K: DAS Keyboard 4 professionel / Model S MX blue

Citeret fra "ocubit" jeg har et enkelt tastatur liggende som kun er brugt meget lidt i ca 2 måneder. kunne ikke vende mig til de høje taster og røg tilbage til et fladt logitech tastatur Lidt ærgeligt for det er satme et lækkert tastatur det er med nordisk alfabet på knapperne. dog er det med MX brown knapper. det kan du få for 1000pp Argh... var det bare uden taktile switches, havde jeg springet til. Alt for tidskrævende at skifte dem (og dyrt i kontakter)

torsdag, 7. december 2017, 23:12

K: DAS Keyboard 4 professionel / Model S MX blue

Uha... Das er ikke nemme at finde her i det nordiske. Går ud fra det skal være i nordisk ISO model?

onsdag, 6. december 2017, 10:20

6k pc til forening

1. Godt spottet. 2. Ej ej ej... ikke de der hybrid diske. De er SÅ langsomme i praksis. Der er ingen undskyldning for ikke at have en SSD i dagens Danmark. 3. Hvis man kan vente til engang i Marts, ja. Ellers er man lidt presset.

tirsdag, 5. december 2017, 21:37

6k pc til forening

Hvis der ikke skal spilles noget mere advanceret end Overwatch og lign. eSports spil, vil jeg mene det er et udmærket setup. Du kan eventuelt gå en tak ned til Kabylake og et B250 bundkort i stedet for.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.