Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 203.

tirsdag, 21. november 2017, 16:37

Forfatter: VojenZ

Hvilken Mus har i ?

zowie ec1-a - Bedste mus jeg har haft og har ellers været igennem alle de store igennem tiden. Ligefra MS 3.0 og 1.0 til de forskellige Steelseries og enkelte Logitech.

torsdag, 22. juni 2017, 16:15

Kommer der snart Diablo 2 og Warcraft 3 Remasters

Lyder godt - især med w3. Men kan et remastered d2 ikke komme i konkurrence med deres eget d3? I forvejen er d3 nok Blizzards mest kritiseret spil de senere år, men henvisning til de "bedre dage" i d2. Men måske det primært har været folks nostalgi der talte i kritikken.

fredag, 9. juni 2017, 11:14

Grafikkort 2017 til maks en tus.

I den prisklasse vil jeg helt klart overveje brugt. F.eks. 970. 1050 er virkeligt ikke et godt kort til gaming af nyere spil https://www.techpowerup.com/reviews/MSI/…aming_X/27.html

tirsdag, 16. maj 2017, 23:04

Salg -- SOLGT-- Nvidia GTX 1080.. -- SOLGT

Jeg vil antage at det er dette: https://www.nvidia.dk/graphics-cards/gef…080/#redirected Standard 1080 med reference-køler fra Nvidia. Det er det i følge spes og billeder fra computeren.

torsdag, 30. marts 2017, 07:46

Kan Intel pentium g3258 Trække spillet overwach ?

Jeg har selv den CPU med et Geforce 960, på min sekundær PC. Jeg spiller dog ikke OW, men den kan sagtens køre CS:GO som alligevel kræver lidt af CPU. Jeg kan spille 5 on 5 i CS:GO med 150-220 fps. ca. - Ikke mit GFX der flaskehals, men min CPU da jeg spiller i lav opløsning. SÅ jeg tror at den kan trække OW med 100 fps+, men afhænger selvfølgelig af hvilket GFX du putter i. Min CPU er overclocket til 4.4 ghz - skal det lige siges, med standard clock kan den slet ikke nå de FPS, så den skal være...

tirsdag, 21. marts 2017, 13:08

Intel vs AMD - Den er tricky!

Hvis du er tilfreds med 50 fps så kan du nøjes med en I3 af de billigste, så kan du altid opgradere til en brugt I5 / I7 senere hen.

fredag, 2. september 2016, 08:44

Købes: Bundkort, cpu og ram

Utrolig meget kan bruges til de 3 spil - afhængigt af hvilke krav man stiller til fps. Har du ingen minimum krav?

onsdag, 27. juli 2016, 13:55

i7-4790k PC sælges

Hvilken SSD er det og hvad er alder på den?

mandag, 27. juni 2016, 11:23

Ny grafikkort - GTX 1070 - Lydløst / eller mest støjsvagt

Hvis du kan OC din CPU til 4 ghz +, så vil det være meget begrænset hvor stor flaskehals din CPU vil være. Men med standard clock der vil et 1070/80 være lidt overkill i flere lidt mere CPU tunge spil.

søndag, 12. juni 2016, 10:12

GPU og skærm opgradering

Vent på 480 release og at de er kommet i butikkerne. Så burde et brugt 980 ryge under de 2000 kr. Et 980 vil være et godt kort de næste par år hvis man kun spiller i 1080p.

onsdag, 11. maj 2016, 18:49

Opgradering af spec's for bedre performance i CS GO

Hvad du skal gøre er ret simpelt. Sæt de grafiske indstillinger og opløsning ned - forholdsvis markant. Ændrer dine FPS sig ikke så er det CPU der begrænser dig fra at nå 350FPS og ændrer FPS sig til tættere på de 350 FPS så er det mest GFX der hæmmer. Relativt simpelt. Jeg gætter på det er cpu.

onsdag, 11. maj 2016, 14:25

Opgradering af spec's for bedre performance i CS GO

Nu nævner du ikke noget med hvilken opløsning du spiller i og der til indstillinger. 144 hz kommer også i 1440p i dag f.eks. Men spiller du i full HD (eller lavere) og indstillinger på low/midt - som de fleste så er det CPU der "halter". CS:GO er mest cpu tung, ofte den der holder fps tilbage, med mindre man har et gammelt gfx eller spiller i de højere opløsninger med alt slået til (1440p +). Jeg mister 60-80 fps ved at downclocke min CPU fra 4,4 ghz til dens standard clock (i7 4770K), kører med...

onsdag, 27. januar 2016, 11:50

Arctic Alpine M1 i butikkerne

https://www.arctic.ac/eu_en/alpine-m1-passive.html Ifølge deres hjemmeside er det 35W. Men kan være at der er forskel på recommended og up to.

fredag, 22. januar 2016, 14:05

TEST: IN WIN 909 eksklusivt E-ATX Kabinet i glas og alu

Synes der mangler lidt billeder til sidst fra 2-3 vinkler af det færdig bygget system. Ellers en god test.

tirsdag, 17. november 2015, 17:33

TEST: Test af Call of Duty Black Ops 3

Jeg synes COD har været i fritfald siden COD2 - kun COD4 havde gode momenter. Siden er det blevet ødelagt.

onsdag, 4. november 2015, 14:09

Se klippet fra den kommende Warcraft film på Tweak.dk

Hvis handling er god - skal det nok blive en god film. Men man kan frygte at det blot blive en visuel film - som så mange andre.

fredag, 21. august 2015, 10:11

AMD's nedtur fortsætter ind i 2. kvartal af 2015

Jeg tror det er pga. deres strømforbrug. Generelt kommer der mere og mere fokus på strømforbrug, og der ligger nvidia bare foran AMD i forhold til ydelse pr. watt. på de fleste kort. Nvidia er også et godt produkt, og når de sidder så godt på markedet så er det svært at få dem over til AMD, fordi de fleste er tilfredse med det de kender - og vi mennesker elsker tryghed. Den eneste måde de kan få folk over er på ydelse eller penge. Havde Fury X nu slået 980TI markant% eller kostet mindre end nu, ...

søndag, 31. maj 2015, 09:40

Test af Seasonic S12II-Bronze 620W

Det er vel for at holde produktionsomkostningerne nede at de ikke er modulær. Desuden kender jeg flere hvor kabelmanagement er en by i Rusland.

fredag, 22. maj 2015, 12:50

Nye NemID svindlere på spil

Heldigvis lukker banken ofte for kontoen hvis der foregår en mærkelig transaktion. Jeg kender er der faldt for en fake mail angående noget skat - at der skulle betales skat tilbage på et konto nr. Hun blev ringet op af banken der ville bekræfte transaktionen før den blev gennemført. Det drejede sig om 10.000 kr. Her kunne hun så sige at det var forkert, så thumbs up for bankerne der kan være opmærksomme. Hun har Danske bank.

fredag, 8. maj 2015, 23:27

Test af WD Green 6 TB RAID0

Så andre ikke syntetiske tests. Der kan være en forskel her. Nogle produkter scorer højt i disse syntestiske tests men ikke i samme grad i real life situationer. Desuden bliver meget hardware testet for noget som de ikke decideret er rettet imod til for at teste deres max eller variationen deres ydelse.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.