Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

søndag, 5. september 2010, 07:34

Forfatter: Johnni

Wifi Router til 3G med usb

Søger en Wifi router til 3g Den skulle helst kunne tage usb 3g modem uden problemer Kan også godt bruge en der tager 3g sim kort Hvad skal jeg købe , dem jeg har fundet koster jo helt vildt mange penge Har fundet lidt på ebay , men af total ukendt mærke Kan jeg få bare lidt hjælp , så ville jeg blive glad

onsdag, 19. maj 2010, 08:21

S:Synology DS-101g+ NAS

Citeret Oprindeligt indlæg af Survey Hej. Hvor befinder den sig? Funger den med windows 7, for jeg synes ikke jeg har kunne finde noget der tyder på det? men et startbud på 200 pp? Billund

søndag, 28. december 2008, 06:25

SV: S: Panasonic HDC-SD5 Full HD

Hvor bor det videokamera det kunne jo være at man ville se det inden køb

søndag, 21. december 2008, 05:13

SV: S: Wii + 10 spil

og hvor bor så den wii ? måske en ville se på den inden man købte den

torsdag, 18. december 2008, 15:13

S: centerhøttaler og Dell power edge 4400: 800mhx xeon

hvornår er du hjemme , send en pm med adr eller tlf nr

onsdag, 17. december 2008, 02:04

SV: Sharp tv ?

fint tv , har selv et i 42" , måske ikke den bedste analog tuner men kan godt bruges , rigtig godt billede på hdmi indgang

mandag, 15. december 2008, 05:57

Rensning af vandkøling

det her er godt http://www.coolerkit.dk/cleaning_agent_sysclean_hpd___50ml-p-470.html du kan også bruge rodalon men spul det hele godt i gennem inden rens og du opblander Cleaning Agent Sysclean HPD eller rodalon med demineraliseret eller destilleret vand og lader systemet køre i 30-60 minutter og du skyller blot efter , med demineraliseret eller destilleret vand

mandag, 15. december 2008, 05:38

S: AGP Grafik kort med vandkøling

Sælges Grafikkort med vandkøling , orginal køling har jeg ikke Agp Leadtek 6800 gt 256 mb ram , med Danger Den NV 68 ( rev 1.1 ) køler Kom med bud ! over 400kr befinder sig i kolding sendes på købers regning og først når penge er på min konto

mandag, 15. december 2008, 05:17

HP Servere sælges

meget fint , men hvor i landet bor de servere

mandag, 15. december 2008, 05:01

SV: Center solgt...

Citeret Oprindeligt indlæg af fotoamok.dk kom så med et bud på den dejlige server !!! 200 kr afhentet

onsdag, 24. oktober 2007, 16:34

Og så...

tillykke til jer , håber at i får et godt langt liv sammen

onsdag, 30. maj 2007, 15:04

Rengøring af H2O

jeg samler det hele uden for kabi og skyller med en rodalon blanding og lader det stå til dagen efter , så bliver det skyllet efter med masser af kogt vand mit sys har kørt i mere end et ½ år nu og har ikke set det der ligner urenheder bruger supercool og desteleret vand

lørdag, 26. maj 2007, 15:59

reset af bios på bærebar

ja det har jeg og sidste config hvor computer virkede der sker det samme

fredag, 25. maj 2007, 16:19

reset af bios på bærebar

takker for svar den vil ikke boote til windows den genstarter ved xp boot screen må lige kigge under tastetur for der er ingen jumper bag klapper under bunden

fredag, 25. maj 2007, 04:53

reset af bios på bærebar

hej jeg har købt en Asus L3800C bærebar brugt den skal have en ny install af windows men jeg kan ikke komme ind i bios pga password den booter ikke på floppy eller cd rom har snakket med tidliger ejer og han kan ikke huske det password hvordan resetter jeg bios og vil password forsvinde hvis jeg resetter

onsdag, 11. april 2007, 06:40

Allan Olsen

det er helt fint musik han laver , dog lidt underlige sange / tekster men han kan da høres , især til en koncert

onsdag, 11. april 2007, 06:34

Hvor stor er du? Sko str. Og højde!!!

Citeret Originally posted by Kenny Citeret Originally posted by shack dette er nok månedens dummeste post Alligevel utroligt der sku gå 35 posts før dem kom et surt opstød fra en Godt være den ikke er så seriøs som andre, men helt intetsigende er den vel heller ikk bar træls for os andre du kommer med sådan en kommentar... Jeg får jo lyst til at sige at det var månedens dummeste kommentar, men jeg gør det jo ikk fordi den gamle sure mand ikke er her mere og jeg ikke gidder at kommentere små bør...

onsdag, 11. april 2007, 05:53

K: Vandkølet PSU . Min 400W

tja overskriften siger det hele men jeg vil gerne købe en Vandkølet PSU , på min 400W

onsdag, 11. april 2007, 05:40

S: Hardware, lidt ældre men 100% fungerende.

tja , glem det bud fra mig dig vil jeg ikke forsøge at handle med igen og andre der prøver får en PM fra mig om at du er en dårlig sælger

torsdag, 5. april 2007, 07:11

V/S: Qtek 8500

V: ca 700-900kr

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.