Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 293.

onsdag, 27. august 2003, 22:30

Forfatter: MrKenny

Bootscreen editor

Citeret Originally posted by Aerial Citeret Originally posted by learner du kan også bruge programmet bootxp, max nice program. Men igen ingen grund til at fylde sin comp med unødvendige programmer, når det kan klares uden der vil jeg giver dig fuldstændig ret... jeg hader sådanne programmer over alt på jorden, programmer som fx history cleaner til IE og Half-Life CD-key changer... det er virkeligt lamt og så koster nogen af dem endda penge

onsdag, 27. august 2003, 22:17

hvor tit genitallere i wondows?

jeg har valgt muligheden en gang om måneden, det plejer det gerne at være... så er min comp fyldt op med så meget lort og små opdateringe, så den er sygligt sløvet...

torsdag, 17. juli 2003, 11:39

Skal der være mulighed for billeder i ens signatur?

jeg har sku ikke personligt noget imod billeder i sig. men okey jeg kan godt se der er nogen der er for store og at det er irretterende for nogle, jeg sidder på en 400 mhz p2 med et 8mb gfx, det kan sku ikke følge med pga alle de billeder men nu er det ikke alle her inde der sidder med et 8 mb gfx jeg sidder da også kun ved denne comp til elektronic world får fingeren ud og lavet min computere

søndag, 13. juli 2003, 04:08

xvid

prøv at hente Nemo pack hvis du ikke har det i forvejen det hjalp mig...

fredag, 11. juli 2003, 17:05

CounterStrike Commands

Citeret Originally posted by cla Citeret Originally posted by MrKenny du kan finde script til matrix hoppet hvor det er blevet binded til en knap det er sygt sjovt at lave på en n00b server :] nogen gange tror de det er cheat Hvor kunne man finde matrix hoppet henne???? Og hva er speedhack? Prøv at søg på google kan ikke lige huske det på dette tidspunkt...

torsdag, 10. juli 2003, 23:27

Min nye bærbare finder ikke LAN kabel?

fik du at vide at den var klar til netværk da du købte den, eller har du selv skulle installere winodws, driver osv.???

torsdag, 10. juli 2003, 23:10

hvilket windows?!?!

tja ME er vel stort set en 3. version af 98 men den kom bare alt for hurtigt i butikkerne :] så hvis man er total nørd og kan fixe m$'s fejl så kan det vel være meget fedt... men jeg har valgt 2000 ikke fordi at jeg ikke kan lide XP de ligger faktisk meget op ad hinanden, men jeg er mest til 2000 da jeg kun har haft problemer med Xp et par gange og aldrig rigtigt 2000

torsdag, 10. juli 2003, 22:41

Resultat af 9500 mod

lige til det med garantien så er den ikke røget ved softmod nej.. men ved overclocking er den faktisk væk

torsdag, 10. juli 2003, 22:23

Min nye bærbare finder ikke LAN kabel?

inde i netværksmappen ligger der noget der hedde Opret ny forbindelse... lige ved siden af den burde der være en der hedder Lan forbindelse eller noget i den retning er den der så tjek om den er aktiveret... hvis den ikke er der, så ved du i hvert fald hvorfor den ikke kan finde dit netværkskabel :] men jeg kan ikke huske hvordan du får den frem, mener at driver skulle gøre det, men det er jo også kun hvis den ikke er der.....

torsdag, 10. juli 2003, 19:46

CounterStrike Commands

du kan finde script til matrix hoppet hvor det er blevet binded til en knap det er sygt sjovt at lave på en n00b server :] nogen gange tror de det er cheat

torsdag, 10. juli 2003, 00:15

Se hvad jeg fandt...

OMG!! det er Titanic..

torsdag, 10. juli 2003, 00:01

Freeware, hvad må man?

Citeret Originally posted by GrillRotten Citeret Originally posted by cla Det vil sige at jeg godt kan bruge linket uden at gøre dem opmæksom på det? Nej, det er ikke alle der tillader dybe links / direkte links til downloads når det ikke sker fra deres side. Men du må godt have Freeware liggende på din egen server til download. Så længe der ikke er copyright på det som det omhandler, så er det frit spil. ... Det dækker faktisk en masse dejlige ting som jeg ikke kan undværre... og det gælder jo...

onsdag, 9. juli 2003, 22:45

Hvilken opløsning bruger du i windows ?

1024x768*32 ved 75 hz jeg sidder ved mine forældres computer og hvis jeg sætter opløsningen op kan de ikke se noget

onsdag, 9. juli 2003, 21:47

vapochill

2 graders forskel det var ikke meget imellem fuld load og idle... :]

onsdag, 9. juli 2003, 21:35

Performanc pc2700 ddr-sdram 768 af dem

dine ram bliver oc'et sammen med din fsb, har du sat den op så har du også oc'et dine ram så er der selvfølgelig det med divideren (tror jeg nok det hedder) den bestemmer hvad dine ram skal køre i forhold til fsb'en... ret mig hvis det er forkert, jeg er ikke den store oc'er

onsdag, 9. juli 2003, 19:16

CounterStrike REcord

alle de billeder fylder sygt meget hvis du vil lave en video der varer i et pænt stykke tid... så det kræver også lidt plads på disken...

mandag, 7. juli 2003, 22:20

live online porta 1 ??

hvis du ikke har en mappe der fylder 7,1gb, som du ikke ved hvad er... så ville jeg gætte på at det er en fejl i M$... men har du en mappe der fylder 7,1gb... så er jeg overrasket over at du ikke har slettet den endnu... det er jo sygt.. der er da ikke noget program der fylder 7,1 gb.. ikke nogen jeg har råd til da

fredag, 4. juli 2003, 00:14

Doom 3 via Emule

hvis der er nogen stykker her inde (nok incl. mig selv) der lyder sure og totalt negative, så er der nok fordi at dette sker alt for tit til at man kan holde det ud men bare rolig den næste der snakker om warez for det også at vide :] og måske blive tonen igen lidt skrappere men det er igen fordi man lige har forklaret en at man ikke må så er der en anden der gør præcis det samme igen og det bliver trættende i længden så at du måske fik nogen ikke så behagelige svar er ikke fordi at vi vil skæld...

fredag, 4. juli 2003, 00:01

RE: amen....

Citeret Originally posted by AlfeN JAMEN JEG ER JO NOOB!!!! tak for hjælpen i hvert fald... skal nok prøve at huske det til senere. tja dette ville vel være løgn at påstå andet ej jeg skal nok lade vær... men det er jo svært at komme af med en vane :] men du burde vide bedre end at snakke om de "ting" her inde...

torsdag, 3. juli 2003, 23:51

Doom 3 via Emule

okey nu ved jeg hvad der er galt... du kan ikke se vi siger det for at h-j-æ-l-p-e dig... ikke for at stikke, melde (eller hvad du nu vil kalde det) dig... vi vil jo bare fortælle dig det nok ikke er så smart gjort...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.