Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 545.

torsdag, 7. november 2013, 01:13

Forfatter: Franner

Se forskellen på Call of Duty Ghosts afviklet på PlayStation 4 vs PS3 samt Xbox 360

En gammel gaming-buddy havde en link @ Facebook til en nyhed om, at udviklerne havde opgivet at få CoD: Ghosts til at køre 1080p @ 60 FPS så nu kommer spillet til at køre 720p istedet... http://www.mirror.co.uk/news/technology-…y-could-2677773

onsdag, 14. august 2013, 19:20

Xbox One kan forhindre overophedning

Det er noget som Microsoft cheferne sikkert har insisteret på, baseret på erfaringerne med XBOX 360, for 1/3 af dem brændte af, hvor hovedårsagen rygtedes at være pga varme, og det har betydet, at M$ har tabt enorme summer pga af det, når de har skullet erstatte alle de XBOX'er der var dækket af garantien, så det må helt klart ha' været et 'focus point' i udviklingen af den næste XBOX

fredag, 3. maj 2013, 14:01

Battlefield 3 info

Endnu et screenshot fra BF4 (klik på billede for stor udgave): Der går også rygter (pga en survey) om, at der vil komme en DLC til BF4 med dinosaurer...men det er så også kun rygter...

torsdag, 2. maj 2013, 12:28

Næste Call of Duty-titel officielt annonceret!

Det må tiden vise, det er stadig så tidligt i processen, at de fleste oplysninger jo mangler. Mit gæt vil være, at de har taget deres gamle spilmotor og opgraderet den...den gamle er jo egentlig den endnu ældre Quake 3 motor som de havde moderniseret, og grunden til jeg tror de vil gøre det på den måde er 'pris', for at købe en ny ville koste et stort tocifret millionbeløb i $, det samme ville det at bygge en ny fra grunden og op, så det nemmeste - og billigste - vil være at modernisere den gaml...

onsdag, 1. maj 2013, 21:28

En fed Guide til MP teamplay i ARMA 3

Ja, I må ha' fat i nogen som kan/vil lave sådan nogle, det kan jo også tænkes der er spillere som vil lave en for lige det spil de er vilde med!

onsdag, 1. maj 2013, 18:16

Ny pc Crasher ?

Jeg tror ikke du skal forvente ret meget hjælp, så længe du ikke poster system specs...

tirsdag, 30. april 2013, 20:18

En fed Guide til MP teamplay i ARMA 3

Nogle af gutterne i ARMA community'et har lavet en guide til hvordan man spiller ARMA 3 MP på den 'rigtige' måde, og det ser sgu fedt ud!

lørdag, 27. april 2013, 22:47

Battlefield 3 info

DICE har frigivet et nyt screenshot fra BF4 (klik på screenshot for større udgave):

torsdag, 25. april 2013, 19:21

Battlefield 3 info

Lige et headsup! Der er sindssygt mange BF4 Beta scams på nettet nu, ligesom der var med BF3 i sin tid, så lad nu være med at falde for dem!

torsdag, 18. april 2013, 23:20

Battlefield 4 ser ud til at få Commander Mode og tre fraktioner

Det er Frostbite 3, men det er selvfølgelig 'blot' en videreudviklet udgave af Frostbite 2 som BF3 kørte på, de udvikler den jo hele tiden, og Frostbite 3 har f.eks. forbedret Tessellation og Destruction der er opgraderet fra 3.0 til 4.0 - rygter hævder man med Destruction 4.0 vil kunne jævne en bygning med jorden i BF4, men det vil jeg godt lige ha' bekræftet officielt først, inden jeg tør skrive om det...

mandag, 15. april 2013, 19:34

Battlefield 3 info

Et par gamer setups som kunne være fede at spille det kommende BF4 på - men hvilket et ville du helst sidde ved?!? (klik på billede for større udgave) Über-geeken Watch those corners!

søndag, 14. april 2013, 18:10

Bethesda arbejder på at få gjort Doom 4 færdigt

Jeg læste lidt op på div ting i gaming-verden i sidste uge og det er faktisk ret sørgeligt når vi snakker id Software...Bethesda opkøbte id Software for nogle år siden, id Software var kongerne af spil-programmering, at blive ansat dér var som at blive slået til ridder og man var sikret udødelighedsstatus i branchen, for de ansatte kun de absolut bedste! Men Bethesda har behandlet de ansatte i id Software så dårligt, at stort set alle som gjorde dem så gode er flygtet og det viste sig jo egentli...

torsdag, 11. april 2013, 15:09

PC salget falder

Jeg tror som det er rigtig nok, nørder som os er i tilbagegang Sagen er, at en stor procentdel af stigningen af Tablets & Smartphones kommer fra de nye store økonomier, som Kina, Brasilien og Indien, og de steder handler det ekstremt meget om 'status', at vise at man er en af dem der klarer sig godt, og det gør man især gennem hvilke tech-gadgets man bærer rundt på - og Tablets & Smartphones signaler netop det, mens PC/laptop er lavere status. Det gælder selvfølgelig også til en vis del her i de...

torsdag, 11. april 2013, 12:37

PC salget falder

Samme Gartner forventer også, at salget af Tablets vil overhale salget af PC'ere inden for fire år: http://www.dailytech.com/Gartner+Predict…rticle30284.htm

tirsdag, 9. april 2013, 15:49

EVGA sætter nye verdensrekorder i 3DMark

Ka' ikke lige se hvad problemet skulle være, sådan som Martin/Tweak.dk gør er hvordan det fungerer på sådan ca. 99% af alle nyhedssider på nettet, så hvis du er utilfreds med det må du rundt til dem alle sammen og gøre opmærksom på det!

tirsdag, 9. april 2013, 12:37

Battlefield 4 bundles med next gen AMD grafikkort

For mig er det nu ikke vigtigt hvilket mærke der er hurtigst, så længe der er power nok, men jeg er nok ret alene hvad det angår...men når man har været gamer på lowbudget i mange år skeler man også til 'holdbarhed', forstået på den måde, at min investering i hardware skal holde så længe så muligt, f.eks. har jeg stadig et AM2+ bundkort med DDR2 RAM...det synger dog også på sidste vers nu, men Crysis 2 og BF3 kører da flydende i 1680x1050 med masser af details (begge i SP)

tirsdag, 9. april 2013, 12:33

ASUS GeForce GTX TITAN sætter fire verdensrekorder

Jamen, så ta'r jeg fire af dem, bare send regningen til Mærsk HQ!

mandag, 8. april 2013, 19:13

Rygter sender Windows 9 på gaden i oktober måned

Der var en krise i M$ for år tilbage, da deres aktier dykkede og en aktieanalytiker udtalte, at det skyldtes, at M$ simpelthen havde for få produkter. Så formoder, at de er ved at prøve at gøre noget ved det problem...jeg har stadig Win7 og har ikke tænkt mig at opgradere sådan lige med det samme...

mandag, 8. april 2013, 12:42

Battlefield 4 release date leaket?

Som jeg har haft sagt i kommentarer til Thief 4 nyheden, så har jeg overvejet det, men det er voldsomt tidskrævende for mig, alt for tidskrævende, for jeg bruger hvad der svarer til fuld arbejdstid, eller mere, da det er 7 dage om ugen, og det er jo så på bekostning af andre ting i min tilværelse. Med BF3 var det specielt fordi det var så længe siden der sidst havde været et rigtigt BF, BF2 var jo oldgammelt, så begejstringen var større end stor

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.