Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

onsdag, 25. juni 2014, 22:10

Forfatter: SeePee

Low/mid-range gamer sælges skamfuldt billigt

Ja, sorry den er solgt.. Havde ikke lige haft tid til at lukke tråden pga. arbejde Hvis der er en venlig mod der gider lukke tråden, Fatter Gunnar af hvordan jeg får det gjort

tirsdag, 24. juni 2014, 21:01

Det er Win 7... Men har i mit flytterod kommet til at smide skiven ud

tirsdag, 24. juni 2014, 18:10

Jeg skal flytte til udlandet og har derfor ikke brug for denne mere. Hurtig handel, afhentet i 2300 København S. Det er klasket i et kabinet og det hele. Buddene starter ved 1000 kr.

lørdag, 18. maj 2013, 17:17

Trådløst netværkskort

Den siger 54 Mbps. Har ikke lige haft mulighed for at prøve med kabel, da jeg lige skal have fat i et, der er langt nok

fredag, 17. maj 2013, 21:16

Trådløst netværkskort

Citeret fra "jacobask" Hvilken hastighed siger computeren at den er forbundet med? Hvordan ser jeg det?

fredag, 17. maj 2013, 13:29

Trådløst netværkskort

Hej Tweak! Jeg skal bruge et trådløst netværkskort, der er i stand til at trække en 50/5 mbit forbindelse. Har en D-Link DWA 140 USB fætter, men jeg synes godt nok at hastighederne er lidt lunkne. Kan det tænkes at det er den, der er flaskehalsen? Har maks 4 barers signal, kan det trække ned? Hvis de ter tilfældet, hvad kan så anbefales? Beklager det lidt rodede indlæg, det er skrevet i en fart PFT

søndag, 24. marts 2013, 12:14

Kan pludselig ikke boote (Win 7 64 bit)

Problemet er nu løst Lavede en USB recovery disc med diskpart og så et rollback til tidligere disk image.. Det virkede.

lørdag, 23. marts 2013, 23:12

Citeret fra "doitttt" hvis den står til achi, i bios skal du sætte bootordre, så sdd står først. men først prøv . at resette bios pil batteriet ud. vent 2 min, sæt det igen, husk ingen strøm på pc. kunne være der indstillinger, som skal resettes, sæt igen op achi. hvis problemerer der, kan du skifte ide til achi og omvendt Det virkede desværre ikke

lørdag, 23. marts 2013, 11:59

Hej Tweak. Jeg har fået et problem når jeg forsøger at boote. Jeg får flg. fejlmeddelelse: "Windows kunne ikke starte. Dette kan skyldes en nylig ændring af hardware eller software. Sådan løser du problemet: 1. Indsæt installationsdisken med Windows, og genstart computeren. 2. Vælg indstillingen for dit sprog, og klik derefter på næste. 3. Klik på reparer computeren. Status: 0xc000000f Oplysninger: Startvalget mislykkedes, da en påkrævet enhed er utilgængelig. --- Fair nok tænker jeg, og graver ...

torsdag, 16. august 2012, 19:14

Nyt netværkskort.

Jeg har nu bestilt den puma99 linker til. Jeg takker for hjælpen

onsdag, 15. august 2012, 20:19

Nyt netværkskort.

Hej Tweakers. Skal bruge et netværkskort til modtagelse af trådløse signaler i en stationær, men ved ikke hvilket jeg skal begive mig ud i. Budgettet liger på ca. 250 +/- (Det skulle vel kunne gøre det, eller?) PFT

torsdag, 23. februar 2012, 19:23

Nyt gaming headset

Citeret fra "JadleHF" Citeret fra "SeePee" Er blevet lidt forelsket i det fra Sennheiser, men har også haft kig på Razer Megalodon. Kan se at dem fra Sennheiser er stereo, hvor dem fra Razer er 7.1 sorround, er det ikke bedre end stereo, eller er jeg helt på afveje? Så vidt jeg er orienteret, så er der virtual surround i Sennheiser headsettet, så der skulle ikke være den store forskel. Citeret fra "JadleHF" Citeret fra "SeePee" Er blevet lidt forelsket i det fra Sennheiser, men har også haft ki...

torsdag, 23. februar 2012, 17:08

Nyt gaming headset

Er blevet lidt forelsket i det fra Sennheiser, men har også haft kig på Razer Megalodon. Kan se at dem fra Sennheiser er stereo, hvor dem fra Razer er 7.1 sorround, er det ikke bedre end stereo, eller er jeg helt på afveje?

tirsdag, 21. februar 2012, 17:14

Nyt gaming headset

Hej tweakers. Mit headset er dødt, og jeg skal derfor have mig et nyt. Jeg har bl.a. haft kig på Corsair Vengeance 1500 og Logitech G35. Andre forslag er mere end velkomne. Max pris er omkring 1000 kr. Det SKAL have nogle store ear-cups således at det ikke hviler på ørerne. På forhånd tak

torsdag, 2. februar 2012, 23:25

Problemer med ny selvbyg comp.

Hej Tweakers. Har i dag fået mit nye HW hjem, og har samlet det. Problemet kommer når jeg forsøger at installere Win 7 64bit. Jeg prøver at gøre det fra en ekstern brænder/dvd drev via USB. Installeren booter op som den skal, men når jeg når punktet "Kopierer Filer" får jeg en fejl (fejlkode 0x0000005) jeg har ingen anelse om hvad jeg kan gøre... HJÆLP!

onsdag, 25. januar 2012, 21:36

S: Næsten ubrugt Racercykel

Bump bump... Slet ikke nogen, der kan bruge en lækker cykel?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.