Søg i resultater

Søg i resultater 1-2 af 2.

fredag, 31. marts 2017, 14:00

Forfatter: Stander

Kan Intel pentium g3258 Trække spillet overwach ?

Hejsa igen . Tak for alle svarne . Havde ikke Trode jeg ville få så mange svar . Men jeg har fået et grafikkort Asus gtx 560 (det kan trække overwatch ) og har noget 2 *8gb 2rx8 pc4-2133p- re0-10-mv1 Samsung ram liggene hvis man kan bruge det ?? Ja det var faktis så hvor lille/ billigt maskine man kunne lave 😉. Det var så man havde enkstea maskine liggene , så sønnen og ganske venner kunne spille overwatch med/mod hinanden . Og man selv kunne 3-4 gange om året kunne spille generals ( C&C...

torsdag, 30. marts 2017, 05:35

Forfatter: Stander

Kan Intel pentium g3258 Trække spillet overwach ?

FHejsa alle i gamer nørder. Jeg er ved at se om jeg kan samle en lille billigt pc til at spille overwach på . Så vil høre om nogle ved hvor billigt en maskine man kan lave , så man kan spille det . Det behøver ikke at køre på ultra grafik , men skal flyde og ikke hakke . Have tænk at købe en inten pentium g3258 , da en fortale mig at det godt kunne trække det (og man kunne overclock den processer) Og så 8 GB ddr3 ram og et asrock bundkort der kunne trække det . Nogle der efaninger med det ?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.