Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 22. marts 2011, 21:26

Forfatter: Magnetic_Mouse

Toilet besøg i arbejdstiden

Så tit som muligt !

onsdag, 2. juni 2010, 14:07

Sjovt skilt

http://instantrimshot.com

tirsdag, 20. januar 2009, 23:43

Hvilket lir har du fået fornyligt?

Vi har taget alle encounters i spillet nu, så jagten på achievements er gået ind :D haha malygos 5min igår, var skide fedt! Har faktisk en video af det, men skal lige finde et sted at hoste den da den ligger på min ftp :-/ http://eu.wowarmory.com/character-sheet.…varr&n=carstone

tirsdag, 20. januar 2009, 23:38

"Ny" G15 driver.

Så det nu jeg ærger mig over jeg kom til at hive det kabel istykker, som forbinder displayet med keyboardet Var igang med en emergency redning af keyboardet efter 0,5L Cola

tirsdag, 20. januar 2009, 23:36

windows 7

Installerede det på en VMWare og det kørte godt i nogle minutter, men efter noget tid bliver det uendeligt sløvt Men ok, det er jo beta, og så på en virtuel maskine Så havde ikk regnet med noget Håber der kommer lidt vmware optimisering i den næste beta version

tirsdag, 20. januar 2009, 23:30

Styrketræning

http://www.flying-trickster.com/main.php Mener det en bruger herinde fra, rigtig go side syns jeg

tirsdag, 20. januar 2009, 23:29

Spam ulovligt?

Hvem er synderen? Spørg da jeg kender ret godt til det med spam og konsekvenserne i følge med mit arbejde

tirsdag, 20. januar 2009, 23:28

TBP.org lukket helt!

true that, men den her løsning var lidt lettere at tegne i MSpaint Men hvis de kan finde rundt i din routers config, er det helt klart den bedste måde

tirsdag, 20. januar 2009, 23:25

Opdatering om Bubbi

Citeret Oprindeligt indlæg af Bubbi Tak skal i have allesammen. Røntgenbillederne ser gode ud sagde lægen i dag. Og i morgen vil de sgu have mig op og gå lidt. Synes godt nok det går stærkt. Har dog haft lidt lav blodprocent i dag, så skal have lidt donorblod på et tidspunkt. Men ellers tror jeg det går godt. Sygeplejersken siger at så snart jeg kan komme ud af min seng selv, samt bevæge mig lidt rundt uden store problemer sevl, kan jeg faktikst få lov til at komme hjem. Så med lidt held (hvis ...

tirsdag, 20. januar 2009, 23:20

TBP.org lukket helt!

Skift jeres DNS servere til 208.67.222.222 208.67.220.220

fredag, 12. september 2008, 13:47

Vi dør alle på onsdag...

Citeret Oprindeligt indlæg af jacobask Her er lidt billeder fra web-kamerare ved cern: http://www.cyriak.co.uk/lhc/lhc-webcams.html Hvis man skulle være i tvivl om, hvorvidt verden er gået under kan man iøvrigt følge med live her: http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/ /ask meh, jeg postede også det webcam link men tror ingen lagde mærke til det pga de mega-qutes

torsdag, 11. september 2008, 16:32

Hvad iriterre jer i dagligdagen?

Citeret Oprindeligt indlæg af Stubkier Citeret Oprindeligt indlæg af KasperB Jeg hader mennesker der går langsomt i deres egen lille omtågede verden Enig. Men mest af alt så hader jeg folk der ikke kan finde ud af at trække ind på cykelstien, forstil jer dette. Du kommer cyklende på en cykelsti, foran dig køre der to og hygge snakker (fred være med det), og du indhenter dem hurtigt. Man ringer let med ens ringeklokke, og så sker fejlen det er irretere mig helt vlidt meget. I stedet for at den y...

torsdag, 11. september 2008, 16:28

Vi dør alle på onsdag...

Citeret Oprindeligt indlæg af Spixe Citeret Oprindeligt indlæg af |KTS| Citeret Oprindeligt indlæg af Spixe Citeret Oprindeligt indlæg af Brtlsn Citeret Oprindeligt indlæg af gaming-king Citeret Oprindeligt indlæg af Macimuz Er der nogle, der har været så eftertænksomme at satse penge på, at jorden går under ? Kan dog ikke huske, hvor det er muligt. Så tror jeg jeg vil sætte mine penge på at den ikke går under.. for hvis den går under og det er det man satser på.. så er man alligevel død.. Woah...

mandag, 25. august 2008, 12:56

Nyt ur til en rimelig penge

Købte et seiko ur via ebay.com fra texas, havde det om armen 3 dage senere gav 1200 mindre end dansk pris

tirsdag, 19. august 2008, 00:50

Citeret Oprindeligt indlæg af Burger Citeret Oprindeligt indlæg af Magnetic_Mouse Hader fleste kvinder i trafikken ( åh åååh nu der ballade fra Burger! ) Naah - det er jo dit eget problem du ikke har set lyset endnu mht. kvindelige billister Jeg har forresten slet ikke kørekort - endnu Fantastisk!

mandag, 18. august 2008, 11:21

Det irriterer mig når min bus kommer 1-2 minutter for tidligt om morgenen... Det er bare ikke OK !!! Det irriterer mig når folk som skal købe billet i bussen, ikke stiller sig bagerst så dem med månedskort kan gå ind først.... Det irriterer mig når folk går langsomt foran en på fortorvet, eller 2 går ved siden af hinanden så man ikke kan komme forbi Hader fleste kvinder i trafikken ( åh åååh nu der ballade fra Burger! ) Hader hvepse !!!! måske en fobi Ekstra bladets overskrifter på deres artikle...

mandag, 18. august 2008, 10:10

Photoshop skills wanted!

Damn, slazper det er flot lavet mange tak! Men skal sku nok stadig lige ha nogle ordentlige billeder some time

torsdag, 14. august 2008, 13:52

Photoshop skills wanted!

Hmmm.. Måske jeg sku finde en med et bedre kamera, og få ham til at knipse nogle billeder så

torsdag, 14. august 2008, 12:10

Photoshop skills wanted!

Hey Har ikke de store PS skills, har prøvet lidt men det lykkedes ikke.. Jeg skal have fjernet baggrunden fra mit billede, sådet bare er bilen på hvid baggrund! Er der nogen der har gode skills og kan gøre det lidt pænt ? PS: Den kører vildt godt! http://lolwtf.dk/IMG_0343.JPG

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.