Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 82.

onsdag, 21. juni 2006, 18:29

Forfatter: Cyrus

RE: Titan panel til 1.11?

Citeret Originally posted by CarStone mit fra 1.10 dur fint.. link til direkte download?

onsdag, 21. juni 2006, 17:48

Titan panel til 1.11?

Halløjsa.. Nogle der bruger titan panel der ved hvor det kan downloades til patch 1.11? Takker

fredag, 18. marts 2005, 17:47

hmm

Hvis alle threads der ikke indeholdt mening skulle lukkes... så kunne tweak.dk da lige så godt fjerne hele off-topic sektionen.. Men.. fair nok.. Det er jo ikke mig der er "administrator"

fredag, 18. marts 2005, 17:46

Din Iq

5

fredag, 18. marts 2005, 17:36

Re: ..

ahr hva sker der.. ska jeg bare pludselig jordes eller hva?

fredag, 18. marts 2005, 17:33

hyl da.. troede det ligesom var meningen med off-topic. At man kunne have det en smule sjovt hvis man kedede sig..

fredag, 18. marts 2005, 17:29

HZ på fladskærme

Citeret Oprindeligt indlæg af damp barn har da hørt at man ikke skal sætte Hz højere end 60Hz. Jeg har neovo 17" flad og jeg kører med 75Hz.. kører fint..

fredag, 18. marts 2005, 17:25

køb af ny skærm, Hvilken ?

Jeg har en 17" neovo.. Kostede mig 2k.. er jeg godt tilfreds med. Har totalt yndlingsknap: auto-adjust

fredag, 18. marts 2005, 17:22

Citeret Oprindeligt indlæg af Pow Kan nu bedre lide mig egen. Synes at kargas er for simpel. ............hmm

fredag, 18. marts 2005, 17:20

Stemmerne bag Simpsons!

GRINEREN!!!

fredag, 18. marts 2005, 17:15

Star Wars

Må siger episode 5.. indtil videre

fredag, 18. marts 2005, 17:13

.... dem begge! (Noget med Niarn)

Er pænt ligeglade med hvad de taberrøve render rundt og laver :lame:

fredag, 18. marts 2005, 17:06

KarGa's avatar

i så fald er den fucker skummel

fredag, 18. marts 2005, 17:04

KarGa's avatar

Nu har jeg siddet og stenet lidt rundt herinde. Længe siden jeg har gjort det hehe. Og jeg har set en masse posts fra KarGa og FØJ et skummelt billede. Gives me the creeps

fredag, 18. marts 2005, 16:55

Explorer vs firefox

Firefox HELT klart!! glem alt om avant og sådan noget shit det er bare IE med nyt skin og popup blocker. går amok hvis jeg er tvunget til at bruge IE pga. siden ikke understøtter Firefox e.l. hehe såå.. Firefox!!!

fredag, 18. marts 2005, 16:54

hmm WoW? hva sker der..

cool endnu en Sønderborg rocker Jeg synes bare den virker meget kantet. Som om spillet kun er halvfærdigudviklet.. Men ender sikkert stadig med at spille det før eller siden...

fredag, 18. marts 2005, 16:52

RE: Windows fryser! Hjælp søges

Citeret Oprindeligt indlæg af Brøndum l Temperaturen er normalt som følgende: CPU: 27 - 45 C GPU: 35 - 50 C MB: 25 - 35 C Svinger temperaturen på din CPU fra 27 til 45 grader?? For det er ikke specielt godt når du kører med AMD.. Det gør ikke noget den er høj men den må ikke svinge så galt der. Et par minutter eller 5 efter opstart skulle temperaturen gerne være stabil... Hvis ikke ville jeg mene det er problemet..

fredag, 18. marts 2005, 16:35

hmm WoW? hva sker der..

Citeret Oprindeligt indlæg af SjQLunD Grafikken er sgu helt fin. Ægte blizzard grafik. Det er jo ikke meningen det skal være fotorealistisk. Nej nej self. ikke fotorealistisk.. Meeen.. Kantede og mærkelig?`Det kalder jeg godt nok ikke for blizzard grafik.. Deres trailer for WoW! Se DET er blizzard grafik. De mistede den ved Warcraft 3. Der er for meget tegnefilm over det. Og det er alt for kantet :] Nu har jeg naturligvis ikke set det på min egen maskine men jeg har godt nok gloet på mange scre...

fredag, 18. marts 2005, 16:30

let at lære at spille guitar ?

Jeg har spillet guitar siden jeg var 12-13 år. Og er 20 i dag.. Og jeg mener selv at være kommet ret godt fra det. Så vidt jeg husker havde jeg ikke de store problemer med at lære det fordi en af mine venner er suveræn til at spille guitar og allerede dengang havde han spillet i 7 år såå.. Men det er måske lidt svært at komme i gang på egen hånd.. Men det grundlæggende er let nok. De første akkorder kommer hurtigt.. men svært at lære at skifte hurtigt imellem dem.. Men det kommer Har spillet til...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.