Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 15. maj 2006, 17:50

Forfatter: Mr.Mercie

Konfirmation!

fik 11.5k og noget computer dele og tøj, syntes det var fint nokdet var for 3 år siden

mandag, 15. maj 2006, 14:11

Hjælp: Køb af ATV

Citeret Originally posted by -=WOF=-^XavieR^ Citeret Originally posted by Mr.Mercie lad vøre med at køb det pis jeg mener det !! mig og min bror har haft 2x 250cc atv fra suzuki de håldte i 10 år, så kom der lidt små problemer der hurtig kunne laves, så kørte de igen min far har haft en 450cc mener jeg det var, den kunne køre i vand, også fra suzuki , haft den i 8 den kører stadig, køb suzuki, mine venner har så meget erfaring med de der skod mærker i finder til de penge, det bliver dyrt i læng...

mandag, 15. maj 2006, 14:04

Hjælp: Køb af ATV

lad vøre med at køb det pis jeg mener det !! mig og min bror har haft 2 ligenden denne model, og de har kørt i over 8 år http://www.linnets-mc.dk/web/311.htm, tro mig de kan altså også sparke fra. ! og det er satme kvali ! min far har 450 cc modellen, de penge man giver for en ATV det får man ! spar sammen, ellers bliver de tbare dobbelt så dyrt for dig i reperationer, over 3 af mine venner har prøvet alle de der kineser mærker og de flyver lige fra hinanden, Tro mig !

tirsdag, 9. maj 2006, 22:31

Søger et godt Linux Server Styresystem

server = gentoo, men man skal være rimlig earfaren, du skal først kende til linux før du bare går hen og laver en server sådan lige, øv dig først med noget ubuntu imo..

mandag, 1. maj 2006, 17:44

problemer med bundkort

ja men det gør det ikke

mandag, 1. maj 2006, 17:38

problemer med bundkort

hej, jeg har et ældre intel bundkort, som jeg ikke kan finde navnet på, skal have fundet navnet på den fordi når jeg starter den siger den patch for cpu not loaded pleas run the bios flash update. plz hjælp, der er en intel celeron 1.8 ghz processor i og det er et intel bundkort

søndag, 23. april 2006, 16:56

Ctrl V, hvad har du?

ja hold nu kæft, havde været i byen, sorry store MvK pfffff....

søndag, 23. april 2006, 03:57

Linux

bob bob, hvis du får cedega til at kører godt kan du fint spille de fleste spil i rigtig god grafik og det hele ! har selv kørt endel med gentoo, og skal til det nu her igen det er en dejlig dist. bare ik noget for en nybegynde, hvis jeg var dig ville jeg nok vælge ubuntu eller fedora core 4

søndag, 23. april 2006, 03:42

scooter træf i kolding:D ?

hey nogen der var til scootertræf i kolding idagg (lørdag) damn det var fedt

lørdag, 15. april 2006, 22:54

Hvad laver du?

har sku været sammen med vennerne og været til fest og i by hver dag. Vi har også kørt en mas scooter været en pisse fed ferie man og arbejdet hel vild. men idag holder tager jeg sq en slapper og stener på forumet og hører noget music

søndag, 2. april 2006, 13:19

problemer med sata

abit ic7-g max2

søndag, 2. april 2006, 12:45

problemer med sata

altså jeg har 3 hdd's der skal være sluttet til 2x200 1x80 der er 2 kontrollere dvs 4 ialt 2 hver for sig. den loader kun harddiskene på den 1ene kontroller, den anden virker ik ?

søndag, 2. april 2006, 11:42

problemer med sata

hey jeg har mit abit ic7-g max2 bundkort, jeg kan kun få de 2 af sata'erne til at virke af gangen hva kan jeg gøre? er det noget driver? eller er det sikkert bios, hjælp pfh tak. Mvh Mercie

tirsdag, 28. marts 2006, 20:48

gode western filM? :)

hey nævn lige nogle fede western film gerne gamle helst btw: længe siden jeg har været her inde

søndag, 12. marts 2006, 23:08

nordea visa electron 2 konti ?

hey jeg har 1 kort fra nordea med visa electron, jeg ville godt oprette en konti til , så jeg har en jeg kan spare op på og så en hvor min løn går ind på. kan dette gøres over nettet eller, skal jeg gå ned i banken. og i så fald, får jeg så et kort til ? eller. er lidt nybegynder til at det her . Mvh Mercie.dk

torsdag, 9. februar 2006, 10:46

Vurdering af pc

hey, har 2 pc'r der skal vurderes. den ene kan findes på www.mercie.dk/comp.htm den anden er en Intel Celeron 1.8 Ghz og intel motherboard, hvidt kabi 256mb ram, onboard gfx, du skal sellv have hardisk til den, psu er med, eneste der mangler er hdd. Vurder de er ikke tilsalg. inu !

lørdag, 4. februar 2006, 23:12

RE: Dansk ambassade brændt ned (2)

Citeret Originally posted by Hardstyler Godt jeg ikk er statsminister da! Så var vi for længst i krig! kan kun sige iligemåde.. er så træt af det. og deres latterlige svar. vi ville have en undskyldning af jeres konge "LOOL" konge? hmm.. bomb hele lortet

fredag, 3. februar 2006, 08:33

Hæjlp til forklaring

hey, jeg kan ikke selv finde ud af at forklarer det nogen der gidr at gøre det for mig? .. hvad gør rammene, skal forklares så en dumbass forstår det.. hvad gør processorern ^ pfh. tak for hjælpen

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.