Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 17. oktober 2017, 18:07

Forfatter: Blackbrizz

Plex og 4K

Plex har ikke opdateret deres app på Apple TV til 4k endnu, så du bliver desværre nødtil at vente lidt før du kan steam i 4k :/ Det er dog hvis kommet i den nyeste beta https://forums.plex.tv/discussion/289303…t-4k-resolution

lørdag, 18. marts 2017, 10:30

Går/Gik/skal jeres barn på efterskole?

Citeret fra "BPM" efterskole er noget man som barn selv skal vælge og forældrene er "kun" med fra siden af... efterskole handler om personlig udvikling og komme ud af miljøet man normalt er i, mange kommer fra dårlige oplevelser over i rigtig gode oplevelser... Som efterskoleelev for 7 år siden kan jeg kun give ret.

søndag, 7. august 2016, 21:09

i7-4790k PC sælges

Husk nu på at der er to udgaver af titan X, et fra 2015 også det fra iår

lørdag, 6. august 2016, 22:29

Ny gamer stationær

Hey Tweak, Min lillebror skal have ny gamer og har derfor været igang med at kigge på hardware, men har ikke fulgt så meget med i udviklingen de sidste 2 år, så vil lige hører jeres mening og følgende setup: GFX: ASUS ROG STRIX GTX1060 CPÚ: Intel Core i5 6600K RAM: Corsair Vengeance LPX - DDR4 - 16 GB : 2 x 8 GB 2400MHZ CL16 Motherboard: ASUS Z170 Pro Gaming PSU: Corsair PSU 550W CS550M SSD: Samsung 850 EVO MZ-75E250 CPU cooler: Corsair Hydro Series H60 Case: Fractal Design Define R5 Han har en ...

fredag, 5. februar 2016, 12:28

For lav opløsning med ekstern tilsluttet monitor (Dell U2711) til Lenovo T450s laptop

Er der en special grund til du ikke bare har købt et mini-dp til dp kabel? https://www.av-cables.dk/displayport-til…abel-2-m-4.html

lørdag, 17. oktober 2015, 14:49

Ny mus :)

Efter snart 6 års troskab så er min logitech g500 desværre begyndt at fejle et sted hvor det ikke er nær så let at fixe (skiftede click switchene i den for 2 år siden). Ledningen er nemlig gået i stykker ved usb stikket, således at nu skal hænge på en helt bestemt måde nu for at den vil fungere. Så jeg skal have fundet mig en erstatnings mus. Før jeg fik min G500 havde jeg en G5 så tænkte at jeg ville have den nye G502, men efter at have prøvet den ved ven, er det desværre ikke lige min kop te. ...

søndag, 13. september 2015, 16:02

Test af Logitech G710+ Mechanical Gaming Keyboard

Fik tastaturet 3 måneder efter det udkom og 2 år senere så knækkede min crtl tast. Heldigvis er der 3 års garanti så tog kontakt til logitech og de sendte mig et nyt tastatur , og har stadig det gamle læggende

lørdag, 22. august 2015, 11:58

Søger mxm grafikkort til Asus G60JX

Du ender stadig med at betale told og et evt håndteringsgebyr afhængige af hvem det bliver sendt med

onsdag, 19. august 2015, 17:08

Søger mxm grafikkort til Asus G60JX

Husk også at du kan risikere at blive taget i tolden, også er der omkring 260kr i told og 160kr i hånderingsgebyr til post danmark

torsdag, 9. april 2015, 20:30

Heroes of the Storm - Closed Beta Keys gives væk (4 stk)

Jeg vil også lige byde ind med 4 keys! så send en PM og en key er på vej til dig

mandag, 6. april 2015, 18:43

S:sort lian li pc-v351

Det står i Sæby, nordjylland Det koster 800kr fra nyt af og der sidder blæser for 450kr der i byd

mandag, 6. april 2015, 16:27

S:sort lian li pc-v351

bump, vil gerne af med det nu

torsdag, 26. marts 2015, 21:47

Aktiv hdmi til vga adapter

Hej Jeg købte sammen med min Dell Inspiron 7548 deres hdmi til vga adapter. Dog virkede den ikke helt efter hensigten da der er billed i ca. 30 sekunder også forsvandt det i 5 og sådan forsatte det. Jeg troede så at det var adapteren der var i stykker hvilket medførte at jeg kontaktede Dell og de sendte mig en ny kvit og frit samtidig med jeg beholdte den anden. Det har desværre ikke hjulpet, og Dell mener det skyldes at kablet er for langt (over 20m) til en passiv adapter. Jeg vil derfor ud og ...

tirsdag, 3. februar 2015, 11:42

Proshop.dk - en dårlig oplevelse

Har præcis samme erfaring!!! For lidt over et år siden sendte jer mit asus gene-z til rma fordi pci x16 portene kun ville kører ved 8x, så jeg opretter en sag og pakker det forsvarligt ond og sætter beskyttelse skjoldet til soklen på og sender det tilbage. Et par dage efter afviser de rma fordi der er to bøjet pinne i soklen som ikke var inden jeg sendte det ind!! Så jeg måtte selv ud og købe et nyt bundkort

mandag, 2. februar 2015, 19:30

nyt tastatur

Jeg har lige fået nyt tastertur af logitech, da min crtl tast gået istykker i holderen, og der er 3 års begrænset garanti på g710+ fra logitech af! så gå ind og opret en garanti sag ved dem og de sender dig et nyt tastertur uden du skal sende dit tilbage

mandag, 2. februar 2015, 17:33

ny bærbar eller reparer den gamle?

Hej tweak, Min ældre dell xps 1647, har jeg været så uheldig at tabe hvilket har medført at 1/3 af skærmen er helt sort i højre side . Derfor står jeg i den situation om jeg skal renovere for 1000kr hvor jeg får helt ny full hd skærm(faktisk helt nyt top stykke med hængsler og det hele) og et top stykke til bund delen da det heller ikke har det for godt. Eller skal jeg gå ud og købe en ny bærbar? Her er jeg kigget på den nye Dell Inspiron 7548 eller en Dell XPS 15 men ved ikke for meget bedre de...

lørdag, 31. januar 2015, 16:36

Bliver NVIDIA ramt af endnu en hukommelses skandale?

Har lige kørt test programmet på mit GTX 770 4gb og kan bekræfte at det har samme problem O.o

mandag, 19. januar 2015, 20:27

Gtx 770 Sli

Hej Tweak, Jeg går og overvejer at købe et ekstra Zotac gtx 770 4gb. Har en 2500k@4,5GHz som jeg så vil OC op til 5Ghz. Jeg overvejer at gøre dette for at forbedre min PC til GTA V og tror det vil komme til at suge en den kraft for at få det til at kører med god grafik på en 1440p skærm men hvad syns i? waste of money?

søndag, 4. januar 2015, 10:53

Geekbench 3 show of.

Rimelig tilfreds med min score Score: 3541 & 12096 http://browser.primatelabs.com/geekbench3/1636321 Det skal så nok lige nævnes at min 2500k gøre ved 4,5GHz

tirsdag, 23. september 2014, 13:50

Gaming build on budget 10-11k

Citeret fra "Hackade" Mente jeg skam også jeg havde linket Citeret fra "MichaelH" Det er da også en K-processor ja du skriver godt nok det er er en k model, men dit link fører hen til en ikke k model

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.