Søg i resultater

Søg i resultater 1-7 af 7.

tirsdag, 9. juli 2013, 23:55

Forfatter: AlexanderNielsen

EVGA GTX 570 Varm

samme historie her.. en af mine klassekameraters gtx 9xxx lå omkring 90-100grader ved 100% fanspeed til sidst og efter han havde smidt noget nyt kølepasta på så kørte de som normalt igen 50-60grader ved 30-40% fanspeed så vil også råde dig til at få skiftet kølepastaen hurtigst muligt /Alexander N

torsdag, 14. februar 2013, 00:00

Vind en Dell S2330MX Ultra-Slim skærm

her er mit set up beklager det manglendene rod, har fået målet vægene og er lige kommet på plads og har derfor ikke haft tid til at "rode op" endnu Hardware: Asus crosshair IV Formula, AMD Phenom II x6 1090t @3,2GHz, AMD Radeon HD 6970 2GB,Corsair Vengeance 2*4GB 1600Mhz cl8, WD Caviar Black 1TB 6Gbs, Corsair AX850, Coolermaster CM 690 II Advanced, Noctua NH-U12P SE2, HP: ku-0841 tastatur, Logitech G400 mus og min Sepia SLS172A fra 2005 med sort skygge og pixelfejl

lørdag, 29. oktober 2011, 17:57

Battlefield 3 info

Citeret quote: Oprindeligt indlæg af AlexanderNielsen ved ikke om i har set det men The Gadget Show har bygget den Ultimate Battlefield 3 Simulator her er den fulde video over hvordan de har bygget den, og noget action til sidst http://www.youtube.com/watch?v=eg8Bh5iI2...player_embedded Alt for fedt ! Har aldrig set hele videoen før.. Tror man lever sig ret godt ind i det der! tror man sveder af H til bagefter desuden tror jeg ikke jeg vil prøve før jeg blever noget bedre til skyde spil. ellers...

lørdag, 29. oktober 2011, 15:43

Battlefield 3 info

ved ikke om i har set det men The Gadget Show har bygget den Ultimate Battlefield 3 Simulator her er den fulde video over hvordan de har bygget den, og noget action til sidst http://www.youtube.com/watch?v=eg8Bh5iI2…player_embedded

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.