Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

torsdag, 8. marts 2012, 16:45

Forfatter: Brition

Køb af ny bil

Det kan altid betale sig at sende mails rundt til diverse konkurrende forhandlere. Specielt hvis man er villig til at køre efter det, (og er man trods alt ikke det når det drejer som om en 100+ tusinde investering) kan man opnå en del besparelser. Jeg brugte vel en et kvarters tid på at formulere en mail til nogle forhandlere da mine forældre købte ny bil, det resulterede da både i at vi fik et tilbud som var på 10.000 kroner mindre, samt mere udstyr som fx et ekstra sæt alu-fælge og en ParkOne....

fredag, 2. marts 2012, 15:58

K: iPhone 4

Jeg har købt én.

fredag, 2. marts 2012, 12:39

Citeret fra "|KTS|" http://www.dailyrush.dk/boards/1365/topics/102819/ Tak for tippet, men umiddelbart ser det ikke ud til han vil af med den for 2500. Jeg betalte selv 2500 for min for et halvt år siden (endda en telefon som kun var 6 mdr. gammel), så de kan findes til den pris hvis man er lidt tålmodig. Men prisen er sådan set ikke urimelig for en 32GB.

torsdag, 1. marts 2012, 18:52

Jeg mangler en til lillemor. Nogle der har én de skal af med? Telefonen skal være i pæn stand og inkl. kvittering, ellers har det ingen interesse. Farve/hukommelse er irrelevant. Priside: 2500 kroner. (Dog lidt mindre hvis det er en 8 GB) Jeg vil foretrække hvis telefonen kan afhentes i det nedre Jylland, men lad os se på det.

tirsdag, 13. december 2011, 15:57

S: Klippekort (Esbjerg - Sønderborg)

Det var jeg faktisk slet ikke klar over. Vil dog hellere prøve at sælge det først og fremmest hvis det kun er så lidt, det kan jo være der er andre som får brug for det. Der er trods alt en del som tager uddannelser som IT-supporter og lign. i Sønderborg, det var der i hvert fald i min tid.

tirsdag, 13. december 2011, 15:53

S: Klippekort (Esbjerg - Sønderborg)

Fandt et gammelt klippekort fra min skoletid i Sønderborg. Det gælder for X-bussen mellem Esbjerg og Sønderborg. Nyprisen for et 10-turs kort er 980 kroner i dag. Mit kort har 4 klip tilbage og skal koste 200 kroner. Send en PM hvis du er interesseret. Har en tendens til at glemme mine salgstråde.

mandag, 28. november 2011, 09:59

SOLGT! 2½ stk. defekte iPhone 3GS 16/32 GB

Alt er desværre solgt og bliver afhentet her til formiddag, men tak for interessen. Men alle knapper er nemme at finde på Ebay: http://viewitem.eim.ebay.dk/SILENT-MUTE-…0614619758/item

søndag, 27. november 2011, 11:56

Kan sælges seperat. 16 GB 3GS - 500 kr. 32 GB 3GS - 800 kr. Reservedele - 150 kr.

lørdag, 26. november 2011, 15:01

Dette er en samlet annonce for 2 komplette telefoner (defekte) samt en halv telefon til reservedele. Jeg har tralvt med studier og sælger derfor ud af nogle rester. #1: iPhone 3GS 16 GB. Den kan ikke tænde, men indmad ser ikke beskadiget ud. Lille flænge øverst i skærm udenfor synsfelt. #2: iPhone 3GS 32 GB. Del af restlager af firmatelefoner. Telefonen tænder og kan vise periodisk billede på skærmet. Der kommer lyde fra telefonen, så man kan høre den tænder fint. Tyder på løs forbindelse i skær...

tirsdag, 30. august 2011, 13:23

SV: SV: Lynchee - købes hvor?

Citeret Oprindeligt indlæg af Karga Fandt det her på Wikipedia: Frugterne er modne ca. 100 dage efter blomstringen, dvs. løbende fra juli til oktober. Så hvis butikkerne har dem nogensinde må det næsten være nu.. Jeg har desværre ikke set dem nogle steder for nyligt, men jeg er ret sikker på de kan findes i Inco i Kødbyen Jeg var derovre midt i Juli - så det er muligt at jeg er kommet lige akkurat for tidligt. Men tak for svarene og det må du meget gerne Bubbi.

tirsdag, 30. august 2011, 11:03

Lynchee - købes hvor?

Nogle der ved hvor disse frugter kan erhverves? Der er vel ingen supermarkedskæde som har dem i fast sortiment? Jeg har før haft fundet dem i Bazar Fyn, men det var ingen sidst. Måske er der forskel på hvornår på sæsonen de kan skaffes? Jeg kommer lidt rundt over det hele, så hvor i landet er næsten lidt irrelevant.

torsdag, 5. maj 2011, 18:04

S: Linksys WRT54GL / LevelOne WBR3408

Jeg har sådan en WRT54GL tilovers efter oprydning. Mener nok der er installeret DD-WRT på. Har været meget lidt anvendt og kommer i original kasse plus alt tilbehør. 150pp --- LevelOne WBR-3408 http://uk.level1.com/product_d.php?id=393 Funker fint, men kasse plus manualer er dog smidt væk. Ca. 1½ år gammel. 50pp Varerne kan også afhentes i Varde eller Løgumkloster.

mandag, 2. maj 2011, 14:40

Er den controller for billig?

Det er ikke originale controllere og derfor er de billige. Nogle siger de virker fint nok, mens andre oplever en del problemer med bla. knapperne og den trådløse forbindelse. Desuden kommer de også fra Kina og du risikerer derfor at skulle bøde yderligere 160 kroner i gebyr plus dansk moms. Jeg ville hellere kaste 200 kroner efter en brugt original.

torsdag, 31. marts 2011, 12:23

K:iPad 16Gb Wifi.

Citeret Oprindeligt indlæg af Bubbi Hvad vil du gi? Skal sælge damens iPad, da vi jo har købt os en 2'er hver. 16GB WiFi model. Alt originalt tilbehør. Originalt Apple Case. 3 års tryghedsforsikring med en lav selvrisiko på 290,- Er du sikker på det med selvrisikoen? For umiddelbart kan jeg ikke se hvordan man kan kringle en iPad ind under betegnelsen "PC og relateret udstyr". Hvis forsikringen ikke er beskrevet yderligere end hvad der står der, vil jeg da mene uden den store forklaring kan sli...

onsdag, 16. marts 2011, 09:49

Vurdering af tilbud fra Telia

Jeg har længe haft Oister og det har lige lanceret nogle ret favorable pakker. Har netop bestilt 5 timers tale med 0 kr. opkaldsafgift, fri SMS/MMS og 5 GB data-trafik for 129 kroner i måneden. 10 timer/10 GB til 179 kr. og 15/15 til 229. Hvis du bruger mere data-trafik end det tilladte, så koster det ikke ekstra - hastigheden bliver blot kraftigt reduceret. Det har jeg aldrig set billigere, men mon ikke snart de andre får fingeren ud og prøver at matche de priser. Kan ikke forestille mig at fx ...

torsdag, 10. marts 2011, 11:35

2 stk. iPad 16GB WiFi

Citeret Oprindeligt indlæg af Bubbi Sorry for den sene opdatering.. Har fået bud på 2800,- stykket på dem begge. Det var satme meget! Jeg ville slå til med det samme. Det er kun få kroner under den nye nypris efter iPad 2 blev annonceret. (Er det ikke 3099 som 16 GB WiFi er nedsat til?)

torsdag, 10. marts 2011, 08:15

K: 2 GB DDR2-PC3200

Mine forældres gamle maskine mangler ihærdigt et lille ram-boost! Nogle der har et par oldtids-klodser tilovers?

tirsdag, 8. februar 2011, 11:07

Lyserøde terninger til bilen?

Citeret Oprindeligt indlæg af JuiCe http://funny-stuff.dk/shop/til-bilen-plys-488p.html Det kan da overvejes. Skal faktisk til lige netop Rødovre i ferien, så kan da hente et par der hvis jeg ikke har fundet nogle før.

tirsdag, 8. februar 2011, 09:42

Lyserøde terninger til bilen?

Jeg lovede i sin tid at når svigermor købte ny bil, så skulle jeg nok give et par lyserøde terninger til forruden. Jeg troede dog ikke problemet var større end at gå i T-Hansen, men til min skræk og rædsel så jeg at de kun havde hvide og sorte? Det er bare ikke godt nok. Jeg kan huske at jeg i sin tid så dem i Fleggaard, men de sidste par gange har de vist ikke haft dem. Hvor kan man lige være heldige at finde sådan nogle? Tiger? Et supermarked? Anden mærkelig butik? Jeg er tit i Varde, Esbjerg ...

tirsdag, 8. februar 2011, 09:37

Bilbasen + Firefox 4.0 Beta 10?

Citeret Oprindeligt indlæg af origin Jeg har det samme problem.. blev nød til at åbne siden i IE for at virkede.. Prøvede at åbne et bogmærke til en bil og det virkede fint, det er åbenbart forsiden den ikke kan, men bare brug f.eks dette link http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/ så virker det fint.. Jeg kan godt komme ind på det link, men hvis jeg søger efter biler så vil den heller ikke klikke ind på de enkelte links. Hvordan er linket til den bil du har bogmærket, hvis du siger den virker fint?...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.