Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 27. november 2017, 17:07

Forfatter: NiEn

Fejl 43 på grafikkort !?

Har fået en fejl 43 på grafikkortet i Windows, har prøvet at slette driver geninstaller samt Ny Windows på. Men får stadig denne fejl. Nogen der evt har en løsning på dette ? Kortet er 14 dage gammel og virker ellers fint nok. Får også bedsked på open cl mangler.

tirsdag, 16. september 2014, 23:40

problemer med while i wordpress.

hey folkens, af en eller anden grund så kan jeg ikke få den til at loope min liste ud i denne while. Håber i kan hjælpe <ul> <?php $query_args = array( 'post_type' => 'Smart panels', 'posts_per_page' => 5, 'orderby' => 'meta_value_num', 'meta_key' => 'post_views_count' ); $query = new WP_Query($query_args); while($query->have_posts()) : $query->the_post(); ?> <li>post</li> <?php endwhile; ?> </ul>

tirsdag, 22. juli 2014, 19:09

Samsung Ativ - Skole computer ?

Hej Min niece på 12 år, skal bruge en computer i skolen. Så jeg har undersøgt de forskellige og fandt så frem til en Samsung Ativ http://www.elgiganten.dk/product/pc-tabl&hellip;r-computer-sort Er det nogen som har erfaringer med denne eller kan sige om den er pengene værd ?

søndag, 2. februar 2014, 14:14

Spiller i DayZ ?

Hey Er der andre som spille DayZ ? For så vil jeg høre om vi evt skulle lave en Gruppe eller noget ?

tirsdag, 23. juli 2013, 18:49

Bærbar til kontor, men hvilken ?

Hey Jeg skal bruge en computer til kontoret og har kigget på denne her Lenovo IdeaPad U510 15,6" Link - http://goo.gl/mWzkz Kan den anbefales eller kan man få bedre til 6500 ,- ? Det eneste krav er at den har nummerisk tastetur. Mvh Jakob

søndag, 3. marts 2013, 20:39

Samsung 10.1" Galaxy Tab 2 eller vente ?

Hey er det værd at købe Samsung 10.1" Galaxy tab 2 nu, eller skal man vente på tab3 ? Grunden til jeg har kigget på denne, er pga af prisen.

tirsdag, 12. februar 2013, 22:04

Chevrolet Aveo.....

Har nu ingen erfaringer med Chevrolet, men personligt ville jeg ikke købe dem. Men ja ta evt et kig på de små tyske produceret biler, der ved man hvad man får og det holder til det danske vejr. Om det skal være diesel eller benzen ville jeg mene er en smagssag, du kan nærmest få benzin biler som køre samme antal km/L som diesel.. Selv køre jeg for 6 år i en gammel polo 6n 1.6 benzin fra 96, køre fra Vojens til Odense hverdag ligger omkring 17 km/L

torsdag, 13. december 2012, 07:22

Rails side, loader den for langsomt synes du?

Første gang man besøger siden, så tager den ekstremt lang tid om at loade siden. Men derefter ingen problemer.

tirsdag, 11. december 2012, 19:56

betalings system til joomla

Fedt nok, det skal der kigges nærmer på så

mandag, 10. december 2012, 20:22

betalings system til joomla

Hey Jeg står og skal lave et commenuty site, som skal indholde forum, webshop og hvor bruger kan snakke sammen lidt lige som facebook. Det jeg så søger efter er om joomla har noget betalings system, så hvis en bruger indbetaler feks 50 kr, bliver brugeren opgraderet som + bruger. Er joomla det rigtige valg til sådan et projekt ? hvis ja, er det så muligt med dette bruger betaling? Mvh Jakob

mandag, 3. december 2012, 19:04

erfaring med Apple Magic Trackpad ?

Slet ingen som har erfaringer med denne trackpad ?

mandag, 3. december 2012, 00:07

erfaring med Apple Magic Trackpad ?

Hey Vil høre om nogen har inde, har erfaringer med denne Apple Magic Trackpad ? Jeg har tænkt på at skifte min nuværende Apple trådløs magic mouse, ud med denne trackpad i håb om at mindske smerte i håndledet. Hvis i har andre gode alternativer, må i meget gerne komme med dem Mvh Jakob N

torsdag, 8. november 2012, 15:21

Hvilke internet udbyder?

Fandt ud af at deres antenneudbyder tilbyder dansk kabel tv. Efter hvad jeg kunne finde frem til, så skulle de være rimelig med deres forbindelse samt stabilitet. Nogen som kan be/afkræfte dette ?

onsdag, 7. november 2012, 22:03

Hvilke internet udbyder?

Hey Hey da jeg snart skal flytte fra mit kollegie, hvor vi har en 100/100 forbindelse. Skal jeg nu ud og finde en anden udbyder, Der er desværre ikke mulighed for fiber der hvor jeg flytter hen Det jeg ligger mest vægt i, er at det er stabilt og min 5-10 mibt upload. Da det skal bruges til arbejde, inden for web-udvikling. Hvad kan i anbefale af udbyder?

lørdag, 3. november 2012, 01:34

fuld billede størrelse ved hover?

Tak for svar, fik det løst med lidt jquery

fredag, 2. november 2012, 01:02

fuld billede størrelse ved hover?

Hey har et problem med at vise billeder i fuld størrelse når jeg hover thumbnails. så vil høre om en eller anden venlig sjæl kunne hjælpe her ? Mvh Nien

søndag, 21. oktober 2012, 10:44

Netflix, Mubi, Viaplay... hvad skal man vælge??

jeg bruger Netflix, egenligt kun fordi jeg vil prøve det og man har de første 30 dage gratis. syntes det fungere meget godt, der er da også nogle gode titler imellem. Men troede dog udvalget var størrer.

søndag, 21. oktober 2012, 10:36

hvad bruger i af cms ?

Citeret fra "jacobask" Jeg har brugt wordpress mange gange, og syntes egentligt ofte at det vinder på simpelhed i back-end'en. /ask hvordan kan du bruge wordpress til dit eget frontend ? har man mulig for at udvikle i wordpress backend ?

søndag, 21. oktober 2012, 09:54

hvad bruger i af cms ?

Citeret fra "nitan" Jeg plejer typisk at lave en meget skrabet CMS til det hvad jeg nu skal bruge det til.. Har tidligere brugt systemer som Joomla, PHPNuke osv.. Men synes virkelig at de systemer er alt alt alt for omfattende og store til det hvad jeg typisk skal bruge. Ja også det jeg fandt ud af, plus man først skal til at sætte sig ind i det enkle programs framework osv sjovt nok, når man søger simple cms løsning, så er det kke meget simple i det

lørdag, 20. oktober 2012, 23:45

hvad bruger i af cms ?

Jah nu har jeg undersøgt lidt af de forskellige cms systemer, og det er jo langt over hvad jeg skal bruge... så mon ikke man bare skal lave et selv, med de mest brugte funktioner, så den vil være nem at tilpasse til de fleste projekter..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.