Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 712.

lørdag, 11. juli 2015, 21:36

Forfatter: Jaiz

Serriøst hjemme netværk

Hej alle, Jeg er ved og blive sindsyg af mit trådløse netværk! Har elendig signal fordi jeg kun har en router med wireless som står inde i et skab - det uholdbart. Alle rum i huset er blevet patchet op og jeg har patchvæg og CISCO switche på kontor og i stuen hvilket fungere fint. Men jeg har brug for at få mit wifi signal meget bedre ud i huset. Jeg tænker jeg skal have: 3 Access points som alle køre på samme SSID? 1 Ruter behøver ikke være med WIFI iguess? Kan overstående lade sig gøre og hvil...

tirsdag, 2. december 2014, 21:42

S: Lækker selvbyg maskine

Lækker lækker stationær , med 2 IPS panel skærme, 1x Intel® Core i7-2600K Processor 1x ASUS Maximus IV Extreme-Z, Socket-1155 2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB PhysX 1x Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 16GB CL9 1x Corsair SSD Force Series? 3, 120GB 2x 1TB WD 7200 RPM in RAID0 1x Fractal Design Define XL Black Pearl 1x Corsair TX V2 850W PSU 2x Asus VS239H (23" Med IPS Panel) NYPRIS 17.000 DKK Kvittering medfølger på alle dele

mandag, 16. september 2013, 11:43

[A] Pass The Felweed @ Silvermoon EU / Søger 1-2 members til vores raid team (SOO:10/14Normal)

Pass The Felweed søger 1-2 nye medlemmer. Vi søger et par nye ansigter til vores ny opstartede / genopstartede 10-man raid guild på Silvermoon. Vores core består af danskere, men vi har også et par scandinaviere med i staben. Vores guild består af folk i slutningen af 20'erne til midten af 30'erne med massere af hardcore og semi-hardcore raid erfaring. (En del af vores team har også været en del af Tweak's eget Wow hold som kørte for mange år tilbage i vanilla) Vi forventer at du: Er over 20 og ...

tirsdag, 26. marts 2013, 12:15

X box eller Nintendo

Wii u , Xbox360 eller PS3 - tja det sgu svært det meget en smagssag, men de eklusive titler kan være en god indikator om hvad du burde købe. http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Xbox_360-only_games http://en.wikipedia.org/wiki/Categoryl…on_3-only_games http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Wii-only_games

lørdag, 2. februar 2013, 21:28

Core2DUO ATX-Mini - MB, CPU, RAM og SATA controller

Citeret fra "Rasmus66" Lidt mere info på stumperne ville være rart. Har opdateret lidt men kan sgu ikke lige huske hvad præcis det er for en CPU eller hvor meget ram, men det i det område der. Det jo ikke lige frem nyt men det fungere fint til mediecenter hvis man kaster et passivt Nvidia eller ATI kort i

lørdag, 2. februar 2013, 18:54

Core2DUO ATX-Mini - MB, CPU, RAM og SATA controller

Det perfekte Mediecenter setup. Alle drivere til mobo, satacontroller m.m. virker out of the box til linux osv. Bud velkommen, helst til selv henter. Mobo: Gigabyte CPU: Intel Core2Duo (3 ghz eller lige deromkring mener jeg) m. Passiv thermal take køler Ram: Kingston ram (mener det 4gb kit) Ring 30232223

søndag, 6. januar 2013, 20:25

Barebone med PCI

Det min fejl der skulle have stået PCI Grunden til jeg har behov for en PCI port istedet for PCI-E er at mit lydkort kun er PCI medmindre jeg vil betale 500$ for en PCI-E Upgrade som ikke gir mig noget udover det passer i et PCI-E slot og det synes jeg er lidt spild af penge

søndag, 6. januar 2013, 18:20

Barebone med PCI

Jeg har virkelig svært ved og finde et bundkort med PCI, er der nogen som kun guide mig lidt i den rigtige retning? (Jeg har ikke mulighed for at bruge PCIe til PCI konverter). Det må rigtigt gerne være en barebone factor altså noget ala mini-ITX.

søndag, 23. september 2012, 22:49

Iphone app

Hey nogen der er sej til xcode, og har en time til at lige give en lille quick guide. Smid mig gerne en PM

søndag, 23. september 2012, 22:35

Kraftigt router hvad ville i vælge?

Citeret fra "X3N4T3" Den ene er jo en switch, det er ikke det samme som en router. Men jeg kan godt anbefale en ASUS RT-N16, den har en meget høj clock, og en masse RAM. Ja jeg er godt klar over den ene er en switch også derfor begge skal købes, da jeg har behov for flere porte til mit switchskab. Citeret fra "RTM" Så vidt jeg ved findes der to revisioner af E4200 routeren, den første anvender broadcom chips, men den nye anvender Marvell chips, jeg tvivler på at der er ordentlig support for Mar...

torsdag, 20. september 2012, 08:45

Preorder til CS:GO på steam

synes godt nok det var spild af penge :/

onsdag, 19. september 2012, 20:34

HON Team søger 3 exstra spillere

Hey vi er 2 gutter der plejer og spille sammen på henholdvis 27 og 28 år vi søger et par gutter mere til at joine vores team, vi har planer om at bare deltage i nogen casual turneringer stille og roligt det aboslut ikke et krav du super sej til hon og har verdens vildeste mmr, bare du kan holde nerdrage for dig selv most of the time, og spiller for at spille og blive bedre ikke for at vinde hvergang. Vi stiller ingen krav til hvor meget du spiller men det ku være rart du forholdvis aktiv spiller...

mandag, 17. september 2012, 15:32

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=626…EEB25CF18#extra http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=759772 Nå tror valget falder på disse medmindre der kommer nogen indlæg med nogen alternativer der skal kigges på

søndag, 16. september 2012, 23:01

Computer langsom generelt langsom?

hvor varmt er der i dit kabinett 85 grader på cpu er alt for højt selv ved full load! få noget flow i kabinettet og få dine temperature ned også tag den derfra imo.

søndag, 16. september 2012, 19:29

Hey alle, Jeg har gennem de sidste mange år kørt på min linksys wrt54g og de sidste par år med DD-WRT. Har altid været rigtigt glad for routeren, men den har lidt svært ved og følge med på alt det traffik der foregår herhjemme på LAN. Så skal på jagt efter en ny router som kan tåle rigtigt meget samtidigt traffik fra flere klienter på samme gang både på trådløst og kabel. Der skal være mulighed for DD-WRT helst, eller ihvertfald tilsvarende muligheder i standard rommen, sådann som routing, vpn, ...

søndag, 16. september 2012, 18:04

Hvilken bærbar producenter burde man holde sig fra?

laptop mærker jeg ville holde mig til lenovo samsung asus

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.