Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

lørdag, 25. november 2017, 23:25

Forfatter: SenZer

8700K hvilken ram skal man vælge?

Jeg ente med at købe disse. Hvad jeg kunne se flere steder skulle de være fine https://www.power.dk/pc-og-tilbehoer/dat…ign=pricerunner

fredag, 24. november 2017, 20:31

8700K hvilken ram skal man vælge?

Er ved at købe 8700k og har fundet dette bundkort. Men hvilken ram skal man vælge? ASUS ROG STRIX Z370-G GAMING - Bundkort - micro-ATX https://www.computersalg.dk/i/3738708/as…ign=PriceRunner

onsdag, 1. november 2017, 20:36

Søger hjælp til byg selv computer - budget 10.000-11.000

Citeret Ryzen platformen er understøttet i 3/4 år fra release så ville helt sikkert hoppe på den. Du ved sgu aldrig hvad intel finder på af lort.. Som eksempelvis deres z370 som har samme mængde pins som 270, men de har lavet det om så man ikke kan bruge de gamle CPU'er. Hvad er det dårlige i det? Ja hvis du er en fattig bums (undskyld) Jeg vil da 100gange heller vide at mit hardware er total nyt og opdateret. De fleste mennesker skiftet ikke cpu ud hvert år. Som du faktisk også fortæller at de...

søndag, 29. oktober 2017, 00:21

Computer vil ikke starte.

Forstår ikke hvad du mener. Tingene ligger på en gammel harddisk. Jeg kan jo ikke sætte en USB på en gammel harddisk. og slet ikke når jeg ikke kan få strøm til den.

lørdag, 28. oktober 2017, 14:56

Jeg kan nemt få den i gang. Men jeg kan stadig ikke starte den med en gammel IDE hdd.

lørdag, 28. oktober 2017, 13:42

Hej derude Jeg har et lidt mærkelig problem. Jeg har en ældre computer med en ca 2 års gammel strømforsyning fra XFX 650W J eg har nogen gamle HDD med IDE Jeg skal lige have kikket på dem pga billeder, hvor de så skal ud. Men når jeg sætter det gamle strømstik på og vil starte computeren, så sker der bare intet! den er helt død. Hvis jeg tager strømstikket ud af PSUén. og resetter bios kan jeg få computeren til at køre igen. Den PSU burde have mere end nok strøm til den Intel E8400 + 460GTX kort...

søndag, 22. oktober 2017, 20:37

Ny High-end gaming pc

Siger du. som kalder dig amd fan Nu ved vi heller ikke hvornår han har købt cpuén.

tirsdag, 17. oktober 2017, 21:00

Plex og 4K

shield Det virker bare super

søndag, 17. september 2017, 15:37

Har jeg ødelagt mit grafikkort?

Citeret Er du sikker på det SenZer? Ryzen har jo ikke iGPU, så jeg mener de stopper i POST hvis man ikke har nogen GPU sat til? Mente nu ikke at der vil blive billede. Men selve computeren vil jo starte op med blæser osv.

fredag, 15. september 2017, 21:27

Hvis dit grafikkort var i stykker vil den stadig kunne starte for computeren, du vil bare ikke få noget på skærmen.

fredag, 15. september 2017, 16:58

Ikke at jeg har et forslag. Men Folk der ikke har lavet computer før burde at søge lidt hjælp om hvad man gør. Tweak har lige lavet en video som viser hvordan man gør, Forarbejde spare altid en masse arbejde og penge Ang test af bundkort så er der vel kun en måde. og det er at teste det med et andet system.

mandag, 4. september 2017, 18:54

M-atx bundkort til Ryzen

Så den store forskel er i hvor meget man vil kunne oc det? Jeg tænker kun at oc mildt. det vil nok sige 4,0 ghz

søndag, 3. september 2017, 13:42

M-atx bundkort til Ryzen

Jeg tænker jo at Matx burde være bedre end ITX Da det er større. i bund og grund er det lige meget for mig hvilket det er. bare jeg får så tæt på max power som jeg violle få af et godt atx bundkort. For mig handler det kun om spil. Planen var en 1700x 1080ti i et silverstone Sugo sg10

lørdag, 2. september 2017, 17:28

M-atx bundkort til Ryzen

Når man nu kikker efter et M-atx Am4 så er der ikke rigtig det store. Er der nogen der ved om der snart kommer noget ud som virker. Det ser ud til at det som er ude, ikke er sådan vildt godt.

lørdag, 19. august 2017, 20:27

Ny skærm - 24" el. 27"?

De siger når du først har sådan en skærm oplever du at du aldrig kan forstå at mindre kan gøre det. dog en del mere end 2500kr https://www.komplett.dk/product/867990/g…g-swift-pg348q#

lørdag, 19. august 2017, 15:05

nyt gfx eller computer?

I den tid der bliver brugt på at tester og skrive her inde. Vil op kunne have arbejdet og tjent penge til ny grafikkort, bundkort ram og cpu.

fredag, 14. juli 2017, 18:16

Computer køre vildt dårligt efter lan

Nej nej men så kan jeg jo se om fejlen kommer igen har vidst nogen venner som både ligger med et 770 og 970 som de ikke bruger mere.

fredag, 14. juli 2017, 17:39

Jeg har kun prøvet dem jeg skrev. Jeg må se om jeg kan låne et grafikkort og se om det kommer igen. skærmen går bare ud og kommer aldrig igen. :/

torsdag, 13. juli 2017, 22:09

Jeg har nu prøvet flere af de ting. ramtest: memtest86 har ikke lige fået lavet noget da jeg ikke havde nogen disk. Men alle disse har jeg haft kørt. uden problemer. den har ikke gjort det men de har kørt. CPU: prime95 (en times tid) GPU: furmark Vram: 3dmark eller unigine jeg prøvede et gammelt grafikkort hvor jeg ikke oplevede nogen. hvor jeg så prøvede at skifte over til min nyeste. Jeg har så kørt uden problemer i lidt tid. hvor jeg så igår begynder at opleve problemer igen. jeg behøver ikke...

søndag, 2. juli 2017, 19:09

mener den ca er 4 år. så der er desværre ikke mere garanti på den. Dog oplever jeg stadig at billede bare forsvinder. hvis det nu kan være mit grafikkort. burde det så ikke ske når man bruger ydelse?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.