Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 24. oktober 2017, 17:24

Forfatter: Karse

Destiny 2 giveaway på Tweak.dk

Har spillet ret meget Destiny 1 og har glædet mig til at spille 2eren! men har desværre ikke råd til det

søndag, 12. juni 2016, 21:14

SOLGT Powercolor R9 290 PCS+

Hej Jeg sælger mit trofaste Powercolor R9 290 PCS+ som er købt hos Webhallen 9/2-2014 så ingen garanti på det længere. Kortet følger stadig godt med og har ikke oplevet nogle problemer med det Det er dette kort: http://www.powercolor.com/us/products_features.asp?id=523 Orginal embalage og tilbehør haves. Pris 1200kr også til salg på hwt.dk og hol.dk

lørdag, 4. juni 2016, 08:32

S: Sælges: Raspberry Pi 2 Kit, Samsung Gear VR og Spil

Hej jeg har følgende til salg Samsung Gear VR Innovator Edition for S6 Helt ny stadig i uåbnet emballage. 400kr Raspberry pi 2 kit - Brugt meget få gange. Består af Raspberry pi 2, følgende case https://www.proshop.dk/Mini-PC... samt strøm adapter og 8gb SD kort. 250kr SOLGT 3DS: Professor Layton vs Phoenix Wright: Ace Attourney - Stadig i folie! 250kr Mario and Sonic at the london 2012 Olympic games 100kr Wii U: The wonderful 101 - Stadig i folie 300kr GB og GBA Pokemon Gold med helt nyt battri...

torsdag, 7. august 2014, 10:02

Problemer med Bluescreen

Jeg er også selv ved at være ret sikker på det er CPU'en selvom jeg har fået den testet i butikken :/ har prøve med 4 forskellige ram klodser, 2 bundkort, 2 PSU'er, Windows 8.1 og 7 på forskellige harddiske, har kørt uden harddiske og loadet ultimatebootdisk fra en USB og kørt prime der fra.

tirsdag, 5. august 2014, 19:57

Problemer med Bluescreen

Citeret fra "puma99dk|" og det er stadig med en block ram og en hdd? så kan det jo være processoren som fejler men det sker bare næsten aldrig. Har haft CPU inden i butikken hvor jeg købte den og de fandt ikke noget. Kører ikke med nogen harddiske atm, kører test fra ultimate boot disk.

tirsdag, 5. august 2014, 17:25

Problemer med Bluescreen

Jeg har nu prøvet med en ny PSU og et nyt bundkort, den fejler stadig er ved at løbe tør for muligheder.

lørdag, 2. august 2014, 15:25

Problemer med Bluescreen

Jeg er nu i gang med at teste med min brors corsair TX750 Psu. Hvis dette fejler vil jeg invistere i et nyt board muligvis den nye udgave af mit board med z97 chipset.

lørdag, 2. august 2014, 09:44

Problemer med Bluescreen

Citeret fra "puma99dk|" nope skulle det ikke fra hvad jeg lige kan see. efter reset af board ændre to noget voltage el. noget? hvis ikke kunne det godt være board el. psu. har du prøvet at køre med den indbyggede HD4600 for at se om Windows stadig BSOD. Har ikke rodet med volts eller andet i bios og har resetted den et par gange. Jeg ved ikke om dette board kan finde på at sætte noget forkert? synes dog det ville virke lidt mærkeligt. Da den fejlede de første par gange var det første jeg fjeren...

lørdag, 2. august 2014, 09:32

Problemer med Bluescreen

Citeret fra "puma99dk|" Karse hvis du skal ha noget bedre ud af det dmp køre BluescreenView fra Nirsoft, den kan vise hvilke filer som ellers crasher udover hal.dll. Link: http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html prøv at update bios på bundkortet til den nyeste hvis dette ikke er gjort og hent drivers direkte fra Intel af til chipset, ACHI, MEI osv. Hey, jeg har brugt bluescreenViewer og et er hal.dll og ntoskrnl.exe der failer hver gang. Bios er opdateret og drivere skulle være up to...

lørdag, 2. august 2014, 08:54

Problemer med Bluescreen

Hej Tweakere Siden min computer blev bygget har den haft problemer med Bluescreen. Det forekommer nu oftere og sker ca. 2 gange om dagen. Virker til at gå hurtigere hvis jeg ser et stream på f.eks. Twitch.com. En måde fejlen hurtigt kan gengives er ved at kører prime95 blend test, her forekommer den samme Bluescreen efter få minutter eller flere timer. Alt hardware har kørt ved standart indstillinger siden jeg har bygget systemet og har aldrig været overclocket, temperature er også fine selv und...

mandag, 2. juni 2014, 16:07

Hjælp til PC airflow og nye kabinetblæsere

Citeret fra "LeeMania" Jeg tror at jeg ville vende den nede i bunden så den suger ind, ellers kæmper blæser, psu og cpu køleren om den samme luft. Ved ikke om det gør det store, men du kan prøve. Et alternativt forsøg kunne være at vende den på bagsiden og cpu'en i stedet for. Havde også tænkt på at vende den i bagsiden og så også dem på CPUkøleren så PSU'en og blæseren i bunden suger den varme luft ud. Problemet er bare at der ikke er støvfilter hverken i bunden ikke bagsiden, ved dog ikke om ...

søndag, 1. juni 2014, 14:23

Hjælp til PC airflow og nye kabinetblæsere

Hej Tweakere I takt med at det de sidste par uger er begyndt at blive varmere er jeg begyndt at kunne mærke min pc bliver varmere. Det er ikke fordi der er noget galt med temperaturen i maskinen men lavt airflow gør at mine blæser begynder at larme en del efter ca. 20min i Watch_dogs eller Wildstar. Derfor er jeg på udkig efter nogle gode råd omkring køb af nye blæsere og om jeg skal om rangere mine intake og outake blæsere. Dette er mit setup lige pt: Top 2x 120mm Scythe Gentle Typhoon AP-15 CP...

tirsdag, 11. marts 2014, 11:17

Valg af matx bundkort til Core i7 4770k

Hej Tweakere Jeg var så uheldig her i går at brænde mit bundkort (og sikkert også cpu af). Da mit min cpu efterhånden er ret gammel har jeg tænkt mig at invistere i ny cpu og bundkort. Jeg tænkte at en 4770k nok var det bedste bud? og jeg kunne godt tænke mig et matx bundkort istedet. Jeg kommer til at genbruge de andre del fra mit setup som er: PowerColor R9 290 PCS+ 3x4GB Corsair Vengence 1600mhz Corsair 850AX PSU 3 Harddiske og 2 SSD'er samt et dvd drev. Jeg har haft kig på følgende boards me...

fredag, 17. januar 2014, 12:50

Hvor kan jeg finde R9 290 med vandkølingblock

Hej Tweakere Jeg overvejer at udskifte mine 2x6970 med 1xR9 290. Er der nogen af jer der kender butikker der sælger R9 290 med påmonteret køleblock klar til vandkøling og helst til en rimelig pris? Så længe det er inde på EU er det fint. Vil helst gerne beholde min garanti på kortet derfor jeg helst ikke selv vil rode med det da det vist kun er EVGA der tillader man skifter køler og de sælger jo kun Nvidia kort. - Karse

torsdag, 28. marts 2013, 11:51

Finde ny skærm

Dell har også nogle ret gode skærme i det prisleje: http://www.dustinhome.dk/product/5010601…hProvider_dacsa og http://www.dustinhome.dk/product/5010601…hProvider_dacsa Sidder selv med en u2312M som er den ældre udgave og min bror har en U2312hm som han også er glad for De har begge E-IPS panel som giver en bedre farvegengivelse end en normal skærm med TN panel. Hvis du spiller meget kunne en 120hz skærm også overvejes! dette kræver dog at du har hardwaren til at udnytte den

mandag, 25. marts 2013, 11:51

Nye pull blæsere til 240mm raidator

Hej Tweaker Jeg er på udkig efter 2 nye blæsere til min 240mm radiator som skal bruges til pull. Har desværre ikke plads til push/pull. Er på udkig efter nogle blæsere som har en god noise / performance ratio da systemet helst ikke skal larme alt for meget. Har selv haft kig på følgende blæsere: http://www.dustinhome.dk/product/5010454…tm_content=1224 På forhånd tak for hjælpen -Karse

mandag, 10. september 2012, 11:09

XFX Radeon 6950 Crossfire Frame Rate Drop

Hvad har du af cpu? Hastigheden kan have en del at sige både ved crossfire og optagelse.

onsdag, 4. april 2012, 13:23

Kan min pc køre med 2 forskellige interne harddiske? HALP:)

en mekanisk harddisk kan ikke engang fuldt udnytte sata 2, det har ikke meget at sige om det er 300 eller 600 disken er slet ikke så hurtig. http://hothardware.com/Reviews/Seagate-B…-Review/?page=3

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.