Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 72.

mandag, 6. juni 2016, 13:18

Forfatter: weberollin

Powerful Mini-ITX build

Bitfenix prodigy er ikke et mitx kabinet jeg ville kalde lille Det er dog ikke så dyrt, men der findes en del mindre alternativer! Jeg har selv haft prodigy, et cooltek w1 (egentlig samme størrelse som prodigy, bare ikke plastic), CM elite 130 og 110, Thermaltake Core v1 og har pt. et Ncase M1 - skifter dog til december til et nyt, endnu mindre. Jeg ville selv gå efter CM elite 130 eller Thermaltake Core v1 hvis jeg var dig. Ncase M1 hvis du ikke har noget imod det koster 1600kr. Mht. skærm er j...

mandag, 7. december 2015, 22:47

Slanger på aio køling.

Hvis det bare er for at de skal se anderledes ud: https://www.youtube.com/watch?v=Tqo_0kSqyNk Tror ikke du kan gøre dem længere eller andet.. Så det du er ude i (hvis det bare er looks) så skal du købe noget der er en del tykkere og så wrappe dem :-)

fredag, 4. december 2015, 14:39

Bedste M.2 SSD til Intel NUC?

#7 Beamer Jeg ved ikke helt hvor de får de med at det kun er x99 og z170 der kan boote op med nvme, eller som du skriver; m.2 Samsungs sm951 er m.2 med nvme, og den kan bruges som boot hos diverse z97 boards. 950 Pro skulle da også kunne bruges som boot hos ældre m.2 slots, men ikke nødvendigvis fuld hastighed grundet de kun køre x2

mandag, 16. november 2015, 13:38

Vind Antec Nineteen Hundred på Tweak.dk

Er glad for at have vundet! Det er i hvert fald første gang for undertegnede.

tirsdag, 3. november 2015, 08:40

Test af Thermalright AXP-200R - Low Profile CPU Cooler

Yeah, fik lige kigget igen, og kigget rundt på nettet :-) Den burde kunne være der, så engang efter jul må det blive det næste projekt ;-)

fredag, 30. oktober 2015, 16:16

Kompatible med corsair dominator platinum?

Jeg har lige prøvet at søge, men kan ikke finde ud af om de er kompatible med corsair dominator platinum? Har et Asus z97i-plus, og det er smækket i et ncase m1.. Kunne godt tænke mig sådan et svin der!

tirsdag, 22. september 2015, 14:51

Asus z97i-plus m.2

Er det ikke sådan en der også ville være ideel til mange nye itx bundkort med m.2 sokkel, såsom asus z97i-plus? Så kunne det da være man skulle ud at investere i sådan en fætter

onsdag, 29. juli 2015, 12:45

GIGABYTE præsenterer nyt spændende GTX 970 grafikkort

Kunne være lækkert hvis det gør blower køleren både bedre og mindre larmende måske?

søndag, 26. juli 2015, 20:20

grafilkkort

Hvor meget skal Du have for dit 7850? Evt gerne smid en pm med produkt nummer osv - skal bruge et midlertidigt kort :-)

søndag, 26. juli 2015, 00:19

S: 2XGTX 780 3gb

Vil gerne give 1100pp for det med ref køler pga manglende garanti

torsdag, 23. juli 2015, 12:50

S: KFA2 GTX970 EXOC Black Edition

2000,- budt :-) Har du mulighed for at komme til Kolding station? Kan enten fredag aften eller søndag aften (kommer til/fra Vejle via xbus)

tirsdag, 21. juli 2015, 17:04

Denne AIO køler klarer både CPU og grafikkort

Kan man presse sådan en ned i et ncase? Og er passer den til alle gfx's?

fredag, 17. juli 2015, 20:12

Foresiden fejler

Man kan ikke komme ind og læse direkte fra forsiden :-) Den hopper in på tefal.dk

tirsdag, 14. juli 2015, 19:29

Minecraft MADPACK Konkurrence

Skal der mere "patience" til, eller indrømmer I at I bare er ligeglade?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.