Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 726.

mandag, 26. september 2011, 17:03

Forfatter: Poco

Mærkeligt problem med Kaspersky Antivirus

Nå, siden den nye version af KAV fungerer uden de samme problemer og trojaneren er angiveligt blevet fjernet, har jeg ændret nogle adgangskoder og taget en snak med min bank. Er der andet, som jeg burde gøre?

søndag, 25. september 2011, 13:08

Citeret Oprindeligt indlæg af Ebo Citeret Oprindeligt indlæg af Poco Så kan det jo være, at problemet kun opstår, når man bruger KAV 2011 Men ville I mene, at mine adgangskoder trænger til fornyelse? Du kan jo se i din log fil om de sataner har prøvet at få adgang gennem din firewall. Firewallen skulle gerne skrive det selv om dit antivirus er slået fra. Har de hverken fået adgang til selve OS eller prøvet på at sende oplysninger ud, så er der intet sket og du har været heldig. Mvh Sam Jeg har ...

søndag, 25. september 2011, 09:09

Så kan det jo være, at problemet kun opstår, når man bruger KAV 2011 Men ville I mene, at mine adgangskoder trænger til fornyelse?

lørdag, 24. september 2011, 22:15

Jeg mente faktisk Windows 7 og ikke 8 Min fejl! Nu har jeg i hvert fald afinstalleret den gamle version og kørt en komplet skanning med KAV 2012. Der blev ikke fundet noget (det burde der hellere ikke, hvis den gamle version rent faktisk havde fjernet snavset). At formattere computeret er nok det smarteste, det kan vi godt blive enige om. Men jeg har stort set ikke tid til at gøre det inden for de næste par ugers tid Og hvis jeg skal være helt ærligt, får jeg det næppe gjort alligevel... Derudov...

lørdag, 24. september 2011, 21:01

Fragman: hvor der er penge... jamen det tror jeg hellere end gerne på! Men et eller andet program bliver man jo nødt til at stole på i sidste ende. Tro det eller ej, så mindes jeg ikke at have set navnet ESET i nogen af de større antivirus-tests, da jeg i sin tid skulle vælge et nyt antivirusprogram. Men jeg vil ikke udelukke, at jeg kan finde på at give det et forsøg, når mit abonnement hos Kaspersky udløber. puma99dk: det kan jeg selvfølgeligt ikke udelukke, men KAV bliver opdateret på daglig ...

lørdag, 24. september 2011, 20:28

Jamen så kan jeg lige så godt prøve at installere den nye version af Kaspersky og prøve den an først. Jeg har trods alt over 200 dages abonnement tilbage... jeg ved det ikke. Én ting er sikkert: vira og jeg er langtfra gode venner Lige meget hvordan jeg beskytter min computer og hvor fornuftigt jeg surfer, finder de alligevel frem til den Hvordan de formår at gøre det, er mig en gåde! Bør jeg egentlig ændre adgangskoder, taget i betragtning af, at de to trojanske heste har været der i ubestemt t...

lørdag, 24. september 2011, 19:32

Hej allesammen! Jeg har i længere tid haft et noget mærkværdigt problem med mit antivirusprogram (Kaspersky Antivirus 2011). Kaspersky ser ud til at være aktiveret, men Løsningscenteret i Windows 8 påstår, at antivirusprogrammet IKKE er slået til Da jeg først opdagede problemet ringede jeg straks til Kaspersky. Her fik jeg at vide, at jeg bør afinstallere programmet og installere igen. Det gjorde jeg, men problemet var der stadig efter få dage. Det er værd at nævne, at det kun er engang imellem,...

fredag, 12. august 2011, 22:42

Logo til fodboldhold

Jamen tak for det JuiCe Jeg har også snakket med en af mine gode venner og han synes, at sokken skal være lidt mere fremtrædende. I den sammenhæng har jeg overvejet at tegne nogen hvide/grå streger på sokken (ala riller øverst på sokken). Hvad synes I om den ide?

fredag, 12. august 2011, 12:29

Logo til fodboldhold

Det var dog antiklimatisk... man forventer at blive høvlet ned, men får ros i stedet for Jeg var måske lidt bange for, at det var for simpelt og føler til en vis grad stadigvæk, at der mangler noget i baggrunden. Men det kan også være, at det er noget jeg bilder mig ind! Pulse: Det kan jeg godt se, nu du siger det. Skal nok ændre det, når jeg lige får tid Tak for det!

torsdag, 11. august 2011, 23:07

Logo til fodboldhold

Godaften allesammen Jeg sidder og laver logo til et fodboldhold... og det er lidt sværere, end jeg lige havde regnet med! Jeg er dog kommet frem til et eller andet (hvor 'et eller andet' godt kan være en overdrivelse), men har brug for noget kritik, for at komme videre. Here it is

lørdag, 6. august 2011, 18:18

google+ invite

Citeret Oprindeligt indlæg af dasjap Citeret Oprindeligt indlæg af Poco Uha, den skal da lige prøves Har netop et par dage hvor jeg kan lalle rundt på siden! Tager gerne imod en invite på narthoron@hotmail.com Invite sendt Jamen mange tak for det! EDIT: På deres hjemmeside står der "Allerede inviteret? Vi har midlertidigt overskredet vores kapacitet. Prøv venligst igen om lidt."... æv bæv!

lørdag, 6. august 2011, 16:38

google+ invite

Uha, den skal da lige prøves Har netop et par dage hvor jeg kan lalle rundt på siden! Tager gerne imod en invite på narthoron@hotmail.com

lørdag, 6. august 2011, 16:27

Danmarks vm kval pulje.

Jeg har svært ved at se, hvordan Danmark skal gå videre Men man kan jo altid håbe!

mandag, 18. oktober 2010, 22:07

I'm back ...

Jamen velkommen tilbage

onsdag, 7. juli 2010, 23:31

Hvem ender i VM finalen?

Hold kæft hvor er det lækkert! Uden tvivl en velfortjent sejr! Spanien vs Holland... glæder mig! Phoque: Hvilken kamp har DU set? Spanien spillede rigtig flot fodbold og Tyskland blev skolet i den kamp, som jeg har siddet og set. Oh well...

søndag, 4. juli 2010, 22:33

Hvem ender i VM finalen?

Hååååber, at det bliver Holland-Spanien... men tror desværre det bliver Holland-Tyskland

tirsdag, 29. juni 2010, 19:26

Odds, livebets osv

Spiller for det meste kun poker og det foregår som regel på Mermaid eller bwin. Men har taget det meget med ro de sidste par måneder. Tabte en del på to virkelig klamme hænder over et par dage. Begge gange fuldt hus mod fire ens Men går nok i gang igen her i sommerferien! Spillede også et par gange på VM men tabte så godt som alle spil. Har indtil videre været et mærkeligt VM

onsdag, 9. juni 2010, 18:55

Køb af smartphone i USA

Heldigvis kan man sige, er der nok er lidt færre problemer ved køb af en Android-telefon end iPhone. Men nu har jeg prøvet at kigge lidt rundt og er stødt ind på følgende side: http://www.licotronic.com/product.asp?product=6655 Umiddelbart virker det da som et godt tilbud?

tirsdag, 8. juni 2010, 00:30

Køb af smartphone i USA

Efter planen skulle jeg meget gerne tage en tur til USA engang i august måned og i den sammenhæng har jeg overvejet at få mig en ny mobiltelefon At smide 5-6k efter en ny mobiltelefon er lige lovlig meget for en studerende, så det kunne være utrolig rart, at spare et par tusinde kroner på det. Jeg har kigget lidt rundt og er blevet fanget af denne lille sag: http://www.samsung.com/dk/current/campai…site/index.html Nu har jeg ikke særlig meget erfaring med køb af elektronik uden for EUs gr...

lørdag, 29. maj 2010, 19:31

Rippe lyd fra DVD

Citeret Oprindeligt indlæg af Ciric Er ked af at det men: http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=…45c0d712424f70f Havde set den komme, hehe Men nu var jeg mest efter nogen anbefalinger, idet der er alt for mange dårlige programmer derude martinta: Tak for forslaget. Er der evt. andre, der har erfaringer med dette program?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.