Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 270.

lørdag, 23. juni 2007, 13:34

Forfatter: *.*SeBBer*.*

Søger webshop designer+koder.

en 2-3k, men kan også være mere, hvis personen er meget skilled.

fredag, 22. juni 2007, 23:52

Søger webshop designer+koder.

Hey tweak. Jeg søger en designer og koder, til at lave en komplet webshop! Webshoppen har ikke de store krav, det skal være en ret simpel side. den skal fungere godt, og have et utroligt indbydende design , og være nem at navigere. Nærmere information skal selvfølgelig bruges, men jeg foretrækker at snakke mere privat. Har i yderlige spørgsmål er i velkommen til at skrive her i tråden også. Mvh. Sebastian (Det er selvfølgelig betalingsarbejde) kontakt: Mail: sebastian.tp@gmail.com Msn: sebber@ju...

søndag, 20. maj 2007, 10:10

K: LotrO account :)

jaah.. er ude efter en acccount.. med spil.. prisen kan vi snakke om men er villig til at gi ret godt :p add mig på msn: sebber@jubiimail.dk

søndag, 22. april 2007, 11:59

Kæmpe forårsudsalg! (ps2, spil, dvder, diskman mv.)

Opper den lige med en update. der er budt: 300pp for ps2+memorycard. - Nirvana, unplugged in new york. - Nirvana, In Utero. - Tools, Lateralus - Kashmir, Travelogue 100kr inkl. porto 110kr pp for kabler. 25kr pp for class cleaner.

lørdag, 21. april 2007, 11:45

RE: Kæmpe forårsudsalg! (ps2, spil, dvder, diskman mv.)

hehe, ok jeg ser på det hvis det er så ulideligt EDIT: billeder resized..

lørdag, 21. april 2007, 11:36

RE: Kæmpe forårsudsalg! (ps2, spil, dvder, diskman mv.)

Citeret Originally posted by Bonnie Det tager 10min at hente alle dine billeder - ka heller ikke se ø å og æ EDIT: Fede ting til salg haha! ja i know, fattede ikk lige at resize billederne så de fylder stadig 1.5 mb -.- og jaah... men gider ikk bruge 1 time på at opsætte layout osv folk kan vel tyde "??"

lørdag, 21. april 2007, 11:06

Kæmpe forårsudsalg! (ps2, spil, dvder, diskman mv.)

Jaah nu skal der ryddes lidt op i hvad jeg lige har liggende. Jeg tilføjer muligvis ting hen ad vejen. www.slikguiden.dk/udsalg Byd gerne over msn/mail. Der opnåes rabat ved køb af flere ting.. /Sebastian

onsdag, 14. marts 2007, 15:22

Søger en koder og designer.

Ja... ved godt det er billigt.. det er en lige færdiguddannet webdesigner som har brug for referencer.. Men tak for responsen drenge

tirsdag, 13. marts 2007, 22:00

Vi har fået et godt tilbud på et samlet skræddersyget system for 1700, som vil blive svært at afslå... Men i skal være velkomne til at kontakte os, torsdag engang er dog deadline. Det vi overordnet skal bruge.. design loginsystem vælge varer - og betale (bankoverførsel i første omgang, ingen planer om dankort endnu.) og rimelig nem administration af bestillinger Altså en komplet side.. men det er ikke produkter man bestiller fra lager osv.. det er en service. CMS system er ikke en nødvendighed d...

tirsdag, 13. marts 2007, 18:16

Ja.. jeg står med en ide som skal ud i livet.. jeg søger en til at kode og designe en brugervenlig side! Med mulighed for betaling online, login system og hvad der ellers hører til. Vi kan snakke nærmere omkring detaljerne. Vær god til dit arbejde og hav noget at kunne vise frem. Betalingen kan vi snakke om. er at træffe på mail : Sebastian.tp@gmail.com msn: sebber@jubiimail.dk Mvh. Sebastian Petersen

fredag, 11. november 2005, 09:25

S: udemærket pc.

der er pt budt 500 afhentet.. og det er inkl en ekstra 40gb om jeg havde til at ligge

onsdag, 9. november 2005, 10:51

tror det er 423 desværre.. men den køler der sidder på er ganske udemærket

tirsdag, 8. november 2005, 20:54

jaa denne pc sælges. Det eneste der egentlig mangler er et kabinet så kører den, og jeg garanterer alle delene virker 100% da jeg lige selv har kørt med den det drejer sig om: P4 1,5ghz (ka ik huske hva sokkel, men vidst ikke std 47 2x128 RD ram. (800mhz) mobo som passer til cpu og ram et intel GF3 TI-200 128mb ram 300W JNC PSU 40gb alm. disk Der kan både bydes samlet og i dele, men hvis nogele byder samlet vil det selvfølgelig være at foretrække.. Det kan evt. afhentes i Horsens mail: sebastian...

søndag, 6. november 2005, 18:29

K: PSU til nice system

jaa jeg mangler en PSU.. skal nok helst være +450W jeg skal ikk oc men den skal passe til dette system: AMD64 3500+ abit fatal1ty AN8 x850xt 2gb pc3200 ram 160gb sata2 disk den skal kun køre et par enkelte ting udover.. så som en blæser eller 2..

torsdag, 3. november 2005, 22:40

K: PSU og SATA2 disk..

jaaa mangler en psu.. evt en chill-inovation 450.. eller noget i den duer.. og så en sata 2 disk.. alle størrelser msn: sebber@jubiimail.dk

torsdag, 3. november 2005, 16:48

RE: Sælges: Gainward 7800GTX !

msn? add mig venligst: sebber@jubiimail.dk er rimelig interesseret -pris kan vi snakke om

onsdag, 2. november 2005, 14:26

K: high-end: hdd, gfx, psu, kabi

jaaa det skal passe til mit indtil videre system som er : AMD 64 3500+ abit fatal1ty AN8 http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=128724 4x512mb pc3200 ram så nu mangler jeg en disk.. hvor jeg gerne vil have sata2.. altså dem der kører 300mps.. og så et gfx.. tænkte på noget x800-x850 eller 6800gt-7800gt.. og så en psu på en minimum 500 what eller noget. Den skal bare ku trække mit system, og jeg skal ikke overclocke.. Og så et kabi af en art.. måsk noget chieftec, behøver ik være uktra god kva...

lørdag, 22. oktober 2005, 13:16

Nyt design til karga.dk? - Noget for dig?

Citeret Originally posted by T!G3R ok... skal nok huske... Hmm.... er squ ikke god til at bruge photoshop... http://www.micki.1go.dk/wulla Se hvor grimt det er EDIT: det er ikke mig der har lavet logoet... Hehe, ja det er faktisk meget grimt Karga, vil du bare have et design i PS, som du selv kan slice og lægge ind? Eller vil du have hele siden lavet?

lørdag, 22. oktober 2005, 13:06

Vandseng?

Citeret Originally posted by ramaskriget Citeret Originally posted by ZeroKill3r Citeret Originally posted by Boris Citeret Originally posted by ZeroKill3r hehe den var sq god ... De 2 piger der er, de ser ikke helt dårligt ud De to tykke til sidst....? .. Arj du .. Ikke lige de to til sidst... Kan ikke lige huske hvornår de kommer, men lidt før de to tykke .. ad men vi ved jo godt det er de to tons tykke trunter du tænder så meget på.. indrøm det nu Jeg ved godt hvilke to han snakker om, og hv...

onsdag, 3. august 2005, 17:20

V: min bærbar.. hva er den værd :D ?

jaaa ska snart til at sælge den så ville da lige vide hva i tror den er værd.. der er tale om en SHG note med følgende specs (naturligvis er den i flyvende stand, ingen store ridser eller defekter eller noget..) Pentium M 1600mhz (centrino) 512mb ddr ram (tror det er 2700) ATI 9700pro med 128mb ram 60gb harddisk cd-rw/dvd drev multi cardreader den er inkl. en fin taske hvis i ville være så venlige at fortælle mig hva den er værd såå hehe

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.