Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

søndag, 10. december 2017, 14:44

Forfatter: AT0MAC

S: Silverstone DS380 NAS kabinet

stadig til salg og ikke meget for at kaste det her på ebay da fragt til andre lande vil være meget besværgeligt. nogen bud?

søndag, 10. december 2017, 14:41

S: Roccat Kave XTD 5.1 Digital (SALG ANNULLERET)

Citeret fra "bimsen5000" Har du nogle billeder af dem? Vil gerne se hvordan puderne rundt om ørerne ser ud. Jeg ved ikke hvad der sker med tweaks meddelelsessystem, jeg anede ikke du havde skrevet før jeg nu går ind og ville lukke tråden. Måske ombestemmer jeg mig på et senere tidspunkt, så skal jeg nok lige have dig i tankerne.

fredag, 8. december 2017, 20:51

S: 32GB DDR3 ECC server RAM (2x16GB) (SOLGT)

til info, de her er rDIMMS, registreret ECC moduler, til brug i workstation / servere

fredag, 8. december 2017, 20:49

ingen interesseret her i weekenden?

fredag, 8. december 2017, 20:38

S: CPU 6500 + Mobo Z170 (SOLGT)

Det ser nu ud til mit MB vil blive solgt på ebay, med mindre nogen her byder 600+ Jeg lader tråden her køre til søndag kl 12 ellers fortsætter den på ebay til mandag med

onsdag, 6. december 2017, 20:05

Jeg har lige fundet en Pentium kasse fra en anden CPU jeg bruger i et andet system, den er komplet med standart blæser og plastic bakke, så nu skulle det ikke være noget problem at sende CPU hvis det er. MB har jeg også original kasse til inkl. bagplade

onsdag, 6. december 2017, 19:58

Kassen er på korteste og længste led 47+33= 80 cm, så hvis jeg måler lige så præcist som GLS afsendelses stedet, så vil det være på grænsen til at kunne kaldes en L pakke til 110,- https://gls-group.eu/DK/da/lejlighedsvis…ser/pakke-shops Forresten, her er billeder af mit kabinet, undskyld fingeraftryk og genskær hist og pist: Eneste lille detaljer er, jeg har monteret 2 stk højt effektive Corsair PWM kontrollerbare blæsere, da den blæser controller der sidder i kabinettet ikke er særligt ...

onsdag, 6. december 2017, 07:02

Nyt HBO CPU 700 // MB 600

onsdag, 6. december 2017, 07:01

Citeret fra "GBDK" Jeg ved sku ikke lige om min lenovo E30 understøtter de ram der... Memory Memory slots 4ECC DDR3 SDRAM and Non ECC DDR3 SDRAM supportedOptional RAM configuration : 1GB, 2GB, 4GB uDIMMMaximum Capability : UDIMM : PC3-10600 (1333MHz)Maximum DIMM Size : UDIMM: up to 16GB https://support.lenovo.com/dk/en/solutions/pd013932 Men hvis jeg læser wiki'en for DDR3, så sådan som jeg forstår det, så understøtter min Lenovo E30 selve EEC delen men ikke registret delen.. Enig, ser ikke ud ...

torsdag, 30. november 2017, 23:27

S: Roccat Kave XTD 5.1 Digital (SALG ANNULLERET)

På grund af den manglende interesse tænker jeg de er bedre at beholde selv trods alt. De er ikke til salg mere. Jeg har et sæt surround hovedtelefoner med ægte digital 5.1 lyd jeg fik i gave for 1 år siden. De er aldrig blevet brugt så meget som jeg havde forventet så er egentlig frisk på at få dem solgt istedet. Har stadig kvittering og kasse på dem. https://www.roccat.org/da-DK/Products/Ga…TD-5-1-Digital/ Kan sendes med posten mod betaling, afhentes i Køge eller leveres til København. K...

torsdag, 30. november 2017, 23:20

Jeg har et Silverstone DS380 kabinet der står ubrugt hen og samler støv. Det er der da ingen grund til og tænker en af jer måske kan bruge det? Super fedt NAS kabinet med plads til 8 3,5" drev og et par 2,5", kompakt størrelse med plads til SFX strømforsyning. http://www.silverstonetek.com/product.php?pid=452 Står lige nu uden blæsere, men med det rette bud kan jeg godt lokkes til at inkludere f.eks et sæt Alphacool Coolmove 2 blæsere 120mm 2 stk. Jeg har stadig komplet kasse til og kan sendes m...

torsdag, 30. november 2017, 23:12

SOLGT PÅ HOL, TRÅD LUKKES Jeg sælger et matched sæt DDR3 ECC RDIMM RAM. 32 GB i alt, fordelt på 2x16GB sticks Der er tale om modellen HMT42GR7BMR4C fra SK Hynix, en af verdens aller største RAM producenter. https://www.serversupply.com/MEMORY/PC3-…GR7BMR4C-G7.htm https://www.skhynix.com/eolproducts.view…rk=20&rc=module DDR3 PC1066 CL7 Kører indtil søndag d. 10/12 så handlen kan komme i hus inden jul. Kan afhentes i Køge, jeg kan levere i København eller sendes mod betaling overalt ...

torsdag, 30. november 2017, 21:50

Billeder af mb og cpu, minus m2 drev og ram som ikke indgår i handlen

torsdag, 30. november 2017, 00:18

Citeret fra "ShoutingSeeker" Jo, men du kan rende ind i problemer med stabiliteten af hele systemet, da man ikke kun OC CPU'en men PCI-E mv. mv. Så BCLK er ikke nær så stabilt (set over mange systemer), som multi plier. i know, præcist derfor jeg skriver at bare man har komponenter der kan klare mosten så sker der intet ved det. Men jeg sælger den ikke på baggrund af mine OC resultater, jeg sælger den som en klippe stabil standard i5 CPU som tilfældigvis kan OC ved siden af hvis man lyster. som...

onsdag, 29. november 2017, 23:46

Citeret fra "ShoutingSeeker" Mig bekendt er multiplieren låst på en i5 6500, og så er det kun muligt at overclocke BCLK. Burde du nok nævne i annoncen. Præcist, men på et bundkort som det her er der mulighed for OC i bios som jeg har benyttet mig af uden problemer, så længe resten af ens komponenter også kan tåle mosten (RAM, PCIe enheder osv). Mener ikke det er nødvendigt at nævne da det netop er det man gør på en ikke-K model, man OCer BCLK. Resultatet i den anden ende er det samme, om det ha...

onsdag, 29. november 2017, 23:30

Tråden lukkes, CPU solgt på HWT og MB solgt på ebay. Nyt HBO: CPU 700 // MB 600 Jeg har en gaming PC bygget op omkring en Intel i5 6500 CPU og et Asrock Z170M Extreme4. Den kombination har givet mig ekstrem meget glæde, men jeg ønsker nu mere af mit setup og må rykke op i graderne af mere eksotisk hardware. Bundkortet er bund solidt og ser super cool ud med sit sort/orange/guld layout helt uden RGB på nogen måde. Det har oven i købet m.2 slot som jeg personligt bruger til mit boot drev, absolut ...

tirsdag, 26. september 2017, 18:53

1x GTX 1060 2x 144 Hz skærme

Det er det her Gigabyte kort

tirsdag, 26. september 2017, 18:43

1x GTX 1060 2x 144 Hz skærme

En af mine kammerater har investeret i 2 144Hz skærme, til at bruge sammen med sit GTX 1060, men selv på Windows Desktop laver det problemer, den ene skærm ser meget besynderlig ud og vil kun køre 60 Hz. Den ene er sat til med DP den anden med DVI, de kabler der fulgte med i begge skærme, tænker lidt det kunne være derfor - bedre kabler er løsningen? eller er der noget jeg overser?

søndag, 27. august 2017, 19:09

Problem med trådløs signal styrke

Citeret fra "Tissie" Kender ikke inSSIDer. Jeg brugte wifi analyser til android og Airport til iOS. Men tak for tippet, det ser lidt mere avanceret ud. Et lille inssider tip der er værd at huske er at inSSIDer finder alle kanaler i de respektive frekvens områder, men i 2.4GHz båndet bør man kun bruge 1, 6 eller 11, da det er de 3 kanaler alt udstyr garanteret virker med (vælger man kanal 5 eller 10 f.eks. så kan man være uheldig ens wifi printer eller en anden obskur enhed ikke længere kan gå o...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.